GABRIELB: 00 Honda HR-V, 1.6L, Nighthawk Black (GH4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Foarte reusit acest model.
    Se gasesc la preturi destul de mici

    Comment


    • #17
      Originally posted by cfr View Post
      Foarte reusit acest model.
      Se gasesc la preturi destul de mici
      Cred ca postezi de dragul de a posta. Unde ai vazut tu preturi mici pentru GH4? Sau ce inseamna preturi mici?
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #18
        Originally posted by KMR View Post
        Cred ca postezi de dragul de a posta. Unde ai vazut tu preturi mici pentru GH4? Sau ce inseamna preturi mici?
        Preturi mici inseamna intre 2500-3500 euro in ungaria si germania...urmeaza sa achizitionez si eu una in ungaria cam toate masinile sunt mai ieftine decat in germania...

        Comment


        • #19
          Varianta de 125 cai, da? Ala e GH4. Celelalte, de 103 cai sunt GH2.
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #20
            KMR are dreptate, la banii aia nu iei sigur GH4, si daca prin absurd gasesti mare atentie, si anunta-ne si pe noi sa ne luam. E am deja una, dar ma bate gandul la a 2-a in 4 usi daca e asa ieftina.
            ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

            Comment


            • #21
              Originally posted by dacliber View Post
              KMR are dreptate, la banii aia nu iei sigur GH4, si daca prin absurd gasesti mare atentie, si anunta-ne si pe noi sa ne luam. E am deja una, dar ma bate gandul la a 2-a in 4 usi daca e asa ieftina.
              uite aici una da ca te interesaza la 3000 euro http://www.hasznaltauto.hu/auto/hond..._magic-7513190

              Comment


              • #22
                Se vede la prima privire ca este prima generatie, deci gh2, chiar daca are chitul ala si bara pe ea. Vezi poza cu bara spate. Omul ori este neinformat, ori da cu buna stiinta date eronate. Apoi in anuntt scrie ca este din 2000 deci, cine stie cunoaste. Ar fii bine sa ai toate datele despre un model cand vrei sa il cumperi, daca se poate sa iei o masina pe care o stii deja, in cazul in care o tii pentru tine, ca sa nu ai supa in loc de ulei si alte probleme, si sa aiba cel mult 100.000 km. Ar mai fi dar te las sa le descoperi singur.


                Trimis de pe al meu Malata SMBA9701 folosind Tapatalk
                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                Comment


                • #23
                  Am 25.000 km de cand i-am facut segmentarea si nu am mai fost niciodata nevoit sa completez uleiul intre reviziile de 10.000km. Apelati cu incredere la Stelica(Carpati Motors).
                  ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dacliber View Post
                    Se vede la prima privire ca este prima generatie, deci gh2, chiar daca are chitul ala si bara pe ea. Vezi poza cu bara spate. Omul ori este neinformat, ori da cu buna stiinta date eronate. Apoi in anuntt scrie ca este din 2000 deci, cine stie cunoaste. Ar fii bine sa ai toate datele despre un model cand vrei sa il cumperi, daca se poate sa iei o masina pe care o stii deja, in cazul in care o tii pentru tine, ca sa nu ai supa in loc de ulei si alte probleme, si sa aiba cel mult 100.000 km. Ar mai fi dar te las sa le descoperi singur.


                    Trimis de pe al meu Malata SMBA9701 folosind Tapatalk


                    detaliaza te rog , dearece ma intereseaza foarte mult aceasta masina ....informatii despre acest model nu prea am gasit , referitor la nr de kilometri am vazut la vanzare si cu 385.000 km si omul zicea ca motorul si cutia sunt ok....chiar asa sensibile sunt hrv-urile ? am avut masini europene si la 600.000 km fara segmentare ...asa mult costa oare sa fac un motor (sau sa il schimb) pt HRV incat musai sa fie sub 100.000 de km? majoritatea de pe net au intre 150 si 200.000 km....eu niciodata nu ma mai uit la nr de km , deoarece am patit-o cu un bmw seia 5 din 2006...pe bord avea 200.000 , masia arata interior impecabil exterior la fel , si surpriza , cand am ajuns cu ea acasa am mers cu cheia la bmw si 649.000 km inregistrati de cheie...deci am luato binisor in mana , cu respectiva masina am mai mers 2 ani de zile fara nici o interventie la motor , cutie etc ( 525i bezina) ...oare asa ghinionist sa fiu la un HRV daca il iau cu km mai multi ? te rog daca poti sa ma ajuti cu ceva sfaturi referitor la hrv : la ce sa ma uit ce sa verific , daca sunt ceva "bube" specifice modelului


                    multumesc anticipat

                    Comment


                    • #25
                      HR-V este o masina foarte buna, mai buna chiar decat multe masini cu vanzari mai mari din aceiasi categorie. Ma refeream strict la modelul aratat de tine , pentru ca GH1 si GH2 gasesti o gramada la 2-3 mii de euro si in jur de 100.000km. De ce sa iei cu 300000km? Eu te sfatuiesc doar sa nu iei masina de pe Franta si Italia, in care am vazut foarte multe HR-V praf. Bine ar fi sa cauti varfurile de gama ca si la orice alta masina, care acum se invart in jur de 6 mii. Cumpara in general de la persoane tinere, care au in posesie mai multe masini, care stiu cate ceva despre model, si mesteresc cate ceva, adica sunt interesati implicit folosesc consumabile de calitate, nu stau la mana mecanicului. Nu am o formula universala de cumparat masini, si chiar imi par copilarii chestiile astea, dar daca gasesti, una pe care esti hotarat sa o iei poti sa ma suni si iti dau sfaturi. La HR-V iti garantez eu ca nu da nimeni nr de km inapoi, nu ca nu se poate, ci pt ca piata e atat de mica incat chiar nu este interes, plus ca preturile sunt cam la fel peste tot.


                      Trimis de pe al meu Malata SMBA9701 folosind Tapatalk
                      dacliber
                      Senior Member
                      Last edited by dacliber; 30-03-14, 23:09.
                      ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                      Comment


                      • #26
                        Si nu as lua masina pe gaz daca nu este Fiat
                        dacliber
                        Senior Member
                        Last edited by dacliber; 30-03-14, 23:04.
                        ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                        Comment


                        • #27
                          detaliaza te rog....nu stiu de ce dar asta e mentalitatea romanului : "GAZUL ESTE PT FRAIERI SAU PT CEI CE NU ISI PERMIT BENZINA" total gresit boss ...viata m-a facut sa stau mai mult de 10 ani in italia unde am vazut x marci de masini care aveau ca optional din fabrica gaz : de la mercedes s klasse la maseratti ...acolo lumea nu gandeste ca si la noi , acolo nu e "rusine" sa ai gaz pe masina ...s-a dovedit ca GPL-ul arde mult mai curat si noxele emise sunt aproape de 0 ...toti idiotii zic ca pe gaz este arderea uscata...gresit de aia ii zice Gaz Petrolifer Lichefiat , este LICHID...eu am avut pe 3 masini pana acum si toate au mers mult mai bine , mult mai rotund si nu mai aveam acea depunere "gudron" pe clapeta de acceleratie ...chiar am intrebat si eu pe un italian cu maseratti de 100.000 euro de ce merge pe gaz la asa masina (deh mentalitate de cioban proaspat ajuns in italia) ...stii ce mi-a raspuns? dca maine s-ar inova o chestie ca sa bag pishat de capra in rezervor si s-ar dovedi ca nu dauneaza motorului (cum de altfel s-a dovedit in cazul GPL SAU CNG IN AUSTRIA) as face-o in secunda doi .Daca am bani asta nu inseamna ca tre sa ii arunc pe benzina supraevluata de hotii calificati ..Deci asta inseamna un om open minded....daca sunt alternative esti FRAIER daca nu le folosesti nu vicevesa ... pt care sunteti din cluj va pot duce sa vedeti un vw Vento care merge cu APA ...e fraier omul ? eu zic ca nu .... masin ae inca in teste ,dar merge , nu merge inca la prformantele maxime dar MERGE din punctul a in punctul b ....e vorba de masina lui PASAREA din grigorescu pt cei care il cunosc

                          Comment


                          • #28
                            Da, numai ca la anumite motoare s-a demonstrat (adica au patit deja mai multi oameni) ca folosind GPL a daunat, adica s-au stricat chestii prin motor, chestii scumpe care au cam anulat avantajele financiare ale folosirii GPL-ului.
                            Daca citesti mai in spate poti vedea exact despre ce e vorba la Honda de exemplu.
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                            Comment


                            • #29
                              Nu raspund la provocari... credeam ca te ajut sincer cu opinii despre HR-V, si eu chiar am avut gaz la Fiat, e super ok, era sa pun si pe Ford. Dar pe Honda cu VTEC, chiar nu as pune. Nu trebuie sa detaliez eu, sunt informatii chiar aici pe forum, cauta. Plus povestea aia cu Maserati e cu ata alba, si eu m-as ferii sa folosesc invective de genul fraieri, idioti, pishat, etc, daca vreau sa am interlocutor. Sa stii ca si altii, respectiv eu am stat ani buni in Italia, in cazul meu din 2002 si nu am vazut chestii de genul povestite de tine. In majoritatea cazurilor Maserati sunt masini de sfarsit de saptamana, evenimente chiar si pentru cei bogati. Adica cei care au Maserati, mai au 2, 3 masini in garaj si ceva moto, nu-i nevoie sa le treaca pe gaz. Probabil ai intalnit un napolitan sau calabrez cu aere de imbogatit, in definitiv nu e o marca asa exclusivista in Italia, unde e plin de Fornasari, De Tomaso, Covini, sau Faralli & Mazzanti sau alte modele de care noi nu am auzit. Majoritatea rudelor mele sunt la Bistrita si Cluj, asa ca, sunt curios sa-l cunosc pe domnul cu mersul pe apa. Cred ca te referi la acest sistem care nu este deloc ceea ce crezi tu. As mai dori sa incheiem discutia aici.
                              ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                              Comment


                              • #30
                                Inca putin si ajung la 170.000 km.Am fost la verificarea gratuita la Honda si am o singura problema: un suport de la cutie(sau motor) de inlocuit, cost 320 lei. Incredibile placutele de frana. Am cumparat masina la 99000km si nu le-am schimbat niciodata. Consumul in oras pe timp de iarna a fost in jur de 12%, acum incepe sa scada spre 10. Sunt in continuare extrem de multumit de masina.
                                ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                                Comment

                                Working...
                                X