DACLIBER: Honda HR-V 1.6 SOHC VTEC AWD (ex-HONDA CBR)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    tri dimensional my ass. De parca ar exista 2D, normal ca e tri-dimensional ca nu e pe hartie desenat.

    pe ferrari ii credeam ceva mai potenti dar tot in aceeasi oala sunt si ei, cand nu stiam cum functioneaza VTEC-ul asa ma gandeam ca se muta axa cu came intr-o parte, dar asta e un sistem foarte prost gandit si inapoiat. Nu pot sa-mi imaginez cum face axa aia in mers la un ferrari ca o masina de tricotat se invarte si mai merge si in stanga si dreapta :lol:

    Axa cu cat se muta intr-o parte si in alta are uzura mai mare si e mult mai sensibila, pe cand la Honda toate camele functioneaza deodata, si cupleaza hidraulic din culbutori cand unu cand celalalt, sa numai vorbim de i-VTEC care o face treptat.
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • #77
      Originally posted by HondaCBR
      pe ferrari ii credeam ceva mai potenti dar tot in aceeasi oala sunt si ei

      hahahaha

      eu ce tot spun aici? italieni impotenti!
      honda x 5
      "W" stands for Wrong
      Amerika ist Wunderbar

      Comment


      • #78
        Hai ca sunteti de groaza. Toti sunt impotenti, numai astia de la Honda nu. :lol: :lol: Dar nu stiu cum se face, asa impotenti cum sunt, 147 GTA e cel mai performant hatch din cate exista.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Bogdan_16v
          Hai ca sunteti de groaza. Toti sunt impotenti, numai astia de la Honda nu. :lol: :lol: Dar nu stiu cum se face, asa impotenti cum sunt, 147 GTA e cel mai performant hatch din cate exista.
          E normal cand trantesc un monstru de motor cu consum de tanc intr-o caroserie mica :roll:

          Comment


          • #80
            si tu chiar crezi asta? sau nici tu nu crezi :lol:
            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

            Comment


            • #81
              Originally posted by HondaCBR
              si tu chiar crezi asta? sau nici tu nu crezi :lol:
              What :?: Fi mai explicit :roll: Ce e asa incredibil :?:

              Comment


              • #82
                nu exista cel mai performant hatch sau coupe sau sedan sau ce vrei tu, fiecare are plus-uri si minus-uri.
                unul sta bine pe viraje, altul pleaca tare, etc...

                explica-mi si mie ce-l face sa fie cel mai performant hatch ?, ca poate imi iau alfa daca e asa torpila :lol:
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • #83
                  ia sa vedem ce poate sa faca un motor facut de impotenti 3.2 si ce face un motor gindit bine de..... hmmmm oare cine? honda? 3.2

                  lui 147 ia trebuit v6 sa mai iasa din nori.
                  cu cit e mai performant si eficient fata de CTR?

                  faceti fratilor transplant de 3.2 honda de 270 de cai pe un CTR. apoi vedeti daca mai sufla careva.

                  impotentii au dato in boala lui GM decind sau aliat cu ei si au inceput sa guste la motoare mari ca altfel nu putea sa faca fata competitiei.


                  de ce nu vorbim de alt impotent?
                  147 2.0 twin spark si tot alfabetul?
                  ce face ala in comparatie cu 2.0 honda?

                  2.5 v6 alfa de comparat cu 2.4 L4 honda? vrea careva?
                  1.6 alfa cu 1.6 honda?
                  mai e careva cu viagra pe aici?
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment


                  • #84
                    alfa aia cu motor de 3.2 sta pe viraje ca bunica, pana si CTR este cam dezechilibrat cu greutatea, ce sa mai zic de waka aia bagata in 147
                    chiar si la demaraj se prezinta cam slab, 6,3s 0-100/h, cat face CTR-ul lui spoon cu mici modificari.
                    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                    Comment


                    • #85
                      Ma asteptam la comentarii dintr-astea. Ce porniti sunteti pe Alfa. :lol: :lol: Cand am zis cel mai perfromant, m-am referit in primul rand la acceleratii. Nu va luati dupa ce zice fabricantul, ca zice prost. In testele Autocar 0-100mph-0, catalogate ca fiind cele mai importante teste de acceleratie franare, 147 GTA a iesit drept cel mai sprinten hot hatch, decimand adversari gen CTR sau Megane 2 Sport(care, chiar daca e o rapandula de masina in general, sa recunoastem ca "poate" destul de mult). 0-62mph a iesit ca fiind 5.69 sec (!!!) cronometrat cu celula, fata de CTR care abia a scos 6.76 sec (modelul 2004, care oficial tb sa scoata 6.6 sec), motivul gasit de respectivii fiind cauciucurile de proasta calitate din fabrica. Megane 2 sport a scos 6.02 sec. Ce sa mai zicem ca la 100 mph a ajuns cu aproape 2 secunde mai repede decat CTR. Asa ca totusi e ceva de capul la GTA asta, nu mai exagerati cu impotenti in sus, impotenti in jos.
                      Japonezii au mers pe litraje mici datorita taxelor mari pe capacitatea cilindrica. Daca mai puneau V6 pe Civic, costa cat un M3, si atunci unde mai era cost efficiency? Asa ca nici comparatia 1.6 europene vs 1.6 Honda nu prea tine. Exemple de V6 "trantite" pe hatch-uri sunt si Golf R32 sau Audi A3 Sportback V6.
                      Iata ce zice si nenea Clarkson de GTA: http://www.topgear.com/jsp/individua...Number=06.html . Intr-adevar, suspensiile nu sunt pe masura perfromantelor dinamice, si asta e marea buba la toata gama Alfa, dar ce te faci ca nu toata ziua mergi numai pe curbe sau pe circuit.
                      Si mie imi place mult Honda, si o apreciez foarte mult, insa sunt si realist si consider ca exista si masini mai bune ca ea, din anumite puncte de vedere, daca la calitate nu prea e intrecuta decat foarte putin de surata ei Toyota.

                      Comment


                      • #86
                        impotentii in loc sa faca o masina mai buna si mai fiabila au decis sa isi creasca imaginea si implicit numarul de vinzari creend un adversar golfului (r32), care are v6 de mai bine de 10 ani.

                        neavind nimic nou de adus in materie si de schimbat la gunoiul ala de 147 au decis sa creeze nisa de GTA.
                        daca aveau un pic de imaginatie ii puneau AWD sa scape de problemele puterii mari pe puntea din fata. dar in cazul asta masina ar fi cintarit mai mult decit orice competitor. implicit impotenta fata de concurenti.

                        pina la mijlocul anilor 70 alfa facea motoare la fel de performante ca cele de azi. asta pe vremea cind alfa se mai numea inca masina. dupa 30 de ani de involutie care ii sint rezultatele?
                        a ajuns un batrin caruia ii trebuie drept intaritor niste pastile. mai baga un motor de la GM de 3.2, o culoare rosie sa atraga barbatii cu culoarea buzelor unei femei, etc.

                        se vede ca pot multe.

                        noroc cu aplaudacii (tirfele alora care sint mai puternici la ora respectiva)ca altfel nu mai aveau ei asa de multi admiratori pentru prost gustul pe care il varsa pe strada.


                        bogdan.... ai oare remuscari pentru alegerea pe care ai facuto? ai cazut si tu pe plasa alora?
                        e la fel ca si cu italiencele de la distanta aparent sint frumoase, asta pina te apropii de ele si nu sti cum sa fugi mai repede.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #87
                          cum naiba le-a scos lor 5.69 cand fabrica zice 6.3, da-o incolo ca nu gresesc aia cu o secunda. Ce au luat din timpii de la CTR au pus de 2 ori la 147 :P
                          Si apropo cine-s astia autocar ?, tu chiar citesti reviste romanesti din domeniu' carului ? daca mai si crezi ce zic astia atunci e bine. Autoshow zicea ca Civic Type R are 180cp, is tari de tot si astia.

                          bogdane, daca nu mergi pe viraje cu masina la ce dracu i-au mai pus volan ? ca nu foloseste la nimic :lol:
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #88
                            Bogdane, nu te enerva cu astia 2, nepotii lui Osama.
                            Eu ma chinui cu ei de 2 ani si tot nimic. ops:
                            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                            Comment


                            • #89
                              Autocar e cea mai respectabila revista din Marea Britanie si printre cele mai din Europa, iar testele ei sunt facute de piloti profesionisti, nu de alde Marinica gazetaru. Mai intereseaza-te. Timpii sunt reali, daca vrei, maine scanez revista si ii trimit mail lui Hondatu.
                              Dixy, nu am nici un fel de remuscari, exceptand faptul ca am fost cat pe ce sa ma procopsesc cu un GTA nou-nout la un pret mult mai mic decat cel de pe piata acum 2 ani. Dar m-am interesat mai bine, am aflat de problemele pe care le are, pt ca stiu ca are destule(cel mai mult m-a speriat consumul, 18% in oras, si pretul exorbitant al pieselor), si am dat o sansa afinitatii mele pentru Honda sa se materializeze. Pentru mine, pana nu de curand, Civic Type R era doar un vis maret ce mi se parea nerealizabil. Tu tot continui sa numesti Alfa gunoi, desi nu te-ai urcat in viata ta intr-una noua, cu tot respectul. Cam deplasat, as zice. In fine, parerile sunt impartite, tot ce stiu e ca in familie am avut o germana, o suedeza si o italiana si, suprinzator, italiana le-a facut muci la fiabilitate in conditii asemanatoare de exploatare si pe durate asemanatoare. Pentru mine, experienta mea si a celor din jurul meu conteaza, nu ce zic niste fistecine care se dau mari experti. Si, apropo, italiencele, adica femeile, sunt urate cu spume, nerase si nespalate. :lol: Nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca ar fi frumoase, din filme cu vardisti poate. :lol:
                              CBR, virajele nu le iau cu 180. Marea majoritate a masinilor se inscriu in niste limite de siguranta in curbe, unele mai mult, altele mai putin. Iti zic eu ca 147 sta mult mai bine in viraje decat, sa zicem, un 307 sau S40. Testate toate de baiatu'. :wink: Cu S40 am luat-o si pe caldaram usor.
                              Nu caut sa provoc polemici inutile, dar ma ingrozeste putin avantul vostru de a matura cu celelalte marci pe jos doar din auzite. :?
                              Hondatule, nu ma enervez, discutam. :wink:

                              PS: am umplut de offtopicuri pe-aici.

                              Comment


                              • #90
                                iti dai seama ca nu ma voi injosii sa ma urc vreodata intro alfa noua.
                                dar in schimb oricind la orice model pina in 85.
                                honda x 5
                                "W" stands for Wrong
                                Amerika ist Wunderbar

                                Comment

                                Working...
                                X