FBOGDAN: '08 Honda Jazz 1.3 i-DSI CVT, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FBOGDAN: '08 Honda Jazz 1.3 i-DSI CVT, Milano Red

    Salut comunitatea!

    Va citesc de multa vreme, dar contul meu a avut niste probleme de activare si n-am putut scrie decat pentru putin timp.
    Sunt nou posesor de Honda Jazz si aproape afon in materie de orice tine de Honda.
    Masina e fabricata in 2008, achizitionata din Romania, are 82.000 km, carte de service bifata pana la 55.000 km la Carpati Motors, iar ulterior am vazut ca exista niste facturi de achizitie piese + facturi de manopera (majoritatea tot la Carpati Motors), insa nu mai e nimic trecut in cartea de service a masinii (probabil a iesit din garantie si nu au mai scris in carte reviziile si interventiile).
    Pret final de achizitie 4600 Euro, dupa vreo luna de negocieri si tatonari, test drive-uri cu mai multe masini de diferite branduri. Initial am batut palma pe 4800 Euro cu anvelope de vara incluse, insa acestea nu m-au dat pe spate, fiind si fara jante, deci am zis pas si ne-am inteles la 4600. Negocierea a plecat de la 6000 Euro, deci cred ca m-am descurcat mai mult decat onorabil, si secretul meu este sa ma fac placut inainte de orice (vorba dulce si un gest frumos, aduc multe beneficii ulterioare).
    Nu stiu ce nivel de echipare e masina, insa banuiesc ca e Comfort, fiind dotata cu clima automata si geamuri electrice doar fata.
    Cutia CVT e un deliciu si o noutate pentru mine, dar simt o mica vibratie cand cupleaza sa plece de pe loc, mai accentuata parca, daca se pleaca cu rotile virate. M-am interesat la Carpati Motors si uleiul CVT a fost schimbat la ~55.000 km, deci banuiesc ca la ultima revizie din cartea de service sau imediat dupa. Conform celor de la Carpati, se schimba iar la circa 60.000 km, dar eu am s-o fac mai repede, pentru ca piticii de pe creierii mei sa stea linistiti.
    Foarte , foarte ciudat mi se pare amplasarea vasului de expansiune, undeva jos in lateralul dreapta al radiatorului, unde efectiv nu pot vedea care e nivelul de antigel din instalatie. Aici as dori putin ajutor/ know how.
    Observ ca si colegul Doc si-a luat un Jazz CVT, deci o sa incerc sa-i urmaresc concluziile, deoarece l-am remarcat de multa vreme de pe alte forumuri auto si ii apreciez reputatia buna creata.
    Atasez si o poza cu cea inca nebotezata, facuta in graba la prima spalare. Promit sa revin cu feed-back si alte poze, precum si cu intrebari cand ma lovesc de necunoscute majore.

    Click image for larger version

Name:	IMG-20161210-WA0000.jpg
Views:	1
Size:	26.0 KB
ID:	730247
    Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

  • #2
    Felicitari pentru decizia luata si sa va aduca numai bucurii, fara evenimente neplacute.

    Trimis de pe al meu Philips_S396 folosind Tapatalk

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos!
      De ce nu intrebi si cum se schimba becul de pozitie din far? Se da farul jos, nu?
      sigpic

      HONDA - THE POWER OF DREAMS
      Honda Civic Type-R FN2

      Comment


      • #4
        Sa o conduci cu placere!

        Comment


        • #5
          Originally posted by strumfuadi View Post
          Sa o stapanesti sanatos!
          De ce nu intrebi si cum se schimba becul de pozitie din far? Se da farul jos, nu?
          Am cautat pe aici pe forum si pe net, se pare ca e pe la roata , virata maxim in directia opusa (roata dreapta viraviraj maxim la stanga si invers).
          E similar ca la Opel, insa cei de la GM s-au gandit sa faca o usita de vizitare acolo, mult mai comod si rapid de dat jos pentru a avea acces in spatele farului.
          Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

          Comment


          • #6
            Sa o conduci cu placere multi km. fara probleme.

            Comment


            • #7
              Sa ai noroc de ea!
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                Salut!
                Cine ma lamureste si pe mine despre cum se citeste nivelul antigelului ?
                Dupa cum v-am spus intial, vasul de expansiune e amplasat jos, in dreapta radiatorului si mi-e practic imposibil sa vad de sus la ce nivel e lichidul de racire.
                Nici citind in cartea masinii nu m-am lamurit, scrie acolo sa completez in radiator pana ajunge sus, apoi sa verific nivelul in vas (cum se verifica nu scrie) si sa mai completez eventual si in vas.
                @Doc, help, a ta cred ca e identica.
                Multam fain!
                Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                Comment


                • #9
                  S-o stăpânești sănătos!
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by fbogdan View Post
                    Salut!
                    Cine ma lamureste si pe mine despre cum se citeste nivelul antigelului ?
                    Dupa cum v-am spus intial, vasul de expansiune e amplasat jos, in dreapta radiatorului si mi-e practic imposibil sa vad de sus la ce nivel e lichidul de racire.
                    Nici citind in cartea masinii nu m-am lamurit, scrie acolo sa completez in radiator pana ajunge sus, apoi sa verific nivelul in vas (cum se verifica nu scrie) si sa mai completez eventual si in vas.
                    @Doc, help, a ta cred ca e identica.
                    Multam fain!
                    Pe vas este marcat minim si maxim, lumineaza vasul cu o lanterna sau blitzul de la telefon, (presupune atingerea din lateral a vasului cu blitul pornit)
                    iluminatul de la distanta nu da rezultate.
                    Last edited by InjectoR; 13-12-16, 10:25.
                    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                    … Jazz do it ...

                    Comment


                    • #11
                      Am incercat InjectoR, confirm ca nu se vede absolut nimic daca iluminez de sus, insa nu reusesc sa strecor acolo jos telefonul, e spatiul foarte limitat si eu nu-s tocmai un skinny, poate sa incerc cu un selfie stick si un telefon mult mai mic decat paleta de ping-pong pe care o am eu .

                      Ieri seara i-am schimbat si 2 becuri care erau arse, unul la plafoniera din centrul masinii si altul la iluminarea numarului de inmatriculare pe spate.
                      Inca nu m-am incumetat sa-l schimb pe cel de la pozitia fata dreapta si am observat sa si iluminarea de la butonul de reglaj temperatura nu functioneaza. Trebuie sa caut un tutorial despre cum se da jos panoul de bord.
                      Intrebare pentru posesorii de cutii CVT >> treptele la cutie nu ar trebui sa fie ilumnate? Adica atunci cand schimb treapta nu ar trebui sa se vada aprinsa o lumina in dreptul ei ? Daca da...atunci la mine e ars becul respectiv, e bezna totala la schimbator acolo. Sa caut un tutorial si pentru aceasta operatiune de schimbare a becului.
                      Stiu ca-mi apare si in bord treapta de viteza in care sunt, insa logic si elegant mi se pare sa apara si in dreptul schimbatorului iluminarea, deoarece atunci cand fac manevre in spatii restranse, eu nu ma uit pe bord.

                      P.S. Am gasit niste jante de aliaj pe 14 inch, de pe o Honda CRX Del Sol, la un pret bunicel, dar trebuiesc reconditionate putin. Se potrivesc pe Jazz? Nu am jante si anvelope de vara. Sunt urate rau cele de tabla, macar vara sa arate si masina fain
                      Last edited by fbogdan; 13-12-16, 10:43.
                      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                      Comment


                      • #12
                        Asa este, trebuie sa apara si in dreptul schimbatorului.
                        Am avut si eu ceva ars in zona climatizarii cam pe la 140k km, am fost la Carpati si am schimbat toate 4 beculete ca sa nu-mi amintesc de problema pentru multa vreme.
                        Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                        … Jazz do it ...

                        Comment


                        • #13
                          Are cineva idee daca trebuie sa demontez toata consola de sub schimbator ca sa ajung la bec sau se scoate doar suportul acela argintiu in care e incastrat schimbatorul?
                          Am gasit pe youtube tutorial pentru demontare consola, insa nu mi-am dat seama daca ajung la bec asa
                          Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                          Comment


                          • #14
                            N-ai cum sa scoti plasticul argintiu fara sa demontezi consola, vezi la mine in thread in partea a 2-a a antifonarii sunt 1-2 poze din care o sa-ti dai seama despre ce vorbesc.

                            http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post527459
                            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                            … Jazz do it ...

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc InjectoR!
                              Vezi ca ti-am cerut si niste sfaturi cu privire la instalatia de GPL. Vreau sa pun si eu una pe Jazz, dar am dileme in a alege instalatia potrivita. Bugetul ar fi in jurul a 4000 lei maxim.
                              Macar injectoare Hana sa fie si un ECU de calitate in banii astia. Am un Ford cu instalatie Tomasetto Stag 300 cred, care merge impecabil de aproape 3 ani si o instalatie CanGas (turceasca), pe o Zafira B, de care nu-s multumit deloc.
                              Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                              Comment

                              Working...
                              X