ZAMOLXES: '95 Honda CRX Del Sol 1,6 ESi, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In primul rand eu va urez de pe acum La multi ani cu sanatate dragi colegi,nu de alta dar pana la anul ce vine nu mai scriu)In al 2-lea rand vin cu o intrebare:nu numai pentru o singura data la aprox 6000rpm(stiu,cam tare mergeam) mi s-a aprins check engine si v-tec-ul nu a mai mers,rezultatul fiind un *limp mode* de toata frumusetea.Am tras pe dreapta,am ascultat motorul,mergea rotund,frumos si am re-pornit la drum.Tragea la fel pana in 4800 unde ar trebui sa intre v-tec-ul DAR cand ma apropiam de 4800rpm dadea in nas,rateuri pe evacuare,nu tragea .Am oprit motorul de data asta,am verificat fluidele tot tot tot fiind in regula.Pun contactul,pornesc si surpriza,merge si in v-tec.Deci se aprinde check engine cand o mentin mult in v-tec ...nu stiu ce poate fi...?De la un timp face mereu asa,dar dupa re-pornire isi revine...pana data viitoare cand iar nu mai vrea.As fi interesat sa rezolv chestiunea asta,no matter what and how much money will it cost.Multumesc anticipat si mentionez ca nu am gasit nici pe hondatech nici pe dseries org pe nicaieri asemenea situatie.O seara placuta si inca odata UN AN NOU FERICIT
    A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

    Comment


    • #47
      Update de an nou:motorul este d15z6 cu ecu de d16z6 adica p28 obd1.Am facut un test cu agrafa si am primit eroarea 1 si 22 deci sonda lambda si vtec solenoid sau,daca e sa ne luam dupa lista de erori pt motorul d15z6 este senzorul pozitie ax came.Nu mai stiu ce sa-i fac sa mentina v-tec-ul O sa ma apuc de schimbat sonda si ...restul sa vad daca isi revine.Am verificat continuitatea firelor,am dat ecu jos si e chipuit,am verificat toti senzorii,sonda lambda etc cu multimetrul si se incadreaza in valorile date de autodata pentru motorul d15.Am solenoid v-tec fara senzor de presiune ulei deci mufa este suntata.Tind sa cred ca sa vrut un upgrade al performantei altfel nu stiu de ce cineva s-ar fi straduit atat sa faca asta.Oricum la 4800 rpm masina parca primeste un sut in spate,trage bine bine insa daca o mentin mai mult de 5 sau 10 sec in zona v-tec apare eroarea pe bord si da in nas.Oare cu un alt ecu se rezolva situatia?Oare e de la presiunea de ulei?Nu stiu ce sa mai cred.Orice sfat e bine venit.Va salut cu respect
      p.s:daca scot siguranta de 7,5A se sterg toate codurile de eroare si nu mai apar pana cand nu o tin in v-tec si se aprinde MIL.Erorile nu stiu cum sa le interpretez exact,dupa codul motorului(d15z6 ce ar tb sa aiba ecu p2y) sau dupa codul ecu-ului(ce nu e pentru motorul asta si e pt d16z6).As ramane recunoscator unui coleg ce imi poate imprumuta un ecu cod p2y pentru un test,evident contra cost,asta daca exista p2y cu obd 1 adica 3 mufe,A B D .Daca nu..inseamna ca e groasa treaba si ma asteapta o mica mare cheltuiala.Multumesc anticipat
      zamolxes
      Member
      Last edited by zamolxes; 02-01-12, 15:51.
      A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

      Comment


      • #48
        pune P2Y si vezi ce si cum , daca nu gasesti nimic lasa-mi un MP

        Comment


        • #49
          pai da dar vezi tu,,,p2y are alte mufep28 are A B D si p2y are A C D pana in 1998 si A B C D din 1998 pana in 2001.Nu stiu cum ar fi mai simplu sa rezolv situatia....
          A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

          Comment


          • #50
            ecu este legat doar de chiuloasa
            blocul nu conteaza
            daca vrei sa incerci alt ecu....incearca tot p28
            (am un prieten caruia iam pus un bloc d15z6 dar sia pastrat chiuloasa ,admisie,instalatie de la d16 z6 si masina merge bine)
            erorile sunt de OBD1!!!!
            bafta!
            dezmembrez civicuri 92-2000 si del sol!!!
            tel 0766678472

            Comment


            • #51
              Am citit de ma dor ochii deja si cred ca daca schimb ecu s-ar putea sa rezolv situatia.Avand in vedere ca totul este verificat si rasverificat si este ok.Cineva a facut un fel de mini-me,bloc de d15z6 cu chiulasa p2j-7 de d16y8 din 1997(are codul pe ea si anul)-cred ca este mai buna ca una de d16z6 datorita profilului ce reduce volumul camerei de ardere si riscul backfire-ului,missfire etc la care s-a pus un ecu p28 obd1 chiped deoarece are un mic slot de usb in lateral.Pe mine nu ma deranjeaza deloc asta atat timp cat in acte seriile corespund dar treaba cu v-tec-ul imi sta pe cap.Ai un ecu p28?De test contra cost daca se poate.Ne auzim maine cand incep cautarile unui ecu,poate gasesc chiar in bvO seara buna si multumesc de sfaturi.Astept pareri in continuare...
              A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

              Comment


              • #52
                Am citit pe honda tech si pe alte siteuri dedicate ca trebuie sa fac o punte intr-e pinii A4 si D6 din ECU si asta imi va rezolva problema.Deci imi va mentine v-tec-ul ecu fiind mintit ca am senzor de presiune ulei in regula.Deocamdata am cautat senzor presiune ulei sa il montez in locul dopului dar este greu de gasit,pe original fiind in jur de 200 ron.Momentan firele albastru si negru ce trebuiau conectate la senzor sunt suntate pentru a nu ramane check engine aprins.Deci,sa fac puntea la firele ce ies din ecu?Multumesc anticipat
                A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

                Comment


                • #53
                  The beast is aliveDupa cateva zile de nervi am reusit sa re-invii fiara.Solutia a fost simpla,cost 0,manopera 20 minute.Am sa fac un thread un pic mai tarziu cu poze,explicatii si scheme electrice.Am fotografiat si am downloadat de pe net pentru ecu p28 si alte modele de ecu zeci de materiale ce vor ajuta si alti colegi.Solutia a fost o simpla punte intr-e pinii A4 si D6 ai ECU-p28 dar merge si la alte modele de ecu insa la alti pini pentru unele.Foarte important pentru cei ce au eroarea 22 in ecu si nu au bani de un senzor presiune ulei(cel aflat langa solenoidul v-tec,este destul de scump avand in vedere ca numai pe original se gaseste,preturile variaza intr-e 240ron-prieten cu magazin si 620-pret primit atat la autonet cat si la auto total brasov).NU uitati sa scoateti mufa din senzorul de presiune ulei(cel de langa solenoid) dupa ce se face puntea intr-e pini.Ecu va va fi trisat si va vedea ca totul este in regula,v-tec-ul va fi mentinut sau dupa caz daca nu mergea,va merge garantat.Este o solutie de compromis,dar functioneaza.Multumesc Carlitos pentru sfaturiNe vedem pe straziSucces
                  A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

                  Comment


                  • #54
                    cu placere!
                    cea mai buna solutie...ti-am spus!
                    dezmembrez civicuri 92-2000 si del sol!!!
                    tel 0766678472

                    Comment


                    • #55
                      Intradevar "SkyWire" isi face treaba cand vine vorba de eroarea 22 si asta in general la swapuri. A fost cam ciudata treaba cu blocul tau iar erorile la fel... cam aceeasi problema a avut-o KMR si aceeasi punte face minuni.

                      Click image for larger version

Name:	obd1shocktowerwiring.jpg
Views:	1
Size:	56.2 KB
ID:	710280
                      Vali_lj
                      Tech Geek
                      Last edited by Vali_lj; 05-01-12, 23:04.
                      Touge is what we live for

                      Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                      Comment


                      • #56
                        As promised:Click image for larger version

Name:	obd1.pin.schematics.jpg
Views:	1
Size:	43.2 KB
ID:	710281Click image for larger version

Name:	obd1.shocktowerplug.jpg
Views:	1
Size:	56.2 KB
ID:	710282Click image for larger version

Name:	plugs2.jpg
Views:	1
Size:	45.2 KB
ID:	710283Click image for larger version

Name:	wiring.92-95.jpg
Views:	1
Size:	48.0 KB
ID:	710284
                        A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

                        Comment


                        • #57
                          S-a marit familia honda cu un nou membru astazi:honda cb1 albastra,400 cm3 16 valve,54cp naked 1991,deci oficial sunt mai rapid decat orice crx del sol)Glumesc evident.Poze maine,momentan caut un costum IEFTIN deoarece am platosa si aparatori pentru membre si articulatii.Deci cine are un costum pentru un nebun de 1,81 si 89 kg astept un semn aici sau la nr 0753402160.Multumesc anticipat
                          A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

                          Comment


                          • #58
                            Noul membru al familiei a ajuns acasa
                            A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

                            Comment


                            • #59
                              Nu se vad pozele...try again
                              My cars:
                              2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                              ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                              Comment


                              • #60
                                Nu stiu de ce nu se vedeau pozele dar cred ca am remediat situatia.Sal

                                P.s:ieri masinutza a rupt axul planetarei la o acceleratie mai puternica.Inca odata trebuie sa ii multumesc lui Carlitos si sa ma pun pe asteptat pana ajunge la mine piesa de schimb.In rest toate bune,o sa uploadez poze cu axul planetarei forfecat,lucru ce nu am mai vazut pana acum la alta masina si din cate am citit si auzit la honda este ceva comun.Or fi de vina piesele,puterea motorului,transmisia ,,,?Cert este ca am ramas in drum si pentru a2a oara am probleme cu planetara din dreapta.O seara placuta
                                Attached Files
                                A dracului donme ce ți-e si cu poluarea asta!Deunăzi desfac o conserva și inăuntru ce să vezi: plin de ulei si pești morți!

                                Comment

                                Working...
                                X