FBOGDAN: '08 Honda Jazz 1.3 i-DSI CVT, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut. Sa stii ca si eu am montat GPL pe al sotiei Jazz. Eu am optat pentru un BRC cu acelasi rezervor. Evident ca problema inaltarii in portbagaj este si la mine. Acum sunt in cautarea unui bloc de polistiren extrudat cu care sa "imbrac" butelia, pentru a compensa diferenta de nivel.
    Legat de intreruperi, sper sa nu patesti ca mine cu bobinele. Intradevar, cel mai ieftin ar fi sa schimbi bujiile iar daca problema dispare....ai scapat. Daca nu....bobine. Dar sa nu le schimbi pana nu iti dau si o solutie "sofereasca" de rezolvare cu o rata de succes bunicica. Celelalte probleme sunt generate de un reglaj "subtire" al instalatiei. In general, din spusele specialistilor in bransa, instalatia conteaza 20% iar montajul si reglajul 80%. Important este sa nu fie doar autocalibrata si ulterior(daca amestecul este sarac) sa-i creasca doar debitul. Normal trebuie facute harti pentru regim de utilizare ralanti, urban, autostrada ulterior autocalibrarii!!!! Daca nu a facut asta inseamna ca nu a vrut sa aloce timp sau... mai are de studiat. Lovato este o instalatie oldschool, simpla si robusta, ieftina la intretinere si cu reglaje usor de facut. O alegere buna!!!!

    Apropos, poti sa pui si ceva foto cu pozitionarea injectoarelor de GPL?
    Last edited by ticker; 08-12-17, 08:57.

    Comment


    • #62
      Salut si merci de ponturi.
      Modelul asta de instalatie Lovato este relativ nou pe piata, dar omul a zis ca a mers perfect pe Jazz cu cutie manuala, insa doar dupa ce a schimbat bujiile.
      Cand am facut revizia gratuita la 1000 km, a constatat ca debitul de gpl e cam mic si l-a marit din soft. Partea buna e ca s-a stins martorul "check engine" din bord, adica sonda lambda2 nu mai da eroare, iar partea proasta e ca detonatiile /intreruperile n-au disparut.
      Ieri de exemplu, am mers peste 30 km in Bucuresti fara nici o intrerupere, apoi au aparut din senin, doar la plecare de pe loc uneori cu tentativa de a muri motorul, sau in acceleratie usoara dupa plecarea de pe loc. Odata ajuns la 30-40 km/h dispar, iar in acceleratie puternica, nu exista.
      Voi pune masina pe tester de diagnoza, ca bobinele dau erori daca au probleme, apoi schimb bujiile si daca tot face asa, ma duc la montatorul de gpl si ii fac masina guler.
      Foloseste cu incredere o placa de extrudat de 5 cm ca sa egalizezi nivelul portbgajului. Se taie usor cu un cater solid. Dupa ce "imbraci" butelia, va trebui sa decupezi in spate, locul celor 2 bureti duri care sunt lipiti de acoperisul din portbagaj, apoi te apesi cu mainile temeinic pe toata suprafata si vei observa ca in anumite locuri scartaie (se freaca extrudatul de plastice sau de butelie). Identifici precis unde, si mai tai cate 3-4 mm in locul respectiv.
      VeI ca nu prea ai cum s-o faci dintr-o singura bucata, eu am confectionat 2 bucati pe modelul acesta >>> [_( )_]

      Click image for larger version

Name:	IMG_20171207_151013.jpg
Views:	1
Size:	56.7 KB
ID:	725999
      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

      Comment


      • #63
        Azi am schimbat bujiile.
        Am mers pe NGK simple, nu Iridium sau cele speciale de GPL.
        Cand au fost scoase cele vechi, am constatat ca sunt exact modelul pe care l-am cumparat eu, deci Carpati Motors (ex dealer Honda), unde a facut masina service-ul a folosit tot NGK.
        Din ce am constatat impreuna cu mecanicul, bujiile din fata aratau ceva mai rau, la modul ca electrodul se mancase mai mult pe fata, iar cele de pe spate aveau inca distanta cat de cat ok, dar erau usor mai afumate.
        Am smuls si protectia de aluminiu care invelea catalizatorul ca s-a mancat la 2 prinderi si stand desprinsa, zornaia enervant uneori.
        Cine stie cu precizie ce tip de antigel se pune la Jazz 1.4 DSI ? Conform Autokarma zice rosu/violet, insa in instalatie am vazut antigel verde. Aici am o dilema, poate ma puteti ajuta, ca e nivelul sub minim in vasul de expansiune.

        Pozne cu bujiile mai jos. In dreapta sint bujiile din fata, in stanga cele de pe spate.

        Click image for larger version

Name:	IMG_20171218_144454.jpg
Views:	1
Size:	42.3 KB
ID:	726010Click image for larger version

Name:	IMG_20171218_144502.jpg
Views:	1
Size:	37.8 KB
ID:	726011Click image for larger version

Name:	IMG_20171218_144505.jpg
Views:	1
Size:	36.3 KB
ID:	726012Click image for larger version

Name:	IMG_20171218_151230.jpg
Views:	1
Size:	27.5 KB
ID:	726013
        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

        Comment


        • #64
          Salut.
          Aceleasi bujii le-am pus si eu cumparate din Germania si care erau fabricate in Franta. Pe masina luata din Germania avea Denso atat pe fata cat si pe spate iar bujiile aratau cam la fel cu acelasi tip de uzura si afumate pe spate. Eu merg pe benzina si de cand le-am schimbat am facut peste 13k km si merg fara probleme.

          La antigel mi-am batut capul vreo 3 luni pana sa trag niste concluzii si ca sa nu ma doara am comandat de pe Cox cu ocazia ultimului grup antigelul Type 2 recomandat de Honda si l-am schimbat eu personal. Din discutiile de pe forum cea mai buna solutie inlocuitoare care se gaseste la noi este Ravenol HJC parca (sper sa nu gresesc) folosit de Mazda si cred ca si de Hyundai in proportie de 50/50 el gasindu-se concentrat. Daca-ti trebuie doar sa completezi si ai originalul in Jazz te pot ajuta eu cu 2-300 grame ca mi-a ramas de la schimbul facut.
          Bafta!
          ...
          I know nothing about Honda engines, but simply I love it!

          Comment


          • #65
            Ma bucur ca ai rezolvat problema prin inlocuirea bujiilor.De asemeni, ma bucur ca si montatorul a scapat cu viata. Nici nu-mi puteam imagina cum ar fi aratat cu o instalatie lovato de gat si cu butelia pe cap pe post de turban!!!

            Comment


            • #66
              @sebybastian , merci de hint, o sa caut antigelul ala de la Ravenol.
              @nazy - acum sunt putin nemultumit de consum, parca a crescut cu 1 l de cand am schimbat bujiile .....sau poate am fost eu mai agresiv putin cu acceleratia.
              Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

              Comment


              • #67
                Multumiri sebybastian, se pare ca antigelul Ravenol HJC 22F este cam singurul inlocuitor de calitate al antigelului OEM Honda (care e de calitate si se gaseste pe la noi bineinteles).
                Azi am completat in instalatie, au incaput aproape 500 ml pana la maxim in vas, merg cu masina 2-300 km si vad daca a mai scazut.
                Din pura intamplare, azi cand am fost la AutoA sa cumpar antigelul + apa distilata + niste becuri pt Jazz, am dat acolo de reprezentantul de vanzari al Ravenol, care mi-a dezvaluit un lucru ce m-a lasat perplex ...si anume ca uleiul de motor OEM Honda, este fabricat de Ravenol, japonezii doar il branduiesc cu Honda. Idem pentru Hyundai si Toyota.
                Daca verificati in primele pagini ale acestui topic, veti vedea ca atunci cand cautam un ulei pentru schimb, singurul gasit pe meleagurile noastre, care indeplinea normele de ulei identic cu OEM Honda, era Ravenol si eram indecis daca sa-l cumpar sau sa caut altceva. Intre timp am gasit si Yacco cu aceleasi norme si specificatii.
                La urmatorul schimb de ulei incerc Ravenol cu incredere.
                Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                Comment


                • #68
                  Pe ce piata?

                  In Europa avem ulei de motor OEM de la Castrol (professional H) si inainte era de la Idemitsu...
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Mulți vorbesc prostii, asta cu uleiul OEM Honda făcut de Ravenol e mai nouă.
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #70
                      Eu in Jazz inca nu am pus uleiul de la Ravenol dar daca ar fi sa am o conjuctura favorabila cred ca l-as folosi cu incredere.
                      In schimb am folosit Ravenol vre-o 3 schimburi in BMW 320 si 525 si cu toata increderea iti spun ca era altceva la 4-5k rot/min fata de uleiul recomandat de BMW. Dar parerea asta este strict subiectiva si nu trebuie sa o iei decat ca un fapt observat de mine, nu am facut analize sau studii care sa demonstreze cele spuse.

                      Cat despre becurile pentru Jazz: aseara am schimbat becurile de pe masina cu un set achizitionat la oferta de la Osram, mai exact Osram H4 Night Breaker Unlimited si pot sa spun ca nu m-am asteptat la rezultatul obtinut. Acum pot sa confirm si eu ca Jazz-ul are faruri foarte ok pentru un model conceput acum 15 ani si in sfarsit vad si eu ceva in conditii de umezeala si ploaie/chiciura.

                      Sa auzim de bine.
                      ...
                      I know nothing about Honda engines, but simply I love it!

                      Comment


                      • #71
                        Stai așa, să nu fiu înțeles greșit. N-am zis de Ravenol că e bun sau prost. Am zis doar că aia cu uleiul OEM honda făcut de Ravenol e o prostie.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • #72
                          Mno, posibil sa fi vrut agentul de vanzari sa ma duca de nas, oricum i-am spus ca nu-s interesat de schimb de ulei acum.
                          Ravenol e un inlocuitor ok pt uleiul original. Se gaseste pe la unii furnizori de piese auto si pretul nu e de speriat.
                          Nu stiu ce naiba au becurile de la pozitiile față ca mi se ard pe banda rulanta de la o vreme. In 3-4 luni am schimbat cate 2 becuri pe fiecare parte. Noroc ca se schimba rapid si relativ usor pe la oala rotii si nici de surubelnita n-am nevoie, ci desfac clipsurile cu cheia de la cutia de scrisori )
                          E foarte adevarat ca nici n-am stat sa caut becuri scumpe, cumpar ce-mi vine la mana din benzinarie sau la hipermarket. Parca sa zic ca primele 2 becuri au fost Osram totusi...ma asteptam la mai mult de la ele. E o problema comuna la Jazz asta cu becurile arse relativ repede? Eu merg mai non stop cu farurile sau pozitiile aprinse. Sa pun pe led? Cele arse sunt de obicei innegrite, oare s-or supraincinge?
                          Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                          Comment


                          • #73
                            Ărobabil de la contacte aiurea. Curăță contacle de la becuri și mai strânge contactele puțin.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #74
                              Legat de uleiuri OEM și de producătorii lor...doamne cate legende sunt. Am lucrat câțiva ani buni în branșă și pot să afirm cu siguranță și să confirm doar că : in perioada 2003-2006 uleiul Dacia era produs de Texaco. De asta sunt 100% sigur. După această dată contractul a fost pierdut de Texaco in favoarea lui Total. Am înțeles că după alți trei ani a revenit în curtea Chevron dar nu mai pot confirma. De asemeni sunt știu că uleiurile de cutie OEM VW sunt produse de Fuchs, chiar și în prezent. Astea sunt singurele certitudini pe care le am legat de uleiurile OEM produse de terți. Legende va mai spun și eu câteva, dar am certitudinea că producatorul Ravenol are doar un element, din peste 37 necesare, pentru a putea fi capabil să producă un ulei cu brand de producător auto.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by nazy View Post
                                Legende va mai spun și eu câteva, dar am certitudinea că producatorul Ravenol are doar un element, din peste 37 necesare, pentru a putea fi capabil să producă un ulei cu brand de producător auto.
                                Care e acel element .........si care ar fi restul de 36???
                                Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                                … Jazz do it ...

                                Comment

                                Working...
                                X