Salutari!
Astazi au venit piesele: sonda lambda Bosch si bieletele anti-ruliu stanga + dreapta Ruville (de la ele era troncanitul).
Total 336 lei + circa 100 lei manopera sper.
Din ce am inteles, sonda Lambda nu vine cu tot cu mufa, pe nici un producator, ci va trebui re-utilizata mufa veche si lipite firele pe sonda cea noua. Au incercat cei de la magazinul de piese sa-mi gaseasca una cu tot cu mufa chiar daca era mai scumpa si nu au gasit nimic.
Ar mai fi circa 3000km pana la intervalul de revizie si mi-a cam scazut nivelul la ulei pe joja. Am mai sesizat ciudatenia asta si la schimburile precedente, iar de data asta am folosit un ulei mai scump, superior celui folosit pana acum, dar din pacate nu s-a rezolvat problema. E ciudat totusi, nu scoate nici pic de fum, motorul pare sa functioneze bine, nu exista pierderi de ulei pe nicaieri si totusi dupa 5-6000 km incepe sa dispara usor pe marcajul de nivel al jojei. O sa revin la uleiul anterior, tot Yacco, dar ceva mai ieftin la portofel.
Sa auzim de bine!
Astazi au venit piesele: sonda lambda Bosch si bieletele anti-ruliu stanga + dreapta Ruville (de la ele era troncanitul).
Total 336 lei + circa 100 lei manopera sper.
Din ce am inteles, sonda Lambda nu vine cu tot cu mufa, pe nici un producator, ci va trebui re-utilizata mufa veche si lipite firele pe sonda cea noua. Au incercat cei de la magazinul de piese sa-mi gaseasca una cu tot cu mufa chiar daca era mai scumpa si nu au gasit nimic.
Ar mai fi circa 3000km pana la intervalul de revizie si mi-a cam scazut nivelul la ulei pe joja. Am mai sesizat ciudatenia asta si la schimburile precedente, iar de data asta am folosit un ulei mai scump, superior celui folosit pana acum, dar din pacate nu s-a rezolvat problema. E ciudat totusi, nu scoate nici pic de fum, motorul pare sa functioneze bine, nu exista pierderi de ulei pe nicaieri si totusi dupa 5-6000 km incepe sa dispara usor pe marcajul de nivel al jojei. O sa revin la uleiul anterior, tot Yacco, dar ceva mai ieftin la portofel.
Sa auzim de bine!
Comment