Salutari din nou!
Jazzul zburda cu veselie si parca i-a mai scazut consumul de benzina dupa schimbul de ulei + filtru de aer. Inainte aveam 8.5 l/100 km (doar Bucuresti), acum am 7.4 l /100 km (doar Bucuresti). E posibil insa sa fie doar efectul faptului ca am mers preponderent in weekend cu ea si a fost si liber orasul cu mini-vacanta de Rusalii.
Recomand tuturor care au cutie CVT si merg in trafic de tipul celui din Bucuresti, sa circule in treapta S.
Azi am incercat sa schimb becurile de pozitie pe fata, insa dupa ce am desfacut 2 cleme si am indepartat partial oala de plastic, am constatat ca nu ajung sa umblu la bec, deoarece e cel mai de sus si acolo e si o invalmaseala de cabluri.
Trebuie demontata complet oala de plastic? Am observat inca 4 cleme si un surub care o mai tineau, dar n-am continuat operatiunea ca nu eram imbracat de scandal si mi-era ca ma murdaresc grav.
Am 2 seturi de becuri pozitie, unele normale cu filament si unele cu led, ce-mi recomandati sa pun?
Danke schon
Jazzul zburda cu veselie si parca i-a mai scazut consumul de benzina dupa schimbul de ulei + filtru de aer. Inainte aveam 8.5 l/100 km (doar Bucuresti), acum am 7.4 l /100 km (doar Bucuresti). E posibil insa sa fie doar efectul faptului ca am mers preponderent in weekend cu ea si a fost si liber orasul cu mini-vacanta de Rusalii.
Recomand tuturor care au cutie CVT si merg in trafic de tipul celui din Bucuresti, sa circule in treapta S.
Azi am incercat sa schimb becurile de pozitie pe fata, insa dupa ce am desfacut 2 cleme si am indepartat partial oala de plastic, am constatat ca nu ajung sa umblu la bec, deoarece e cel mai de sus si acolo e si o invalmaseala de cabluri.
Trebuie demontata complet oala de plastic? Am observat inca 4 cleme si un surub care o mai tineau, dar n-am continuat operatiunea ca nu eram imbracat de scandal si mi-era ca ma murdaresc grav.
Am 2 seturi de becuri pozitie, unele normale cu filament si unele cu led, ce-mi recomandati sa pun?
Danke schon
Comment