2D0R: '88 Honda CR-X 1.6 VTi, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2D0R: '88 Honda CR-X 1.6 VTi, Black

    Buna ziua, si bine m-am gasit. Ma numesc Tudor am 19 ani si sunt din Bucuresti. But enough about me, let's talk about my car . Sunt fericitul popsesor al unei Honda Civic CRX VTEC ,B-58-GIU pentru cei care o cunosc. Pentru cei care nu, sa va povestesc pe scurt cate ceva.
    Masina este an 88'. La origine a avut motorul 1.6 125cp (B16A daca nu ma insel). Domnul Giu insa a hotarat ca pentru mica furie 125cp nu ajung, asa ca s-a decis sa moneteze un motor VTEC 150cp (B16A1). Odata cu motorul au fost montate cutia de viteze (doh) scaunele sport din piele cu inscriptie VTEC, fetele de usi, bordul si volanul.
    Click image for larger version

Name:	C17558530_7.jpg
Views:	1
Size:	95.6 KB
ID:	726993Click image for larger version

Name:	C17558530_2.jpg
Views:	1
Size:	78.6 KB
ID:	726992Click image for larger version

Name:	C17558530_4.jpg
Views:	1
Size:	66.2 KB
ID:	726991Click image for larger version

Name:	C17558530_5.jpg
Views:	1
Size:	78.1 KB
ID:	726990Click image for larger version

Name:	C17558530_8.jpg
Views:	1
Size:	66.8 KB
ID:	726989Click image for larger version

Name:	24032011061.jpg
Views:	1
Size:	60.1 KB
ID:	726988Click image for larger version

Name:	C17558530_3.jpg
Views:	1
Size:	79.8 KB
ID:	726987
    Majoritatea pozelor sunt cele de pe autovit, nu am avut timp pentru un "photo shoot" dar o sa revin cu mai multe poze cand se face frumos afara. Astept intrebari si sugestii. O zi buna.
    Last edited by hondatu; 14-05-11, 09:11.
    Distractia incepe la 6.500RPM, atunci cand majoritatea benzinarelor mor xD.

  • #2
    sa ai noroc de ea!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Frumoasa masinuta. Sa ai parte de cat mai multi km cu ea!!
      ....

      Comment


      • #4
        Va multumesc, sper sa ne vedem in acest sfarsit de saptamana la o intalnire.
        Distractia incepe la 6.500RPM, atunci cand majoritatea benzinarelor mor xD.

        Comment


        • #5
          bine ai venit
          intreaba fostul propietar daca nu cumva mai are stopurile si farurile OEM, cred ca dau mai bine decat cele de acum
          Last edited by Toyboy; 28-03-11, 14:07.

          Comment


          • #6
            Le am dar sunt crapte si stopurile si farurile.
            Distractia incepe la 6.500RPM, atunci cand majoritatea benzinarelor mor xD.

            Comment


            • #7
              O masina senzationala, s-o alergi sanatos. Sunt foarte rare CRX-urile cu dotarile astea si mai ales in starea asta. Sansele s-o vinzi mai scump mai tarziu sunt destul de mari...dar cel mai probabil n-o sa vrei s-o vinzi )

              PS: mi-a povestit Bianca de masina asta, suntem colegi de grupa
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • #8
                Originally posted by 2d0r View Post
                Masina este an 88'. La origine a avut motorul 1.6 125cp (b16a daca nu ma insel). Domnul Giu insa a hotarat ca pentru mica furie 125cp nu ajung, asa ca s-a decis sa moneteze un motor VTEC 150cp (b16a1).
                Cred ca a avut D16A(7/8/9). Oricum, masina arata foarte bine. Mie unul imi plac mai mult farurile si stopurile actuale decat cele OEM. Bafta cu CRX-ul! Sa aveti parte unul de celalalt!

                2002 - 2008 Peugeot 405, 1989, 1.6
                2008 - 2010 Hyundai Pony, 1994, 1.5i
                2010 - 20?? Honda CRX Del Sol, 1995, 1.6 ESi
                2016 - 20?? Honda CiviC 5D 2009 1.8 i-VTEC

                Comment


                • #9
                  Merci, sper sa ne vedem si live la intalniri.
                  Distractia incepe la 6.500RPM, atunci cand majoritatea benzinarelor mor xD.

                  Comment


                  • #10
                    foarte frumoasa masina ,sa o stapanesti sanatos
                    Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
                    Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

                    Comment


                    • #11
                      Arata foarte bine, mi ar placea si mie una ca asta...de curiozitate cat a costat?
                      '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                      Comment


                      • #12
                        nice ride

                        Sa ai parte de masinuta.
                        "I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death." - DK Keiichi Tsuchiya

                        now/ honda civic sedan fd1 2008 tafetta white
                        now/ ford mondeo 1.8 HE 2004 black panther
                        ex/ honda civic coupe ej6 1997

                        Comment


                        • #13
                          grija mare la varsta....
                          HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                          HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                          vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                          KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                          Comment


                          • #14
                            @fetherw80 4000 euro.
                            @mad_wob voi incerca, mai greu totusi )
                            Va multumesc, imi este tare draga masina. Nu ma vad despartindu-ma de ea prea curand.
                            Distractia incepe la 6.500RPM, atunci cand majoritatea benzinarelor mor xD.

                            Comment


                            • #15
                              Stiu ca a fost tare bine intretinuta masina.
                              Arata bine bine, sa o stapanesti sanatos!
                              Rated R for non-stop crude and sexual humour, pervasive strong language and drug content.

                              Comment

                              Working...
                              X