TOMITZA21: ´19 Honda HR-V 1.5L Turbo Sport, Blue Sporty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    WTF schimb la 3000 km cu un motor nou? Si ma gandesc ca o sa bagi un original Honda 0w20 la 85 ron litrul. Pai cu revizii din 3 in 3000 se duce dracului toata ecomonia de carburant facuta de motorul asta genial care nu e in stare sa faca calatorii mai mici de 10km pe timp rece. Cacofonia o fost intentionata. Iar de ecologie nu cred ca poate sa fie vorba din moment ce cantitatea de ulei care trebuie produsa/reciclata e de trei ori mai mare decat la motoarele aspirate din generatia anterioara. Si sunt curios cat o sa tina motorul asta care oricum functioneaza cu oil dilution la fiecare drum, pana cand se incalzeste suficient de mult motorul si pentru suficient timp ca sa se evaporeze din ulei benzina care intra cand motorul e rece. Probabil suficient cat sa treaca de garantie. Imi amintesc de dacia 1300 a mamei in care se dilua uleiul pentru ca mama mergea cu socul tras...

    Comment


    • #17
      e primul schimb de ulei . si eu l am facut la aprox 5000 primul schimb ( ulei de rodaj) apoi merg la an sau 15000. nu fi asa rau BV26 CAT la diluatie nu ma bag , al meu e 1.5 aspirat si nu am auzit de asa ceva la el !

      Comment


      • #18
        Originally posted by catalin rus View Post
        e primul schimb de ulei . si eu l am facut la aprox 5000 primul schimb ( ulei de rodaj) apoi merg la an sau 15000. nu fi asa rau BV26 CAT la diluatie nu ma bag , al meu e 1.5 aspirat si nu am auzit de asa ceva la el !
        Sa stii ca asta asteptam si eu cand am cumparat masina, sa am un schimb de ulei mai devreme decat normal, considerand ca am ceva ulei de rodaj inauntru. Dar nu a fost asa, mi-au spus sa vin dupa intervalul normal de revizie. Am mai citit acum alte topicuri legate de 1.5T, nu e 3000 intervalul ci undeva intre 8-11.000 in functie de modul de utiliare. Ceea ce pare OK.

        Comment


        • #19
          Salut Tomitza21

          Mi-am dorit mult sa trec de la Civic la un HR-V Turbo cu CVT, insa dupa test drive am observat cateva lucruri care si acum imi pun mari semne de intrebare legate de specificatii, siguranta si fiabilitate.
          Nu stiu cum este masina ta, poate ca aceea din test avea ea ceva... aiurea... si as dori sa te intreb cateva lucruri despre ea:
          1. Masina de test avea toba (cred), vizibil iesita, pe partea dreapta, cam intre portiera fata-dreapta si portiera spate-dreapta, ceea ce modifica substantial garda la sol din "specificatii" de 180mm. Mai degraba as spune ca era in jur de 140mm-150mm. Masina ta are aceasta problema ?
          2. Ai mentionat faptul ca ai fost pe serpentine cu ea. Personal in curbele executate prin sensurile giratorii mi s-a parut ca are un body roll destul de pronuntat si ma asteptam sa se lipeasca parca mai bine de asfalt. Cum ti s-a parut la tine acest aspect?
          3. Insonorizarea nu a fost cu mult mai grozava fata de Civic-ul meu. Mult mai buna a fost insonorizarea pe Civic X Sedan comparativ cu HR-V Turbo. Cum ti se pare la tine acest aspect?
          Intreb asta fiindca dupa testdrive-ul cu HR-V Turbo am fost la un test drive cu un 3008 GT Line si mi s-a parut net superioara la aproximativ aceiasi banuti.

          Comment


          • #20
            Originally posted by RupOase View Post
            Salut Tomitza21

            Mi-am dorit mult sa trec de la Civic la un HR-V Turbo cu CVT, insa dupa test drive am observat cateva lucruri care si acum imi pun mari semne de intrebare legate de specificatii, siguranta si fiabilitate.
            Nu stiu cum este masina ta, poate ca aceea din test avea ea ceva... aiurea... si as dori sa te intreb cateva lucruri despre ea:
            1. Masina de test avea toba (cred), vizibil iesita, pe partea dreapta, cam intre portiera fata-dreapta si portiera spate-dreapta, ceea ce modifica substantial garda la sol din "specificatii" de 180mm. Mai degraba as spune ca era in jur de 140mm-150mm. Masina ta are aceasta problema ?
            2. Ai mentionat faptul ca ai fost pe serpentine cu ea. Personal in curbele executate prin sensurile giratorii mi s-a parut ca are un body roll destul de pronuntat si ma asteptam sa se lipeasca parca mai bine de asfalt. Cum ti s-a parut la tine acest aspect?
            3. Insonorizarea nu a fost cu mult mai grozava fata de Civic-ul meu. Mult mai buna a fost insonorizarea pe Civic X Sedan comparativ cu HR-V Turbo. Cum ti se pare la tine acest aspect?
            Intreb asta fiindca dupa testdrive-ul cu HR-V Turbo am fost la un test drive cu un 3008 GT Line si mi s-a parut net superioara la aproximativ aceiasi banuti.
            Salut...
            Da confirm treaba cu tobă pe partea dreapta iese cam 2 3 cm de sub prag.. Dar are o protecție metalica probabil pt pietre. Eu am echipare de vârf sport cu amortizoare controlate electronic autoadaptive la orice vitezs(sper ca am zis bn).. Mi s a părut fff stabila pe viraje mai ales în modul sport... Acum sa nu înțelegi ca am făcut drifturi ))... Cat despre partea cu insonorizarea doar pe modul sport se aude motorul mai tare.. În rest pe drive e ok după gustul meu...cat despre oil dilution.. Am un amic de lucr la honda în service și mi a spus asa... Cat este motorul rece merg pe sport ca se încălzește mai repede... Apoi trec în drive...la modelele 2019 au rezolvat asta cu oil dilution.. Asa zice el...zic sa nu dramatizam prea mult pe probl asta cu oil... Sa ne uitam la t roc motor 1.2 tsi... Acolo sa vezi probl la 50 60k km și costa tot 30000 un model bine echipat cât despre 3008 am făcut și eu test...vin de pe 308 model 2008... Am 250k km în 12ani...imi.plc peugeot dar... Honda e honda...zic asta după 1700km..daca stam sa citim pe forumuri ce probl au în general mașinile nu ne mai cumpărăm nimic..

            Comment


            • #21
              Originally posted by BV26CAT View Post
              WTF schimb la 3000 km cu un motor nou? Si ma gandesc ca o sa bagi un original Honda 0w20 la 85 ron litrul. Pai cu revizii din 3 in 3000 se duce dracului toata ecomonia de carburant facuta de motorul asta genial care nu e in stare sa faca calatorii mai mici de 10km pe timp rece. Cacofonia o fost intentionata. Iar de ecologie nu cred ca poate sa fie vorba din moment ce cantitatea de ulei care trebuie produsa/reciclata e de trei ori mai mare decat la motoarele aspirate din generatia anterioara. Si sunt curios cat o sa tina motorul asta care oricum functioneaza cu oil dilution la fiecare drum, pana cand se incalzeste suficient de mult motorul si pentru suficient timp ca sa se evaporeze din ulei benzina care intra cand motorul e rece. Probabil suficient cat sa treaca de garantie. Imi amintesc de dacia 1300 a mamei in care se dilua uleiul pentru ca mama mergea cu socul tras...
              Nu man doar primul schimb se face la 3000...in rest 7 8000 km asa fac și băieții de pe forum cu civic același motor.. Aici nu are de ce sa fie diferit... Se considera ca la 3000 km iese motorul din rodaj... Nu îl fac din 3000 în 3000 ))))) un amic cu un seria 5 ultimul model îmi zicea e mai scump la întreținere un BMW dar merita.. Îl întreb o revizie cât este.. 3000 RON.. Wtf? Deci 900 cât e la honda e parfum...

              Comment


              • #22
                Azi dupa un drum.Bucuresti Bran... Mirosit joja de ulei.. Nici urma de miros de benzina..am 2800 km in 2 luni nu a crescut nivelul de ulei deloc peste maxim... In alta ordine de idei cineva ma intrebase aici de garda la sol.. Ca se vede toba pe partea dreapta de sub scaunul pasagerului din dreapta... Garda la sol in spatele rotii din fata adica sub prag are 24 cm iar in partea din spate a pragului are 27 cm... Iar cei 18.5cm declarati de Honda sunt sub toba de care ziceam mai sus... Practic Honda spune adevarul...nici o problema pana acum.. O sa fac un schimb de ulei pe la 4000km sa profit de oferta celor de la Honda Nord cu 350 ron ulei si filtru si ca sa marchez iesirea din '' rodaj''... Altfel alegerea este una ff buna din pct meu de vedere.. Spor in toate..

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Tomitza21 View Post

                  Nu man doar primul schimb se face la 3000...in rest 7 8000 km asa fac și băieții de pe forum cu civic același motor.. Aici nu are de ce sa fie diferit... Se considera ca la 3000 km iese motorul din rodaj... Nu îl fac din 3000 în 3000 ))))) un amic cu un seria 5 ultimul model îmi zicea e mai scump la întreținere un BMW dar merita.. Îl întreb o revizie cât este.. 3000 RON.. Wtf? Deci 900 cât e la honda e parfum...
                  o scurta mentiune. Cel cu bmw are revizia la 20-25000 de km. Eu deja in 22k si ma pregatesc de a 3-a. Un calcul simplu, daca faci revizia fara oferte, ci ca la carte la reprexentanta, adica nu schimbat filre pe acasa, ajungi pe la un 2500 - 3000 Ron.( depinde si de reprezentanta la care mergi). Deci nu prea e o asa mare diferenta, dar vorbim totusi de masini din clase diferite...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Tomitza21 View Post

                    Nu man doar primul schimb se face la 3000...in rest 7 8000 km asa fac și băieții de pe forum cu civic același motor.. Aici nu are de ce sa fie diferit... Se considera ca la 3000 km iese motorul din rodaj... Nu îl fac din 3000 în 3000 ))))) un amic cu un seria 5 ultimul model îmi zicea e mai scump la întreținere un BMW dar merita.. Îl întreb o revizie cât este.. 3000 RON.. Wtf? Deci 900 cât e la honda e parfum...
                    Mie reprezentanta mi-a zis ca primul schimb il fac cand zice masina. Zis si facut, s-a efectuat la 10.000 fara cativa km. Nu mi-e clar de ce ai vrea sa-l faci la 3000km. In plus, uleiul de prima umplere zice-se ca ar avea ceva aditivi in plus care sa-l ajute in prioada de rodaj.

                    Comment


                    • #25
                      Pe vremuri, cand motoarelor nu li se facea in fabrica o rulare prealabila pe stand, te chemau dupa 1000km sa schimbe primul ulei despre care se presupunea ca a colectat reziduuri diverse (span si alte reziduuri de la montaj).
                      N-ar mai trebui sa mai fie cazul in zilele noastre cand motoarele sunt testate in fabrica atat la cald cat si la rece. Calitatea finisajelor pieselor aflate in miscare este mult mai buna astazi iar uleiurile sunt mai performante.
                      Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by closchkutza View Post

                        Mie reprezentanta mi-a zis ca primul schimb il fac cand zice masina. Zis si facut, s-a efectuat la 10.000 fara cativa km. Nu mi-e clar de ce ai vrea sa-l faci la 3000km. In plus, uleiul de prima umplere zice-se ca ar avea ceva aditivi in plus care sa-l ajute in prioada de rodaj.
                        Asa este ai dreptate.. O sa las sa imi ceara masina intervalul de revizie...

                        Comment


                        • #27
                          Are cineva idee.. As vrea sa montez un subwoffer si schimbat difuzoarele din portiere pe hrv insa honda nu ofera nimic pe original... A montat cineva? Voi apela la un service autorizat... Ce credeti poate afecta garantia?

                          Comment


                          • #28
                            Montajul într-un service autorizat e o idee foarte buna.
                            Garantia, da cred vor fi probleme, orice modificare de componente, instalatii atrage pierderea ei.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • #29
                              Pot fi probleme cu garantia, dar, doar pe zonele unde s-a intervenit si daca se dovedeste ca modificarile au cauzat problemele ce se vor reparate sub garantie. Altfel spus, nu-ti vor putea refuza repararea sub garantie a unor eventuale probleme la cutia de viteze deoarece ai alte boxe pe masina.

                              Comment


                              • #30
                                Gata a aparut mesaj cu revizie.. 3200 km.. Pffff... In 2 luni...mai sunt 28 zile pana la schimb ulei..

                                Comment

                                Working...
                                X