Deci... în ciuda urărilor voastre, de evenimente nu am scăpat nici cu CRZ-ul. Așa că mașina e (încă) în service pentru o înlocuire de bară față, far HID și alte mărunțișuri... (pe CASCO, din fericire). Partea pozitivă e că mașina va fi mai bine decât înainte, căci bara deja era cam cârpită și unele prinderi erau șubrede, în urma unui accident reparat „„"în spatele blocului"” în Belgia. Mda.. Partea negativă e că am stat mai mult de 2 luni fără mașină (reparația a durat cam o lună și ceva - transportul pieselor originale a durat -, iar apoi am fost eu plecat). Sunt tare curios cum arată, l-am stresat pe tipul de la service și mi-a trimis poze și filmulețe. În afară de „„"update”"”-ul ăsta neașteptat, am mai sesizat câteva problemuțe de care nu știu cum să scap și nici nu sunt sigur de cauze.
1. un miros ca de ceva metalic încins, sau chiar poate de priză încinsă, atunci când merg mai agresiv, în anumite momente. Până acum observ o legătură între asistența IMA și miros, deși nu pot să-l reproduc mereu. Adică apare când asistența este activă la maximum, ca și cum ceva acolo s-ar încinge... Asta mă îngrijorează cel mai tare
2. când plec de pe loc, fiind în treapta 1, la o anumită poziție a pedalelor de accelerație și ambreiaj se aude un zgomot de frecare ca de cauciuc pe metal, ca un scârțâit în zona frecvențelor medii (aș zice ca un LA de 440 Hz, dar nu am măsurat). Nu pot reproduce mereu, am încercat să înregistrez și nu am reușit.
3. un „agățat” când pun transmisia în R, dar nu mereu nici acesta.
Le-am spus celor de la Honda Craiova, dar nu îmi dau impresia de mari specialiști. Dacă persistă, probabil că o să fac un drum la ASKO, când îmi fac treabă prin București.
În altă ordine de idei, am luat cauciucuri de iarnă, deja aveam luate o dată cu mașina 2x Bridgestone 195/55 R16 RFT și încă două foarte tocite. În locul lor am mai luat două aproape identice (tot RFT, același producător, dar mai noi, se numesc DriveGuard WInter), am dat 920 lei pe ambele. Unii ar zice că nu merită RFT că sunt mai scumpe și mai grele, dar am zis că vreau să le am pe toate la fel...
De asemenea, trebuie să schimb consumabilele la sistemul de frânare, discuri și plăcuțe. Unul dintre discuri freacă și îmi încinge roata (spate) iar pe ansamblu sunt cam tocite toate, cu excepția plăcuțelor față pe care le-am schimbat înainte să cumpăr mașina pentru că îmi era teamă să vin cu ea din Belgia cu doar 1mm grosime. Nu știu dacă le pot recupera sau va trebui să le schimb și pe ele, dar probabil că da. Nu le schimb la Honda pt că cred că pot găsi la jumătate de preț, am căutat ATE și TRW. Dacă aveți sugestii legat de asta le primesc.
Cam atât. Mâine mă duc să o iau. Ne pregătim de iarnă. Drumuri bune!
1. un miros ca de ceva metalic încins, sau chiar poate de priză încinsă, atunci când merg mai agresiv, în anumite momente. Până acum observ o legătură între asistența IMA și miros, deși nu pot să-l reproduc mereu. Adică apare când asistența este activă la maximum, ca și cum ceva acolo s-ar încinge... Asta mă îngrijorează cel mai tare
2. când plec de pe loc, fiind în treapta 1, la o anumită poziție a pedalelor de accelerație și ambreiaj se aude un zgomot de frecare ca de cauciuc pe metal, ca un scârțâit în zona frecvențelor medii (aș zice ca un LA de 440 Hz, dar nu am măsurat). Nu pot reproduce mereu, am încercat să înregistrez și nu am reușit.
3. un „agățat” când pun transmisia în R, dar nu mereu nici acesta.
Le-am spus celor de la Honda Craiova, dar nu îmi dau impresia de mari specialiști. Dacă persistă, probabil că o să fac un drum la ASKO, când îmi fac treabă prin București.
În altă ordine de idei, am luat cauciucuri de iarnă, deja aveam luate o dată cu mașina 2x Bridgestone 195/55 R16 RFT și încă două foarte tocite. În locul lor am mai luat două aproape identice (tot RFT, același producător, dar mai noi, se numesc DriveGuard WInter), am dat 920 lei pe ambele. Unii ar zice că nu merită RFT că sunt mai scumpe și mai grele, dar am zis că vreau să le am pe toate la fel...
De asemenea, trebuie să schimb consumabilele la sistemul de frânare, discuri și plăcuțe. Unul dintre discuri freacă și îmi încinge roata (spate) iar pe ansamblu sunt cam tocite toate, cu excepția plăcuțelor față pe care le-am schimbat înainte să cumpăr mașina pentru că îmi era teamă să vin cu ea din Belgia cu doar 1mm grosime. Nu știu dacă le pot recupera sau va trebui să le schimb și pe ele, dar probabil că da. Nu le schimb la Honda pt că cred că pot găsi la jumătate de preț, am căutat ATE și TRW. Dacă aveți sugestii legat de asta le primesc.
Cam atât. Mâine mă duc să o iau. Ne pregătim de iarnă. Drumuri bune!
Comment