DACLIBER: Honda HR-V 1.6 SOHC VTEC AWD (ex-HONDA CBR)
Collapse
X
-
Zilele astea am luat si Hondita la tavaleala, asa ca am mai facut vreo 300 km in plus. Merge excelent, dar ma dispera consumul, venind de pe grupul VAG. Culmea ca nu imi manaca ulei deloc. Am inceput sa o pregatesc pentru iarna, si am vazut ca deoarece a stationat o noapte cu geamul deschis, lasat jos complet, am o balta sub scaunul soferului si in fata. Asa ca azi am lucrat toata ziua la asta si am dat jos toata pasla aia ce izoleaza fonic podeaua si am inlocuit-o cu izolatie izopren polifoam 10 mm, din aia ce se pune sub cort cand mergi la munte. Am lipit-o cu pistolul de silicon cald cu baghete albe. A iesit foarte bine. Maine nu stiu daca sa izolez si podul pedalier cu niste role de BITALBAND banda aluminiu cu bitum. Vreau sa vad daca nu iau din spatiul pana la pedale. Am mai aranjat si cablurile de sub bord ca era harababura totala facuta de baietii cu alarmele, si astfel am sarit peste pranz. Am etichetat firele ce ma interesau pt DVD, am mai legat si VSS la navigatie. Am incercat sa pun si oglinda electrocroma, dar sunt in dubii pt ca trebuie sa fabric un alt suport custom.
Leave a comment:
-
-
super masinuta! cred ca te-am vazut anul trecut prin bucuresti cu una in 4 usi....sau poate ma insel.
Leave a comment:
-
sa ai parte de ea cat iti doresti tu sa o ti
arata bine, iar prin oras, in mers am vazut ca se si aude bine
Leave a comment:
-
Salutare,
deoarece consider acest model important, si nu proprietarii, voi continua aici povestea ei...
Am achizitionat-o in 2010 primavara de la HondaCBR la aproximativ 68.000 km in stare excelenta, pret corect la vremea aceea, rapid, fara negocieri si vorbe inutile. HondaCBR a lasat tot pe ea, plus piesele originale plus piese rezerva noi in cutie, suport si informatie completa.
O cunosteam de la achizitionare, stiam cum a fost tratata, ce incidente a avut, etc.
Desi la vremea aia eram hotarat sa iau un Mercedes coupe, am luat-o pentru ca era ocazie, pentru ca imi place designul, este rara, 4x4wd, mica, rapida, impozit mic, foarte important ca este modelul in 3 usi. Ma gandeam ca o tin un pic si o dau deoarece ma plictiseam repede. Se pare ca m-am inselat si acum ma simt legat de ea.
La cumparare am schimbat uleiul, am pus catalizatorul si obturatorul de zgomot din finala, apoi talpa maxima rezultand un consum de aprox. 18 litri /100km.
Folosesc doar Motul 5w30, 300 Power Racing si benzina de 99 de la Mol sau 100 OMV. O singura data am pus OMV 95 la un drum Bucuresti-Timisoara si am avut impresia ca consuma mult mai putin, fiind in schimb cam lesinata. Acum m-am stabilizat intre 10 si 12 litri/100km. Probabil in mod sigur conteaza si Apexi in ecuatia asta.
La vremea aceea lucram 3 luni in Italia si trei luni acasa asa ca la fiecare intoarcere, bagam bani in ea cu motiv sau fara.
In ultimul an am inceput sa o folosesc zilnic, scoala, cumparaturi, naveta la socrii cam 20 km de Timisoara.
Honda HR-V GH4 HYPER, 1,6 VTEC 124 cp
Am cumparat-o cu:
Filtru KN Typhon cu tubulatura aluminiu invelit in fasa termo si o pseudo cutie air intake din textilit, custom build, care isi face treaba.
Fise racing NGK
Bujii iridium NGK
Apexi vtec controller Neo
Intermediara plus finala Magnaflow
Fara catalizator pus
Casetofon Alpine, boxe Infinity, subwoofer Infinity
Alarma Cliford
Leduri la interior schimbate ulterior de mine cu unele mai power
Amortizoare si arcuri sport reglabile Kayaba AGX care au coborat si au inbunatatit mult tinuta masinii cu 4cm fata si 3 spate.
Am completat eu cu:
Leduri Spider cu 3 brate pe stopuri, frana, ceata si marsalier, arata si functioneaza bine.
Alte seturi de NGK iridium la fiecare
Baterie Optima yellow de 60 amp - 300 euro
Bixenon cu angell eyes de 6000k de care sunt foarte multumit dupa 3 ani de folosinta - 200 euro si montaj 150 lei. Super profi baietii.
Oglinda retrovizoare de interior custom - brat de aluminiu pe baza uneia de Mercedes, deoarece cea originala s-a deslipit la plecarea brutala de la semafor. Cam 240 ron cu tot. Am ramas cu senzorul de ploaie si lumina in plus.
Vopsit plasticele interior in visiniu sidefat la fel ca si culoarea vitezometrului si turometrului, care erau baza de inspiratie. Multe sprayuri sidefate, primer, etc, deoarece nu aveam spatiu incalzit adecvat, si nu suport fusareala...
Vopsit etrierii si tamburii cu vopsea termo, urmeaza si capacul motor.
Pus scaune de Mazda rx8 cu incalzire, airbaguri, ca si noi . Airbagurile nu sunt legate deoarece am uitat ca trebuie sa iau si calculatorul pentru ele. Scaunul soferului era full electric asa ca am bricolat la greu. 500 euro plus o gramada de munca.
Pus incalzirea din scaunele fata originale, in bancheta, necesar inca un buton nou de incalzire original Honda 390 ron, ca sa intre la fix in consola. Un kit nou cu tot cu butoane, relee, etc este la pretul asta. Din pacate nu sunt HR-V la dezmembrat si daca sunt preturile sunt enorme. Spalat cu ocazia asta tapiteria.
Schimabat consolele electrice comanda geamuri si oglinzi - 150 euro
Pioneer 2DIN F910 BT la vremea aceea cam 60 milioane.
Camera marsalier 340 ron
Boxe spate alpine 260 ron, nu avea originale puse ci erau unele montate in placa din spatele scaunelor de HondaCBR. Am vandut placa cu tot cu boxe cu 100 lei.
Am tinut sa scap de woofer si amplificator, ca eu sunt familist si muzica tare nu ma preocupa, asa ca am tot la minim fara cabluri si lucruri in plus prin masina.
Am usurat portbagajul de toate inutilitatile ca roata subtire care nu se poate folosii in caz de pana pe 4x4wd( nu stiu ce a fost in capul lor) 2 capace grele de plastic si placaj.
Rearanjat cricul, sculele trusa de prim ajutor, etc
Pus kit de pana omologat
Cauciucuri noi run flat Dunlop.
Desfacut interiorul si verificat de rugina ocazie cu care am vopsit mici imperfectiuni.
Schimbator Skunk 2 care nu a mai ramas deoarece era greu si rece iarna si fierbinte vara. Am pierdut ceva bani la el.
Schimbat distributia la 90.000 km ocazie cu care am aflat ca e bine sa pui doar garnitura de la Honda la capacul si montaj doar la mecanic priceput. Am schimbat 2 garnituri ca deh nu-i mare branza. Fara silicon de data aceasta!!!
Schimbat mereu filtre, clima, etc cam 1 data pe an.
Adaptat volan civic 2011 doar pentru ca imi place, dar zi de zi il folosesc pe cel original. 200 euro total - volanul este nou !!!
Jante vara Baracuda Voltec T6 white costat impreuna cu anvelope Bridgestone 1600 euro.
Infoliere de 2 ori. A doua oara cu ajutorul lui HondaCBR la preturi promotionale.
Schimbat radiatorul de clima in urma ciocnirii cu un ciobanesc la Oradea (80 km/ora plus TIR turcesc lipit de mine la intrare intr-o localitate...)
100 euro facut nou de o firma de la Bistrita care fac doar radiatoare si au reprezentanta in toata tara, plus incarcare freon verificare 100 ron.
Stergatoare BOSCH aerotwin de care sunt foarte multumit 160 ron. Mult peste cele originale
Modificat stergatorul spate cu o combinatie de Opel Corsa astfel incat pot pune aerotwin de 28 cm , altfel trebuia sa schimb cu totul si era 240 lei OEM. Am dat 20 RON si munca mea.
Saptamana trecuta schimbat rulmenti spate (unul facea zgomot si daca era de munca i-am schimbat pe amandoi), plus bucse spate 700 RON cu manopera.
Garnitura capac motor si garnituri usa sofer 970 RON la reducere (am uitat cheile in masina, alarma nu mergea ca era data bateria jos, am inchis de la butonul central, asa ca am patit magaria asta).
Urmeaza ulei full sintetic Motul 300V, antigel Honda, lichide cutie, diferential, frane, furtune metalice frane, etc
Anul asta schimb filtrul de aer cu KN Appolo, ambreiaj stage 1, pun balamale Mercedes sau Volvo la capota ca sa nu mai am piciorul acela ce te incomodeaza cand lucrii la motor, schimb oglinzile laterale cu unele sport, cea de interior cu una elecrocroma(o am deja), scaunele cu ceva mai light, eleronul nu stiu inca cu ce, pentru ca cel pe care il vreau si arata bine pe ea este rar si scump.
Incerc sa o tin maniac la tot ce tine de functionare.
Pe dinafara are zgarieturi mici in vreo 2 locuri de la Mall, Real si unde sunt tarani cu diploma si fete care nu vad decat imaginea proprie in oglinzile masinii.
Am tinut sa o prezint dupa atata timp deoarece este ideala pe vremurile astea si imi pare un pic nedreptatita in special de vanzarile surorii mai mari.
Last edited by dacliber; 09-11-18, 11:46.
Leave a comment:
-
Originally posted by HondaCBR View PostModelul asta cu facelift si cu 3 usi VTEC numai este nici unul, este unul singur cu 3 usi fara VTEC modelul vechi si fara eleron cu led-uri, cu numere de CS, care mai umbla si prin TM, in rest am vazut in Bucuresti cateva cu 5 usi la o firma de bodyguards.
Pacat ca lumea nu prea cumpara modelul asta, tocmai din cauza motorului de 1.6, dar lumea nu stie cat de tare e motorul asta cu VTEC, mai ales ca masina are doar 1180kg si suspensia super elastica cu link-uri luate din racing si garda la sol mai mare decat la un X5 cu 2cm, face din masina asta (parerea mea) o masina perfecta ptr. drumurile din Romania. Orice masina o sa-mi mai iau, un HRV v-a fi tot timpul in garajul meu 8)
Leave a comment:
-
http://images02.olx.ie/ui/1/94/14/f_1109014_1.jpg
exact asa arata masina; anul 2011; 1.6 VTEC; 124 cai. Face la semafor cam pe oricine....in treapta I am ajuns aproape la 60 km/h in cateva secunde ....pedala intre 7-8000 rpm iar cu a II-a pe la 90 km.........esti bun de o amenda
vreau sa schimb acel scut de plastic sau ce o fi, deoarece pe dedesuptul masinii nu se continua; parca este in plus. Adevarul este ca nu am avut probleme cu garda la sol ever dar parca nu-i vad rostul. Singura problema la masina asta este sa te stapanesti in oras cu pedala de acceleratie si mai ales sa schimbi tarziu (la turatie mare)...sunt pietoni care nu trec pe trecere si risti........am observat ca se aude un fasait ca de avion sau motocicleta pe la 6500 turatii....mai ales sub poduri sau intre cladiri...si cam tot pe "acolo" simt ca zvacneste mai tare. As asculta o opereta bazata pe sunet VTEC. Visul meu Honda Integra type R
Leave a comment:
-
Depinde la care te referi...De obicei sunt de ordin estetic, aerodinamic si mascheaza componente, nu lasa sa ajunga noroi, sarme si alte chestii pe la motor, angrenaje...
In mod sigur proiectantii au prevazut cam orice posibilitate, si nu cred ca iti fura din garda la sol, mai ales ca HR-V are unghiuri foarte bune de atac...
fa-ti topic nou cu poze la ceea ce te intereseaza...
Leave a comment:
-
Originally posted by calinasu View Postsalutare.......
am achizitionat o Honda HRV neagra in 3 usi. 1.6 VTEC 124 caluti. Ce tare este motorul la 6000 !!! Honda ever....
Leave a comment:
-
Originally posted by romarshall View PostAm renuntat la HR-V dar nu am renuntat la Honda......in fiecare zi ma bucur ca invart un volan de Honda pe un Civic Cocosat din '95.
am achizitionat o Honda HRV neagra in 3 usi. 1.6 VTEC 124 caluti. Ce tare este motorul la 6000 !!! Honda ever....
Leave a comment:
-
Originally posted by Den1GRator View PostSi vroia sa-si cumpere Romarshall dar a renuntat..
Leave a comment:
Leave a comment: