Florinakke: '05 Honda Jazz 1.4 Auto, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu mai stiu ce sa cred, ca nu mai inteleg nimic...

    Dealerul Honda imi spune ca uleiul de transmisie (uleiul din cutia de viteze) si fluidul de la servo sunt acelasi si in consecinta nu am nevoie sa-l schimb pe cel din urma.
    CoxMotors imi spune ca am nevoie de 3.8 litri pt cutie, iar servo separat pt ca e lichid hidraulic.
    Mecanicul imi spune ca am nevoie de 3.2 litri si filtru de ulei pt cutia de viteze, dar nu stie de servo, si ar fi bine sa intreb la Cox pt filtru.
    Cei de la Halfords (un lant de magazine de piese auto) mi-au spus servo si cutia au acelai ulei, dar nu sunt siguri de cantitate si sa intreb la mecanic.

    O veste e totusi buna, toti au fost de acord ca imi trebuie ulei CVT Honda, inclusiv Coxmotor, desi pe site-ul lor e specificat: The Honda Genuine CVT Fluid should not be used in automatic transmission vehicles. ATF-DW1 is recommended for Honda automatic - deci nu sunt sigur, chiar daca ei au zis ca nu ATF-DW1 ci CVT!

    Poate nu e foarte clar, dar cu Dealerul Honda si Cox am vb prin email, iar cu ceilalti am vb fata`n fata.
    Florinakke
    Senior Member
    Last edited by Florinakke; 06-03-17, 19:28.

    Comment


    • #17
      Pai ai automata sau CVT? Eu nu stiu de Jazz cu automata, deci ATF nu are ce cauta.

      Iar daca e CVT, iti trebuie doar ulei CVT-F. Nu as risca cu altceva ca e sensibila cutia.

      Daca servo nu e electrica, lichidul de servo nu e acelasi 100%. Adica e Honda PSF.
      Cine iti spune altceva ori nu stie, ori pune posirca in masini.

      Cu seria de sasiu data la Cox iti confirma ca ai cvt si ce lichjde ai nevoie.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #18
        edit
        scuze
        Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

        Jazz do it ...

        Comment


        • #19
          Originally posted by ticker View Post
          Pai ai automata sau CVT?.Iar daca e CVT, iti trebuie doar ulei CVT-F.
          Interesante intrebari de la cineva care a avut jazz... sau te confund cu @Maruta?
          Masina sigur e cu CVT, se vede din poze, si sigur ai nevoie de CVT-F. Nu mai stiu exact cati litri caci nu-mi bat capul cu asa informatii, pot sa-ti spun ca din 4 quarturi americane mai ramane, deci tind sa confirm 3,2L .
          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

          Jazz do it ...

          Comment


          • #20
            Pai daca directia e electrica (si stiu ca asa e la Jazz), unde intra lichidul ala de servo??
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #21
              Jazz 1.4 Se Sport Cvt
              1339cc
              83 BHP


              Asta este modelul exact... este o masina buna per total dar nu stiu prea multe despre ea. Desi este o masina frecvent intalnita, nu stiu de ce informatiile despre ea nu sunt clare mai nicaieri pe internet - probabil din cauza ca nu ajunge prea des in service.

              Din informatii primite din mai multe surse, trag concluzia ca am nevoie de: Ulei Honda CVT Fluid 4Ltr, 3.2 litri completare (Fill) si (probabil) 3.8 litri daca schimbul este total (Flush).
              Voi si Honda ati spus ca nu am nevoie de lichid de servo, dar de la voi am aflat si de ce - Honda doar mi-a spus ca nu trebuie schimbat )

              O sa dau comanda la Cox si va tin la curent daca se schimba ceva in comportamentul masinii, mai ales ca acum pt o secunda - doua, la plecarea de pe loc, parca ar patina ceva pe acolo. Multumesc! Va salut!

              Comment


              • #22
                I-am luat 4 cauciucuri noi... revin cu impresii dupa ce le montez, despre zgomot in primul rand - ca jazzul e destul de zgomotos, apoi dupa 2-3 saptamani cu consumul.
                Am optat pt astea ca au review-uri bune, clasa buna la consum si ploaie, sunt middle class, ramforsate si cu protectie pentru jante.

                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1
Size:	44.4 KB
ID:	723680

                Comment


                • #23
                  Am schimbat astazi cauciucurile. Ca nivel de zgomot masurat cu telefonul a fost cam la fel, masurat cu urechea zgomotul s-a transformat din huruit in suierat. Manevrabilitatea s-a imbunatatit si volanul se invarte acum pe degete, si urmeaza in timp sa vad daca dpdv al consumului se schimba ceva. Normal ca franarea s-a imbunatit in sensul ca ingheata mai repede, dar n-am facut teste pe lungimi de franare si altele, dar par mai receptive.

                  Acum am si o problema careia nu i-am dat importanta si care pare sa devina din ce in ce mai grava: in momentul plecarii de pe loc se simte un tremurat/alunecare prin motor pe undeva, ca si cum ar patina ambreiajul (stiu ca n-are, dar asa se aude/simte), dupa care masina se conduce normal. Ma gandesc doar la transmisia CVT si cureaua aia de acolo sau ce-o mai fi. Vi s-a intamplat? este normal?

                  Multumesc!

                  Comment


                  • #24
                    Citeste topicul lui Doc si vezi daca e la fel
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Trebuie schimbat uleiul la cutia CVT, eventual un flush oil (adica schimbi, mergi cateva mii km si-l schimbi iar).
                      Daca tremuratul nu dispare, am citit ca Honda ar avea un kit de reparatie pentru cutie, care ar elimina aceasta trepidatie la pornirea de pe loc, dar D-zeu stie cat costa avand in vedere ca nu mai avem masinile in garantie.
                      Si mie imi face la fel, trepideaza usor cand plec de pe loc, indiferent ca plec usor sau tare. Trepidatia e mai accentuata in modul S.
                      Eu am doar 85K km cu ea si conform intervalelor de service de la Honda, abia dupa 110 k ar trebui schimbat din nou uleiul la cutia CVT (a fost schimbat la 60K, operatiunea e mentionata pe cartea de service a masinii).
                      Acum, tu decizi ce si cat vrei sa investesti in Jazz-ul tau. Incearca sa afli cand i s-a schimbat ultima oara uleiul la cutie. Daca a facut 40 K de atunci, e cazul sa-l schimbi.
                      Succes!
                      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                      Comment


                      • #26
                        Un schimb de ulei la cutie costa 75 de lire la dealer - am facut cerere de pret aici in oras. N-ar fi atat de mult, dar daca trebuie schimbat de doua ori, devine o cheltuiala inutila.
                        Acum intrebarea este, daca fac abstractie de acel tremurat si continui sa merg cu masina asa, ce poate fi rau? risca sa se strice si altceva sau sa moara subit? Pe sotie, ca ea conduce masina, nu o deranjeaza, dar stiti voi treaba cu piticii

                        Comment


                        • #27
                          Buuun,

                          Am fost la Honda si din aia 75 de lire care erau initial, mi-au zis ca daca are tremurat trebuie sa platesc 185 de lire pt ca trebuie sa-i faca flush si nu completare... am zambit si in dulcele spirit romanesc le-am recitat din Parazitii, apoi au zambit si ei.

                          Cumparat de pe ebay 2 bidoane de 4 litri Honda CVT Fluid, care tre` sa vina saptamana asta. Tipul care le vinde a zis ca ofera si instructiuni despre cum sa repari tremuratul si mi-a trimis textul de mai jos.

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20170325-172131.jpg
Views:	2
Size:	37.5 KB
ID:	723749

                          Au vreo legatura indicatiile lui cu realitatea sau e placebo?
                          Eu planuiam sa schimb uleiul, dau o tura vreo 20 de minute cu masina in care o turez pe ici pe colo, inainte si inapoi si asta era.

                          Cei care ati mai avut problema asta, ati facut ceva anume?


                          Va salut!

                          Comment


                          • #28
                            http://www.hondafan.ro/forum/showthr...nda-Jazz/page2

                            S-a mai discutat pe forum, link mai sus. Procedura data de el va agita uleiul prin Starter clutch assambly, ca sa mai curete de span, poate rezolva problema sau nu, depinde de gradul de uzura al discurilor de ambreiaj din Starter clutch assambly.

                            Comment


                            • #29
                              Update:
                              Sambata dupa o plimbare la cumparaturi, dupa ce am parcat masina am facut ce mi-a zis ala cu uleiul din poza de mai sus.
                              Duminica cand m-am dus cu Jazzul sa-i schimb uleiul de CVT, deja nu prea mai tremura, iar odata ajuns cu motorul cald la mecanic, i-am mai facut odata procedura. Mirosea a ambreiaj. I l-am schimbat o singura data si nu a mai avut nici o tentativa de tremurat. De fapt daca ar fi avut ceva mai multi cai cred ca te putea da cu capul de tetiera se tine bine motorasul si are ceva nerv in el.

                              Uleiul a iesit destul de negricios desi pe tija arata foarte bine.

                              Daca tot aveam prin portbagaj bujiile de la prima servisare - atunci cand am cumparat masina, am zis sa i le schimb desi nu era neaparata nevoie. La stationare liniste absoluta - ma uit la turometru sa vad daca merge motorul. Super incantat!

                              Comment


                              • #30
                                Super tare Florin!
                                Sa ai parte de masina multi km fara incidente si sa te bucuri de ea inca multi ani inainte.
                                Bafta.
                                ...
                                I know nothing about Honda engines, but simply I love it!

                                Comment

                                Working...
                                X