nu am mai scris de multa vreme pentru ca a stat masina parasita in curtea unei scoli mai mult de un an, a venit si toata nebunia asta, iar acum am fost anuntat ca Doreii angajati de primarie, au taiat crengile plopilor din curte pe ea. Aveam nr de tel in parbriz dar aia nu stiu a ceti! ca sa nu observ si sa poata culege crengile mi-au mai si mutat-o 5 m. Noroc ca nu am lasat-o in viteza doar cu frana de mana trasa. Au tras 5 oameni de ea dupa spusele spectatorilor. Ca atare am zgarieturi, usa pasagerului un pic frecata, bara fata scoasa din clipsuri. Nimic care sa nu iasa la o vopsitorie serioasa si vreo cateva sute euro.
A murit si faimoasa baterie OPTIMA. din cauza mea, masina nefiind pornita de peste 1 an. Avea 6 V si peste 9 ani vechime.
Ca atare am luat cu imprumut de pe un Matiz o baterie de 32A si a pornit la sfert de cheie, desi minimul era 45A. Bucurie mare cu toate ghinioanele astea.
Eu m-am tot mutat si am pierdut din nou, cheile pe undeva prin cine stie ce cutie, asa ca am facut urgent una briceag dupa butuc si calculator cu 400 lei, ieftin ca branza de Brie! Asa am mutat utilajul in o curte la casa si am facut prima achizitie pe drumul lung pe care o apuc. Mai am si alte masini de facut asa ca nu stiu cat va dura.
DACLIBER: Honda HR-V 1.6 SOHC VTEC AWD (ex-HONDA CBR)
Collapse
X
-
Last edited by dacliber; 04-08-20, 12:29.
-
Pentru cei cu bratul stergatorului luneta ruginit, sau care nu mai gasesc lamela de schimb, sau vor un look mai modern cu aeroblade am gasit solutia fara sa bricolez....in curte la Subaru! Se comanda urmatoarele piese> bratul Subaru Part No.: 86532AC290
si capacul
Part Number: 86538AA010
Leave a comment:
-
dupa 6 ani ?! nici nu mai stiu exact, mi s-a ars un bec xenon. Am dat iama in magazine si surpriza, nimeni nu avea modelul meu si mai grav nici nu au mai vazut ceva similar. Verificat un pic pe net si mi-am reamintit ca am kit bixenon H1/H7 mini de motociclete 2,5 inch. Gasit becurile la Brasov cu 100 lei cu tot cu transport. Acum trebuie sa le reglez ca in loc de o linie franta am un W labartat.
Se numesc Special Replacement HID Xenon Bulb for HID projector lens
Pe viitor imi pun lupe cu led ca ma enerveaza sa am optiuni putine.Last edited by dacliber; 19-12-17, 14:15.
Leave a comment:
-
De aproximativ 6 luni si aprox 2000 km facuti in vacanta, circul cu Amsoil in cutie si diferential.
Merge exemplar, cum era de asteptat, nu mai agata in a 2-a cand ii dau blana si schimb rapid.
La schimb uleiul din cutie si cel din diferential erau curate, au fost schimbate ambele mai repede decat scrie in manual.
Cu ocazia asta am schimbat si cel de servodirectie cu Eneos verde ca era singurul mai ok gasit atunci, mai ales ca nu aveam timp si orice comanda sau programare dura 1 saptamana.
Sper ca cei care sunt in aceiasi situatie sa nu se cramponeze de Honda original, mai ales ca se gaseste asa greu.Last edited by dacliber; 09-08-17, 13:40.
Leave a comment:
-
Intre timp am mai cumparat un eleron complet cu led, doar ca sa inlocuiesc ledul furat. Orice modificare cu banda flexibila sau gen camionete americane http://www.ebay.com/itm/Red-White-60...182a98&vxp=mtr, nu arata bine deoarece nu mai aveam corpul in care sa bag bagheta (Se merita insa la bani pentru ca au scazut cam de 3 ori in ultimul an iar cele originale sunt la acelasi pret prohibitiv). Lipit arata chicios rau. La un moment dat chiar mi-a trecut prin cap sa renunt de tot la el, desi e printre accesoriile care fac masina deosebita. Acum ca a trecut timpul si POLITIA a fost incapabila din capul locului o sa spun ca l-am si vazut 1 data prin oras pe un EG dar eram pe jos la alergat si nu am fost destul de rapid pe 50m. Desi le-am dat toate datele necesare interesul a fost minim.
Impreuna cu eleronul am mai cumparat si 2 seturi de stopuri pe care sper sa le umplu de leduri. Am vazut niste lucrari in federatia rusa care nu sunt ce vreau dar m-au motivat totusi sa incerc ceva. Caut componente si fac calcule sa nu depasesc valorile initiale.
Le-am luat de pe masini de Anglia, pentru ca original are doar 1 stop de ceata pe stanga in cazul meu si asa voi avea pe ambele parti, creste astfel vizibilitatea pe ceata si arata simetric.
Am mai cumparat si un volan impecabil care il fac bucati sa vad daca imi iese o idee mai veche de a mea.
Zilele astea trebuie sa merg la ITP si acum vad ca in talon am 4 locuri! Zici ca am coupe.Last edited by dacliber; 03-05-17, 10:46.
Leave a comment:
-
E inceput de an, frig si lene multa...o sa pun mai tarziu, inca citesc despre cum leg centurile pretensionate pe sistemul meu ca nu am avut, nici airbag in scaune, la alea de rx8 nu le-am legat, si va fi nevoie sa inlocuiesc mufele originale pt ca la peugeot e tot in una singura. Sper ca senzorul magnetic e pe scaun ca altfel m-am complicat. Descarc manuale deocamdata.
Leave a comment:
-
M-am apucat iar de bricolat, de data asta am dat jos scaunele de prelude, si am cumparat unele de Peugeot 308 din 2014. Sunt mult mai confortabile decat cele avute pana acum, au diferite reglaje manuale, airbaguri, centuri pretensionate, si sunt mai inalte decat toate, e necesar sa le cobor vreo 5 cm din bridele de prindere pe sine, si sunt aproape noi.
Sunt si destul de usoare si chiar se potrivesc, inclusiv culoarea, arata ca si de fabrica.
Initial am vrut unele de mercedes GLA AMG Line la pret foarte bun, dar s-au dat instant. Am ezitat datorita culorii, m-am saturat sa tot fac tapiterii noi.
Mi-am cumparat si carcasa de chei retractabila ca sa pun telecomanda originala in ea. Am incercat sa fac schimbul zilele astea cel mai ieftin gasit era 270 lei doar pentru cheia retractabila, eu avand deja carcasa, majoritatea au cerut in jur de 400-500lei ca si la reprezentanta de fapt. In banii astia intra si programarea cheii, desi e plin netul de cum se face gratis. Mai caut.
Sunt foarte multumit de bateria Optima care are acum vreo 4 ani, pe frigurile astea in conditiile in care fac drumuri scurte prin oras, si mai sta uneori 2-3 zile nepornita, nu mi-a facut nici o data figuri. Vroiam sa ma laud cu ceva, ca nu prea am facut nimic important in ultima vreme.Last edited by dacliber; 09-11-18, 10:26.
Leave a comment:
-
parca am vorbit zilele astea?
1. nu pot sa te ajut decat sa iti spun sa mergi la cineva specializat in alarme, sau sa o iei pe rand, baterie telecomanda, verificat circuit electric alarma masina. Se aud zgomote cand apesi butoanele, se aprinde luminita mica rosie din gaurica aflata pe telecomanda?
2. e puturoasa comparativ cu masini mai tari, si in functie de cum o calci. Ia apasa de 2 ori pedala pana la capat cand accelerezi. VTEC-ul se activeaza la mine la 4800rpm (am vtecc controler) iar original e la 5500 si e destul de ,,violent,,. La 3000-3500 ture ar trebui sa fie vioaie. Diagnoza, curata clapeta acceleratie, schimba bujiile si fisele verifica si curata solenoidul, etc
3.de la Mazda, Kia, Duster, Honda, Dodge, unele forduri, vezi ca mai in spate am dat dimensiunile exacte.
SuccesLast edited by dacliber; 02-03-21, 23:24.
Leave a comment:
-
salut, sunt foarte proaspat pe aici, am achizitionat un HR-V din 2003 vtec si am cateva probleme la ea:
1. nu functioneaza inchiderea din telecomanda cu 2 butoane,chiar daca am incercat sincronizare nu reactioneaza,
2. mi se pare cam puturoasa pentru cei 124 cp, dupa 3000 de ture nu are un demaraj progresiv cu cresterea turatiei, ceva este ciudat , gen ca si cum ai cara o remorca dupa tine care te tine, intrebare este in ce turatie se activeaza deschiderea supapelor cu avans, sau daca cineva s-a lovit de aceasta problema de lipsa putere?
3. as mai vrea sa stiu de la ce auto se potrivesc jantele
Leave a comment:
-
ce inseamna fluctueaza relantiul ? ca la pornire asa e normal. Fa o diagnoza si stii sigur ce are daca nu se stabilizeaza dupa 2 minute.
Esti tinerel eu o am de 8 ani si inca rezist, asta pentru ca am facut-o pe gustul meu si o folosesc putin. Cand ma plictisesc iau tranvaiul si asa repede imi trece dupa o inghesuiala buna cu buzunarit, mirosuri suspecte si galagie variata.Last edited by dacliber; 23-11-16, 14:43.
Leave a comment:
-
Originally posted by dacliber View PostOriginali care tin foarte mult iei la preturi foarte bune de la bekxy, ii dai PM si te ajuta.
Eu am luat de aici http://reindeerparts.de/index.php?la...ram=honda+hr-v pentru moment, deoarece am reusit sa gasesc persoana si materiale sa ii fac in Timisoara.
Nu stiu daca sunt ceva de capul lor aia la magazine, tot din astia au vrut sa imi aduca si ziceau ca sunt originali, doar ca Honda schimba ambalajele. Am plecat de acolo fara sa mai iau nimic. Mai ales ca era cam 500 de euro in total. Gasesti si pe ebay mai ieftin ca in romania, mai sunt de polyurethan in Polonia si Rusia, dar devine foarte rigida masina. La o prima vedere par ok, un pic mai deschisi la culoare decat aia originali. Am gasit si kituri de inaltare pentru cine este curios.
Leave a comment:
-
Originali care tin mult iei la preturi foarte bune de la bekxy, ii dai PM si te ajuta.
Eu am luat de aici http://reindeerparts.de/index.php?la...ram=honda+hr-v pentru moment, deoarece am reusit sa gasesc persoana si materiale sa ii fac in Timisoara.
Nu stiu daca sunt ceva de capul lor aia la magazine, tot din astia au vrut sa imi aduca si ziceau ca sunt originali, doar ca Honda schimba ambalajele. Am plecat de acolo fara sa mai iau nimic. Mai ales ca era cam 500 de euro in total. Gasesti si pe ebay mai ieftin ca in romania, mai sunt de polyurethan in Polonia si Rusia, dar devine foarte rigida masina. La o prima vedere par ok, un pic mai deschisi la culoare decat aia originali. Am gasit si kituri de inaltare pentru cine este curios.Last edited by dacliber; 13-11-16, 22:08.
Leave a comment:
-
sal, de pe ce site ai facut comanda de suporti motor, ma intereseaza si pe mine urmatoarele: 50841-SR3-030 si 50842-S2H-000, multumesc anticipat, in ro am gasit pe epiesa.ro , astept pretul.
Leave a comment:
-
Dupa 600 km pe autostrada cu viteze constante in jur de 150, mi-a consumat ceva ulei, am ajuns pe minim. Cum am bagat un pic mai gros data trecuta am luat 1 litru de 0w20 tot Eneos, sa il combin cu 5w40. Sunt la prima mea ciorba. Am avut surpriza sa pun doar 400 g si sa fiu aproape de limita maxima. Mi-au venit si niste bucse mici care cred ca sunt din alta parte, s-a produs ceva incurcaturi la comanda. Ca si o curiozitate cei de la Febi mi-au trimis deja o parte din piese fara sa fi varsat banii in cont. Fug azi la banca, ca din mailul in germana am retinut doar numele bancii si contul.
Leave a comment:
Leave a comment: