THEO: '96 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, White (EG2)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • theo
    started a topic THEO: '96 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, White (EG2)

    THEO: '96 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, White (EG2)

    Dupa lungi cautari am gasit la ora doua noaptea acum o sapt. anuntul cu Honda CRX del Sol VTI, iar a doua zi de dimineata am sunat, am stabilit pretul, am dat un avans si in trei saptamani am fost sa o iau.

    Masina am luat-o din Timisoara, am plecat din Bucuresti la ora 23 cu trenul, am mers toata noaptea si la ora sapte am ajuns acolo. Am fost impreuna cu Pak`u, un bun prieten de al meu cu care intamplator am vazut si rasaritul de soare din tren ) Ajunsi acolo ne-am inlanit cu cel care vindea masina, am facut tot ce era de facut(verificari, acte, bla bla..si banii) si pe la ora 3 am plecat din Timisoara cu masina.
    Drumul de intorcere a fost foarte misto, masina se conduce foarte bine si trage destul de bine iar sunetul scos de motor este superb. Am condus cu schimbul pentru ca deja eram foarte obositi. Pe la ora 00 am ajuns in Bucuresti.

    Urmeaza inmatricularea. Am noroc ca masina este din luna 10 1996 si este euro 2 iar taxa cu tot cu depreciere o sa fie in jur de 450 euro.

    Masina nu are defecte prea mari.
    toate modificarile actuale au fost facute in Germania dar din pacate au o calitate foarte slaba.
    Este vopsita destul de prost, plasticele din interior au fost vopsite negru si au fost partial rupte/remontate prost.
    Toba nu este cea originala, suspensia regalbila nu este reglata la fel stanga/dreapta...si multe alte chestii minore...

    Oricum toate acestea nu sunt o problema deorece am de gand sa schimb aproape tot la ea.

    Din prima zi in care am adus-o m-am apucat de mici modificari.

    Prima oara scos stikere cu "ma vinde", etc...
    A doua zi pe dupa amiaza am fost in atelierul ultra modern a lui Magos din spatele blocului si am montat faruri negre si stopuri clare rosii si ne-am mai holbat la masini.
    Am scos eleronul de VTi ( imi place mai mult fara)-este de vanzare la bazar
    Am scos ceasurile cu plasma din bord cu ajutorul lui Paku care mi-a si facut plasticul de la ceasuri ca nou, era foarte zgariat si deteriorat inainte.
    Dupa care am scos panoul de tabla dintre stopuri pentru a il face clean(este inca in lucru)

    Urmeaza sa ii verific cu atentie starea tehnica si sa ii schimb tot ceea ce este necesar.

    Ca dotari nu prea am ce sa spun, sunt cele standard (geamuri electrice, ABS, tapiterie piele)
    Masina mai are suspensie reglabila koni.
    Jante pe 17'' dotz-tot de vanzare.
    Oglinzi de motor care arata destul de bine dar nu prea se vede in ele...urmeaza schimbate tot cu un model aftermarket.

    Ca modificari de viitor am in plan pentru primavara:
    -jante pe 16
    -mici modificari exterioare care deja au inceput (spate clean, bara fata custom creatie proprie, oglinzi, aripi foarte putin evazate pentru a face loc jantelor.
    -vopsire integrala
    -tapiterie piele noua
    -sistem audio simplu
    -si modificari la motor in functie de buget
    yeaahhhh buddy
    Last edited by hondatu; 01-12-10, 18:04.

  • ticker
    replied
    topic closed

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Rog un moderator sa stearga topicul!!

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Eu vreau sa o vad vopsita

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Da...sunt identice m-ai prins asta vroiam sa fac...emblema ii mai lipsea, merci de observatie!!!

    Am facut-o dupa placul meu...asa ca...

    Intre timp nu am stat degeaba si am retapitat interiorul. Poze cat de curand.

    Leave a comment:


  • buzz
    replied
    din fata parca-i Mazda mx3!!!!poti sa-i pui emblema cu Mazda sau Miata

    Leave a comment:


  • vtec.kick
    replied
    marfa scaunele .. ne intalnim zilele astea sa vedem cum toarce

    Leave a comment:


  • sakerut
    replied
    mai este de facut treaba la masina bafta

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Da, intradevar mi-a slabit tachetii pentru ca nu statea relantiul. Dupa rodaj ii voi mai strange. Sper sa fie de la asta.

    Dupa cum am promis poze.

    Scaune recaro speed originale. Cel de la pasager este putin ros in rest sunt ca noi.

    La bara fata mai am un pic de lucru(este putin inegala stanga/dreapta la buze)

    MAsina urmeaza sa fie toata vopsita, pusa plasa la bara fata, repozitionata toba si vopsit negru locul pentru roata de rezerva sa nu se mai vada pe sub masina si toate retusurile necesare. Voi schimba panoul spate cu unul stoc(daca vrea cineva sa facem schimb)

    Dupa vopsire o sa mai cobor masina un pic din suspensie.

    As vrea sa schimb si jantele cu unele pe 15 sau 16 dar nu am gasit nimic momentan.

    Leave a comment:


  • Nebunul_89
    replied
    Poate ai vreun tachet mai destrans ... asa imi facea si mie in rodaj ... pana am reglat calumea tachetii :P

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Pun azi pozele, promit. Faza e ca barile nu sunt finisate, sunt in fibra, dar sunt montate pe masina provizoriu. Urmeaza sa o bag la vopsit in 2 sapt, astept sa fie vremea un pic mai buna.

    De dimineata cand pornesc masina se aude o bataie destul de puternica vreo 2 min. pana se incalzeste motorul.

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    Originally posted by civic fan View Post
    asa ar fi ideal,dar daca se buleste linia nu ai ce sa-i mai faci,deci cumperi alt b16 cu 180miikm si in trei kox-uri iar se invarte un cuzinet,iar unul nou nu cred ca-si permite multa lume,eu am un prieten care avea un d16 si a ajuns la reparatia 4,cand s-a invartit cuzinetul,si masina inca merge!!!
    merge, pana pica iar cum a picat si de la 2-4 ..... fara suparare , dar unele D16 au probleme cu pompa de ulei si de aici vin problemele de cuzineti.
    @theo : man sper sa nu ai probleme

    Leave a comment:


  • evo
    replied
    te laudai ca pui niste poze cu barile modificate

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Tot asa ma gandeam si eu. Nimeni nu isi permite sa isi ia un arbore nou. Teoretic daca e facut cum trebuie eu zic ca ar trebui sa tina la cele patru cote de reparatie. Acum in cazut meu nu pot decat sa sper si sa vad cum evolueaza lucrurile in rodaj si dupa.

    Primul pas o sa schimb uleiul pe care il am acum 10w60 castrol edge cu un ulei 5w40, am inteles ca de asta ar fi ideal.

    Leave a comment:


  • civic fan
    replied
    asa ar fi ideal,dar daca se buleste linia nu ai ce sa-i mai faci,deci cumperi alt b16 cu 180miikm si in trei kox-uri iar se invarte un cuzinet,iar unul nou nu cred ca-si permite multa lume,eu am un prieten care avea un d16 si a ajuns la reparatia 4,cand s-a invartit cuzinetul,si masina inca merge!!!

    Leave a comment:

Working...
X