FBOGDAN: '08 Honda Jazz 1.3 i-DSI CVT, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bateria poate fi golită şi bulită, caz în care nu e aceeaşi situaţie ca fără baterie.
    Deci cel mai sănătos e să încerci cu altă baterie.
    Dacă ştii că ai cabluri cu o secţiune rezonabilă, "altă baterie" poate fi şi remote, pe altă maşină.

    LE: Bogdane, nu volţii sunt ăia care pornesc maşina, ci amperii. Cablurile se încing când le pui la treabă?
    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

    Comment


    • #32
      Nu se incing cablurile, sunt destul de groase. Amperajul bateriei donatoare e oricum mult peste cel al bateriei moarte....deci?
      LE Incerc in seara asta fara bateria de la Jazz..direct cu cabluri pe bateria de la Zafira.
      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

      Comment


      • #33
        @bekxy: Daca ai scurt, atunci tensiunea este zero. Sau, ma rog, asa era pe vremea cand am facut eu facultatea de profil. Este mai degraba posibil sa fie un contact imperfect la + sau la -, dupa bateria lui Bogdan.

        @fbogdan: http://www.dummies.com/home-garden/c...p-start-a-car/
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #34
          Originally posted by KMR View Post
          Orice mașină poate fi pornită cu bateria descărcată total. Trebuie doar să citești instrucțiunile de pa cabluri.
          Trebuie făcut așa: la mașina care dă curent se pun cleștii la plus și minus iar la mașina care trebuie pornită, cleștele de pluu se pune la plusul bateriei iar cel de minus se pune la o masă cât mai apropiată de altenator.
          Va porni la prima cheie, garantat.
          Tu ai descris procedura ce garanteaza siguranta instalatiei electrice (eu fac la fel ) dar nu una ce garanteaza pornirea…parerea mea.
          ...Eu insist sa incerce cu alte cabluri.
          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

          … Jazz do it ...

          Comment


          • #35
            Merci Delphi, incerc diseara cu alt minus, departe de baterie si mai aproape de alternator, apoi incerc direct cu cablurile cuplate la bateria de pe Zafira, apoi in ultima instanta ma duc sa iau un robot de pornire de la un amic care are service.
            Aseara am gasit intradevar borna de + slabita, o miscai destul de usor cu mana, insa nici dupa ce am strans-o nu s-a intamplat nimic notabil. Cred ca ori bateria Jazz-ului s-a defectat iremediabil (dar tot trebuia sa porneasca din ce stiu), ori pierde undeva curent masiv cand dau la cheie.
            Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

            Comment


            • #36
              @bekxy: Daca ai scurt, atunci tensiunea este zero. Sau, ma rog, asa era pe vremea cand am facut eu facultatea de profil. Este mai degraba posibil sa fie un contact imperfect la + sau la -, dupa bateria lui Bogdan
              Pe vremea ta un element picat la un acumulator auto dădea musai tensiune 0 pe borne?

              InjectoR, eu insist să încerce fără bateria proprie.
              '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

              Comment


              • #37
                Bekxy, nu are nici o importanta daca e sau nu un element picat in baterie. Bateria buna este montata in paralel cu cea descarcata, asa ca pornirea masinii este asigurata de bateria incarcata si nu are importanta daca cealalata tine sau nu curentul, si nici macar daca este sau nu pe masina. Daca ai avea scurt pe ea, ai scurtcircuita si cealalta baterie. Dar ok, poate sa incerce sa o porneasca si fara bateria de pe Jazz, se prea poate sa se fi schimbat ceva de cand am invatat eu.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #38
                  Primul test, cu masa departe de baterie, primeste curent ok, dar nu porneste, invarte putin si moare. Nu gasesc pe vers mobila cum sa atasez pozele.
                  Testul 2, cu cablurile direct pe bateria masinii donatoare, primeste curent ok dar nu a pornit.
                  Testul 3, am scos bateria si am pus bateria de la masina donatoare. A pornit la sfert, dar a trebuit sa fac magaria cu schimbatul bateriei cu motorul pornit....sper ca nu s-a belit nimic. Incarca 13.8v la relanti si 14.4 v putin accelerata.
                  Imi pare rau ca nu pot pune poze de la toate testele, pe vers mobila nu gasesc cum sa uploadez poze.
                  Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                  Comment


                  • #39
                    Înţeleg că în testul 2 bateria ta a ieşit din circuit, fiind deconectată de la borne, iar bornele legate cu cabluri de bateria aflată pe cealaltă maşină? Caz în care "câştigă" InjectoR.
                    Dacă am înţeles bine, schimbă cablurile.
                    Am avut şi eu un set de cabluri care atunci când bateria a fost moartă de-a binelea nu şi-au făcut treaba (deşi la descărcări mai superficiale au mers). În schimb cu cablurile altcuiva a pornit.
                    Am păstrat crocodilii şi am cumpărat din Dedeman cabluri cu o secţiune respectabilă, acum chiar am cabluri.
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Dap, castiga InjectoR.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #41
                        Corect, la testul 2 am eliminat complet bateria mea.
                        Am stat cu motorul pornit circa 15 min, dupa ce am montat bateria mica a Jazz-ului la loc si dupa ce l-am oprit, n-a pornit, desi pe aparatul de masura incarcarea era f buna. Concluzionez ca bateria e la revedere.
                        Incerc maine s-o pun pe un redresor profesional cateva ore, dar cred ca e cazul de o baterie noua.
                        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                        Comment


                        • #42
                          Deci câştig şi eu ceva.

                          La mine astă toamă, după 5 zile în Otopeni, fără consumatori uitaţi porniţi, nu a mai pornit. Cu cablurile mele n-a luat-o, cu cablurile altcuiva şi cu bateria mea deconectată a pornit imediat. Am conectat-o după pornire, am plecat spre casă şi, după un drum de o oră şi ceva (cu morcovul montat, să nu se oprească motorul ), odată ajuns acasă am oprit-o şi tot n-a pornit. A doua zi am schimbat-o.
                          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by InjectoR View Post
                            Tu ai descris procedura ce garanteaza siguranta instalatiei electrice (eu fac la fel ) dar nu una ce garanteaza pornirea…parerea mea.
                            ...Eu insist sa incerce cu alte cabluri.
                            Evident că eu mă gândesc că încercă cu cabluri corecte, nu petarde. Eu am pornit cu Civic-ul, cu a lui baterie de ceas, un BMW diesel care nu mai avea pic de curent, la prima cheie.
                            Last edited by KMR; 19-05-17, 23:12.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #44
                              Dupa testul tau e clar, baterie noua asta va fi solutia castigatoare. O incarci degeaba, la cate de ieftine sunt bateriile nici nu are rost sa te mai complici.
                              2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                              EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                              Comment


                              • #45
                                Da, am luat baterie noua, din pacate doar de 35 Ah, ca n-am gasit de 40 Ah pe stoc nicaieri Sambata dimineata. Cost 165 lei + bateria veche si un drum la SawAuto in Militari pe blvd. Timisoara.
                                Recomand baietii de la SawAuto. Sunt profi, orientati catre client si cam au cele mai bune preturi din Bucuresti la capitolul baterii auto.
                                Bateria veche era in scurt, am pus-o pe un redresor profesional Bosch, care facea si diagnoza si a indicat ca bateria este defecta (in scurt), deci nu se mai putea incarca.
                                Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                                Comment

                                Working...
                                X