Originally posted by andreicsa
View Post
ANDREICSA: '93 Honda CRX Del Sol 1.6 VTi, Milano Red
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-------------------
There is no point of having if you can't share.
-
Deci toate recomandarile sunt 15. Multumesc de pareri. Acu sa vad cui si cu cat voi vinde jantele ei R16 de typeR ep2 cred.
Ieri am reusit sa fac si claxonul (o mare tiganie ce era facuta acolo, fire neizolate, mase lasate aiurea, lipici, suruburi de 7 feluri). Si i-am pus si stergatoare noi ... treaba buna.
Acum e la sudat toba finala stock. Pt ca din nou, ciobanul care a avut masina asta (mare bou) i-a taiat flansa de pe intermediara sa ii puna un gunoi de toba "sport", si acu nu mai am flansa acolo si trebuie sudata toba .
Procesul de dez-ciobanire e in curs de desfasurare.
Comment
-
Ai si pretentii acum. Cred ca 95% din DelSol-uri prezente in Romania au trecut printr-un proces de "ciobanire"
Mergi pe 15" ca este ceea ce trebuie pentru masina asta.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Am scos gunoiul, care s-a dovedit a nu fi nici macar o toba, este o bucata de burlan ceva, sudata de teava originala pe interior si cu un ornament sudat stramb (da foarte stramb) pe exterior. Prinderea facuta cu un colier .... dar nu mai zic nimic, atasez o poza spre distractia tuturor. Am mai vazut cioflingareli, da asta e veritabila.
Comment
-
Arata bine...pentru o cioflingareala veritabila =)))))-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Din ce stiu sunt faza lunga, dar lumea si le modifica, unii muta tot pe farul mare, altii pun acolo proiectoare iar altii le scot de tot si astupa gaurile...Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
1000 Locuri de vizitat in Romania
Comment
-
La mine este faza lunga. Dar ma uitam mai devreme pe niste site-uri la faruri (caut faruri cu lupa) si am dat peste faruri cu ambele faze in farul mare H4 si cele mici proiectoare.
Plus ca baiatul de la care am luat-o in august tot asa mi-a zis, ca alea ar trebui sa fie proiectoare ))))
Si asa s-a nascut intrebarea ..... care e varianta gandita de Honda? ca de tuning ... is satul )))
Comment
-
Stai ca abia acuma inteleg si eu ))). Modelele mai noi nu mai au farurile micute langa cele mari, au doar farul mare. De aici sa inteleg ca acolo apare farul cu ambele faze in el pe H4, ne mai fiind cele mici deloc. Iar proiectoarele is jos in bara ca la orice masina ..... Mi-a luat jumate de an sa vad ca sunt 2 modele ))))
Comment
-
Daca te uiti aici reperul 7 http://www.lingshondaparts.com/honda...&block_03=8620 ai sa vezi ca becul din farul mare este tot cu doua faze deci H4, poti vedea aici reperul cu specificatie clara H4 http://www.hondapartsnow.com/genuine...S6D-G01HE.html
La cele de Japonia, farurile mici au bec de 25W ca cele de frana spate aici nu sunt foarte sigur cum sta treaba ca functionare.
Proiectoarele de ceata sunt mici in bara, poti vedea la KMR el are asa ceva.Gargauni VTEC la cap
Comment
Comment