VWBULLY: '?? Honda HR-V 1,6 4x4, Yellow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    replied
    Salut din nou. Mi-am schimbat motorul si deocamdata sunt multumit de ce am facut. Toba s-a uscat, inainte parca era de Trabant, se vedea uleiul ars pe ea. Nu mi s-a potrivit delcoul la prindere, dar am facut din doua unul si l-am brodit. Singurul lucru naspa este ca am relantiul pe la 1200 rot/min. O sa merg sa o pun pe tester si sper sa il rezolv. Dar cred ca este si din galerie. Daca stie cineva o galerie de D16W5 sa imi dea si mie de veste.

    Leave a comment:

  • vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    replied
    Da, dar este crapata, iar sonda lambda este langa motor, pe cand la noi este sub masina. Este un 4-2-1, iar la HRV meu este un 4-1. Joja este in galerie, sper sa o pot monta pe a mea.

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Ai luat si galeria de evacuare?

    Leave a comment:

  • vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    replied
    Nu stie nimeni nimic? Oricum, am luat astazi motorul asta D16Y2. Am vazut si actele. Masina este din 99 si are 93kw. L-am pornit si suna bine, sper sa nu fi luat teapa.

    Leave a comment:

  • vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    replied
    Salut. Revin si eu cu problema mea. vreau sa ii schimb motorul. Stie cineva ceva de D16Y2? Este de pe un MB1 de Anglia, nu stiu exact anul.

    Leave a comment:

  • vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    replied
    Salut. La primul schimb am pus 5W40 de la Aral. Apoi am completat cu 5W40 de la Mobil. A continuat sa consume, chiar dupa ce am pus un aditiv de 2+2. Ulterior am pus 15W50 de la Yacco. Asta este un ulei frantuzesc facut fara licente, doar in Franta il produc. Mai am un Nissan Serena, cu care am mers 22000 km cu ulei Yacco 10w60 fara nicio problema (1.6l cu GPL). Deci am schimbat variantele de ulei fara rezultat.

    Leave a comment:

  • Vali_lj
    Tech Geek

  • Vali_lj
    replied
    Salut si bun venit ,hai sa le luam pe rand problemele:
    - ce tip de ulei si marca ai folosit la schimbul facut de tine? poate problema asta este datorita calitatii proaste a uleiului folosit ( eu unul am fost patit ca in 3000 km sa pun 2 litri , apoi am schimbat uleiul cu unul corespunzator si "nemasluit" iar problema s-a rezolvat)
    - semeringurile de la supape se pot inlocui si fara a da chiuloasa jos.

    Leave a comment:

  • vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    replied
    Curgeri de ulei nu am. Eu i-am schimbat uleiul si dupa asta dezastrul. Probabil avea un aditiv in el, pt ca atunci nu mi-a consumat. A schimbat cineva simeringurilr la supape? este necesar sa dau chiulasa jos?

    Leave a comment:

  • gabrielb
    Senior Member

  • gabrielb
    replied
    Daca nu ai pierderi vizibile de ulei, atunci pregateste-te moral si material pentru o segmentare.

    Leave a comment:

  • vwbully
    Junior Member

  • vwbully
    started a topic VWBULLY: '?? Honda HR-V 1,6 4x4, Yellow

    VWBULLY: '?? Honda HR-V 1,6 4x4, Yellow

    Salut. Sunt nou pe aici si nou posesor de HR-V.
    Din pacate, la cat mi-am dorit un HR-V, atat de dezamagit sunt de masina pe care mi-am luat-o. Nu sunt nemultumit de model ci de masina pe care am luat-o. Am gasit-o pe net si cred ca o sa fie ultima masina cumparata din Romania. Am fost cu ea in service si pe langa probleme pe care le-am vazut, cele vizibile, dupa doua saptamani am ajuns la concluzia ca mi-a consumat 1.4l ulei/700km.
    A mai avut cineva problema asta? Masina are doar 175000 km si altfel merge foarte bine. Help me! Este un 4wd de 105CP.
Working...
X