WTF schimb la 3000 km cu un motor nou? Si ma gandesc ca o sa bagi un original Honda 0w20 la 85 ron litrul. Pai cu revizii din 3 in 3000 se duce dracului toata ecomonia de carburant facuta de motorul asta genial care nu e in stare sa faca calatorii mai mici de 10km pe timp rece. Cacofonia o fost intentionata. Iar de ecologie nu cred ca poate sa fie vorba din moment ce cantitatea de ulei care trebuie produsa/reciclata e de trei ori mai mare decat la motoarele aspirate din generatia anterioara. Si sunt curios cat o sa tina motorul asta care oricum functioneaza cu oil dilution la fiecare drum, pana cand se incalzeste suficient de mult motorul si pentru suficient timp ca sa se evaporeze din ulei benzina care intra cand motorul e rece. Probabil suficient cat sa treaca de garantie. Imi amintesc de dacia 1300 a mamei in care se dilua uleiul pentru ca mama mergea cu socul tras...
TOMITZA21: “19 Honda HR-V 1.5L Turbo Sport, Blue Sporty
Collapse
X
-
Originally posted by catalin rus View Poste primul schimb de ulei . si eu l am facut la aprox 5000 primul schimb ( ulei de rodaj) apoi merg la an sau 15000. nu fi asa rau BV26 CAT la diluatie nu ma bag , al meu e 1.5 aspirat si nu am auzit de asa ceva la el !
Comment
-
Salut
Mi-am dorit mult sa trec de la Civic la un HR-V Turbo cu CVT, insa dupa test drive am observat cateva lucruri care si acum imi pun mari semne de intrebare legate de specificatii, siguranta si fiabilitate.
Nu stiu cum este masina ta, poate ca aceea din test avea ea ceva... aiurea... si as dori sa te intreb cateva lucruri despre ea:- Masina de test avea toba (cred), vizibil iesita, pe partea dreapta, cam intre portiera fata-dreapta si portiera spate-dreapta, ceea ce modifica substantial garda la sol din "specificatii" de 180mm. Mai degraba as spune ca era in jur de 140mm-150mm. Masina ta are aceasta problema ?
- Ai mentionat faptul ca ai fost pe serpentine cu ea. Personal in curbele executate prin sensurile giratorii mi s-a parut ca are un body roll destul de pronuntat si ma asteptam sa se lipeasca parca mai bine de asfalt. Cum ti s-a parut la tine acest aspect?
- Insonorizarea nu a fost cu mult mai grozava fata de Civic-ul meu. Mult mai buna a fost insonorizarea pe Civic X Sedan comparativ cu HR-V Turbo. Cum ti se pare la tine acest aspect?
Comment
-
Originally posted by RupOase View PostSalut
Mi-am dorit mult sa trec de la Civic la un HR-V Turbo cu CVT, insa dupa test drive am observat cateva lucruri care si acum imi pun mari semne de intrebare legate de specificatii, siguranta si fiabilitate.
Nu stiu cum este masina ta, poate ca aceea din test avea ea ceva... aiurea... si as dori sa te intreb cateva lucruri despre ea:- Masina de test avea toba (cred), vizibil iesita, pe partea dreapta, cam intre portiera fata-dreapta si portiera spate-dreapta, ceea ce modifica substantial garda la sol din "specificatii" de 180mm. Mai degraba as spune ca era in jur de 140mm-150mm. Masina ta are aceasta problema ?
- Ai mentionat faptul ca ai fost pe serpentine cu ea. Personal in curbele executate prin sensurile giratorii mi s-a parut ca are un body roll destul de pronuntat si ma asteptam sa se lipeasca parca mai bine de asfalt. Cum ti s-a parut la tine acest aspect?
- Insonorizarea nu a fost cu mult mai grozava fata de Civic-ul meu. Mult mai buna a fost insonorizarea pe Civic X Sedan comparativ cu HR-V Turbo. Cum ti se pare la tine acest aspect?
Da confirm treaba cu tobă pe partea dreapta iese cam 2 3 cm de sub prag.. Dar are o protecție metalica probabil pt pietre. Eu am echipare de vārf sport cu amortizoare controlate electronic autoadaptive la orice vitezs(sper ca am zis bn).. Mi s a părut fff stabila pe viraje mai ales īn modul sport... Acum sa nu īnțelegi ca am făcut drifturi ))... Cat despre partea cu insonorizarea doar pe modul sport se aude motorul mai tare.. Īn rest pe drive e ok după gustul meu...cat despre oil dilution.. Am un amic de lucr la honda īn service și mi a spus asa... Cat este motorul rece merg pe sport ca se īncălzește mai repede... Apoi trec īn drive...la modelele 2019 au rezolvat asta cu oil dilution.. Asa zice el...zic sa nu dramatizam prea mult pe probl asta cu oil... Sa ne uitam la t roc motor 1.2 tsi... Acolo sa vezi probl la 50 60k km și costa tot 30000 un model bine echipat cāt despre 3008 am făcut și eu test...vin de pe 308 model 2008... Am 250k km īn 12ani...imi.plc peugeot dar... Honda e honda...zic asta după 1700km..daca stam sa citim pe forumuri ce probl au īn general mașinile nu ne mai cumpărăm nimic..
Comment
-
Originally posted by BV26CAT View PostWTF schimb la 3000 km cu un motor nou? Si ma gandesc ca o sa bagi un original Honda 0w20 la 85 ron litrul. Pai cu revizii din 3 in 3000 se duce dracului toata ecomonia de carburant facuta de motorul asta genial care nu e in stare sa faca calatorii mai mici de 10km pe timp rece. Cacofonia o fost intentionata. Iar de ecologie nu cred ca poate sa fie vorba din moment ce cantitatea de ulei care trebuie produsa/reciclata e de trei ori mai mare decat la motoarele aspirate din generatia anterioara. Si sunt curios cat o sa tina motorul asta care oricum functioneaza cu oil dilution la fiecare drum, pana cand se incalzeste suficient de mult motorul si pentru suficient timp ca sa se evaporeze din ulei benzina care intra cand motorul e rece. Probabil suficient cat sa treaca de garantie. Imi amintesc de dacia 1300 a mamei in care se dilua uleiul pentru ca mama mergea cu socul tras...
Comment
-
Azi dupa un drum.Bucuresti Bran... Mirosit joja de ulei.. Nici urma de miros de benzina..am 2800 km in 2 luni nu a crescut nivelul de ulei deloc peste maxim... In alta ordine de idei cineva ma intrebase aici de garda la sol.. Ca se vede toba pe partea dreapta de sub scaunul pasagerului din dreapta... Garda la sol in spatele rotii din fata adica sub prag are 24 cm iar in partea din spate a pragului are 27 cm... Iar cei 18.5cm declarati de Honda sunt sub toba de care ziceam mai sus... Practic Honda spune adevarul...nici o problema pana acum.. O sa fac un schimb de ulei pe la 4000km sa profit de oferta celor de la Honda Nord cu 350 ron ulei si filtru si ca sa marchez iesirea din '' rodaj''... Altfel alegerea este una ff buna din pct meu de vedere.. Spor in toate..
Comment
-
Originally posted by Tomitza21 View Post
Nu man doar primul schimb se face la 3000...in rest 7 8000 km asa fac și băieții de pe forum cu civic același motor.. Aici nu are de ce sa fie diferit... Se considera ca la 3000 km iese motorul din rodaj... Nu īl fac din 3000 īn 3000 ))))) un amic cu un seria 5 ultimul model īmi zicea e mai scump la īntreținere un BMW dar merita.. Īl īntreb o revizie cāt este.. 3000 RON.. Wtf? Deci 900 cāt e la honda e parfum...
Comment
-
Originally posted by Tomitza21 View Post
Nu man doar primul schimb se face la 3000...in rest 7 8000 km asa fac și băieții de pe forum cu civic același motor.. Aici nu are de ce sa fie diferit... Se considera ca la 3000 km iese motorul din rodaj... Nu īl fac din 3000 īn 3000 ))))) un amic cu un seria 5 ultimul model īmi zicea e mai scump la īntreținere un BMW dar merita.. Īl īntreb o revizie cāt este.. 3000 RON.. Wtf? Deci 900 cāt e la honda e parfum...
Comment
-
Pe vremuri, cand motoarelor nu li se facea in fabrica o rulare prealabila pe stand, te chemau dupa 1000km sa schimbe primul ulei despre care se presupunea ca a colectat reziduuri diverse (span si alte reziduuri de la montaj).
N-ar mai trebui sa mai fie cazul in zilele noastre cand motoarele sunt testate in fabrica atat la cald cat si la rece. Calitatea finisajelor pieselor aflate in miscare este mult mai buna astazi iar uleiurile sunt mai performante.Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet
Comment
-
Originally posted by closchkutza View Post
Mie reprezentanta mi-a zis ca primul schimb il fac cand zice masina. Zis si facut, s-a efectuat la 10.000 fara cativa km. Nu mi-e clar de ce ai vrea sa-l faci la 3000km. In plus, uleiul de prima umplere zice-se ca ar avea ceva aditivi in plus care sa-l ajute in prioada de rodaj.
Comment
-
Pot fi probleme cu garantia, dar, doar pe zonele unde s-a intervenit si daca se dovedeste ca modificarile au cauzat problemele ce se vor reparate sub garantie. Altfel spus, nu-ti vor putea refuza repararea sub garantie a unor eventuale probleme la cutia de viteze deoarece ai alte boxe pe masina.
Comment
Comment