BOGDANNN: '92 Honda CRX 1.6 DOHC, Yellow (ED9)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bogdannnn
    replied
    aia cu 414km se refera la altceva...si sincer habar nu am la ce si nici nu m-am interesat...acum arata 6400 si ceva :|

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    414km cu un plin ?

    Leave a comment:


  • Bogdannnn
    replied
    Uite aici in poza... Am pus-o ca e ceva rar sa fie plinul facut la un crx ) ...cel putin eu n-am vazut pana acum asa ceva
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Cati km are si cat ai dat pe ea, daca nu sunt prea indiscret?

    Leave a comment:


  • Bogdannnn
    replied
    @ andrei.g ai dreptate ma cam incurca garda la sol....ca e trantita rau masina... am dat de cateva ori in denivelarile de pe drumuri, mai ales cu toba de espament, ca e aia stock care vine pe stanga cu traseu mai intortocheat si cam atarna prin spate..tocmai de aia am schimbat suportii, ca m-am gandit ca o sa vina mai sus...si a venit mai sus, dar acum cu suportu nou cateodata mai vibreaza finala ca atinge bara..si toba tot e la distanta prea mica, zic eu, de sol. ideal ar fi sa fac traseul sa vina direct, pe partea dreapta.Atunci nu as mai avea nicio problema cu asta, dar as putea avea cu politia, si s-ar vedea aiurea gaura de pe bara pe unde venea inainte toba si trebuie facut alt loc in partea dreapta..cu flexu probabil...+ca vreau eu sa o pastrez stock.Deci asa va ramane.
    Am zis ca o sa mai reduc din tranteala de cand am cumparat-o...dar pur si simplu nu ma lasa inima inca ...Ar fi si bine ca telescoapele cu cat mai inaltate le scade si rigiditatea si nu o sa mai zdruncine asa...deci va urma, pentru ca trebuie

    Intre timp am mai pus pe masina si distantiere de 8mm..care nu schimba prea mult, dar totusi fac bine, ca nu mai e asa de evident faptul ca rotile (astea de 6j) sunt cumva bagate sub masina.
    Mai revin eu cu poze cand o sa fie mai multe schimbari...

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    se vede ca e intretinuta. sa ai noroc de ea!

    Leave a comment:


  • Adrian Octavian
    replied
    Bine ai venit !!! frumoasa tare....

    Leave a comment:


  • andrei.g
    replied
    Bine ai venit! Arata foarte bine! Nu te incurca garda la sol pt daily use?...si app ce consum ai la ea?

    Sent from my RM-914_apac_hong_kong_231 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Bine ai venit printre noi cu o Honda adevarata

    Leave a comment:


  • sakerut
    replied
    Sa o stapanesti sanatos .
    CRX My first love

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    bine ai venit !

    Leave a comment:


  • BOGDANNN: '92 Honda CRX 1.6 DOHC, Yellow (ED9)

    Salutare lume!!
    Cred ca e prima data cand postez si eu pe forumul asta...din cate tin minte.
    Proaspat-posesor de acest CRX, m-am gandit ca e momentul potrivit sa scriu una alta despre masina asa cum e in starea in care am cumparat-o+minore chestii pe care le-am facut eu de cand o am.(cam de o luna)
    Masina asta a avut mai multi stapani la viata ei, a fost folosita si la Rally..acum i-am decis soarta : Daily use..si sa incerc sa o aduc intr-o stare cat mai buna pentru asa ceva.
    Din 92 este , nu are rugina, a fost revopsita in galben acum 2-3 ani aprox, dar in cateva locuri(nu prea vizibile asa la o prima privire) se mai vad urme de la fosta culoare-portocaliu.
    Motorul e cel original Dohc D16z5 124hp, dar fara catalizator.
    Eu am cumparat-o fara roti, pt ca am avut eu un set, cu urmatoarele "imbunatatiri":
    -suspensie Ta-Technix reglabila pe inaltime
    -evacuare cap-coada Remus
    -bara de rigidizare intre telescoape fata
    -soft
    Piese recent schimbate de fostul proprietar(noi):
    -curea distributie
    -ruptor
    -capac delcou
    -bujii
    -tampon motor
    -bucsa timonerie
    -timonerie stergatoare
    -filtru ulei
    -baterie
    De cand o am i-am remontat interioarele(ca am primit-o toata cheala, fara fete de usi, mocheta etc) si:
    -termostat
    -pivoti superiori
    -suporti toba esapament
    -filtru aer
    -schimb de ulei(am trecut de la mobil1 la eneos)
    -placa de metal pt interfata de la clima(care era rupta, ca asa se intampla la crx)
    -boxe Pioneer Dual cone 230W
    -casetofon Sony(citeste cd mp3)
    Planuri bineinteles ca sunt multe...si incet incet eu sper ca se vor concretiza.
    Ce sa mai zic...to be continued.
    O sa mai revin eu si cu poze cu motoru cand va fi curat si aranjat, cu capacul revopsit, etc.
    Pana atunci sunt receptiv la orice sfat despre cum as putea sa o intretin cat mai bine si la ce sa fiu atent.
    Attached Files
Working...
X