DAN19811: '99 Honda HR-V 1.6 4X4, Milano Red
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu am consum la ulei dar vreau sa schimb uleiul la grup si nu stiu ce sa pun.
De cand o am am schimbat placute frana si curelele in rest e ok doar benzina.
Leave a comment:
-
-
Vali cand am cumparat masina asta sincer cautam un breck pentru spatiu,familie,pescuit dar din momentul in care m-am urcat in acest HR-V pot spune ca sunt indragostit de aceasta masina,acum eu sper sa nu am probleme majore cu ea,problema e ca ieri am fost la rar sa ii fac cartea si itp si surpriza masina nu mai este euro 2 au trecuto euro 3 dupa noile normative de la 1 noembrie,si uite asa taxa a mai crescut cu 200 de euro total taxa undeva la 898 euro asta e mergem inainte,in concluzie felicitari celor care au ales guvernul PONTA.
Leave a comment:
-
D16W1 este codul motorului tau ... din cunostintele mele problema majora sunt cuzinetii de la pistonul 1 (cel de langa distributie) problema este pusa din cauza piulitelor ce strang pistonul pe vibrochen. Foloseste ulei bun si fi cu ochii pe el. Da o cautare pe net sa vezi si alte particularitati ale motorului ( alte probleme nu cred ca sunt cu acest motor) ( vezi acest link http://www.hondasuv.com/members/forumdisplay.php?f=6.
Fiind un model mai rar pe la noi iti spun din problemele aparute la el. Cu orice motor honda din seria D poate fi inlocuit in caz de nevoie si la un pret acceptabil ( D16Y7/8 , D16Z6) si cu putere mai mare un pic.
Leave a comment:
-
Ce tip de motor ai? vtec sau non-vtec? adica cel de 125 cp sau cel de 105 cp?
Leave a comment:
-
Chiar acum citeam,deci e bine sa iau cu 1 litru mai mult sa il am in portbagaj ))
Leave a comment:
-
O sa tin cont de toate sfaturile voastre.
KMR, VALI,care e ideea cu uleiul mananca din fabrica sau va referiti sa nu imi manance mie ulei?
Leave a comment:
Leave a comment: