THEO: '96 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, White (EG2)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ticker
    replied
    topic closed

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Rog un moderator sa stearga topicul!!

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Eu vreau sa o vad vopsita

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Da...sunt identice m-ai prins asta vroiam sa fac...emblema ii mai lipsea, merci de observatie!!!

    Am facut-o dupa placul meu...asa ca...

    Intre timp nu am stat degeaba si am retapitat interiorul. Poze cat de curand.

    Leave a comment:


  • buzz
    replied
    din fata parca-i Mazda mx3!!!!poti sa-i pui emblema cu Mazda sau Miata

    Leave a comment:


  • vtec.kick
    replied
    marfa scaunele .. ne intalnim zilele astea sa vedem cum toarce

    Leave a comment:


  • sakerut
    replied
    mai este de facut treaba la masina bafta

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Da, intradevar mi-a slabit tachetii pentru ca nu statea relantiul. Dupa rodaj ii voi mai strange. Sper sa fie de la asta.

    Dupa cum am promis poze.

    Scaune recaro speed originale. Cel de la pasager este putin ros in rest sunt ca noi.

    La bara fata mai am un pic de lucru(este putin inegala stanga/dreapta la buze)

    MAsina urmeaza sa fie toata vopsita, pusa plasa la bara fata, repozitionata toba si vopsit negru locul pentru roata de rezerva sa nu se mai vada pe sub masina si toate retusurile necesare. Voi schimba panoul spate cu unul stoc(daca vrea cineva sa facem schimb)

    Dupa vopsire o sa mai cobor masina un pic din suspensie.

    As vrea sa schimb si jantele cu unele pe 15 sau 16 dar nu am gasit nimic momentan.

    Leave a comment:


  • Nebunul_89
    replied
    Poate ai vreun tachet mai destrans ... asa imi facea si mie in rodaj ... pana am reglat calumea tachetii :P

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Pun azi pozele, promit. Faza e ca barile nu sunt finisate, sunt in fibra, dar sunt montate pe masina provizoriu. Urmeaza sa o bag la vopsit in 2 sapt, astept sa fie vremea un pic mai buna.

    De dimineata cand pornesc masina se aude o bataie destul de puternica vreo 2 min. pana se incalzeste motorul.

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    Originally posted by civic fan View Post
    asa ar fi ideal,dar daca se buleste linia nu ai ce sa-i mai faci,deci cumperi alt b16 cu 180miikm si in trei kox-uri iar se invarte un cuzinet,iar unul nou nu cred ca-si permite multa lume,eu am un prieten care avea un d16 si a ajuns la reparatia 4,cand s-a invartit cuzinetul,si masina inca merge!!!
    merge, pana pica iar cum a picat si de la 2-4 ..... fara suparare , dar unele D16 au probleme cu pompa de ulei si de aici vin problemele de cuzineti.
    @theo : man sper sa nu ai probleme

    Leave a comment:


  • evo
    replied
    te laudai ca pui niste poze cu barile modificate

    Leave a comment:


  • theo
    replied
    Tot asa ma gandeam si eu. Nimeni nu isi permite sa isi ia un arbore nou. Teoretic daca e facut cum trebuie eu zic ca ar trebui sa tina la cele patru cote de reparatie. Acum in cazut meu nu pot decat sa sper si sa vad cum evolueaza lucrurile in rodaj si dupa.

    Primul pas o sa schimb uleiul pe care il am acum 10w60 castrol edge cu un ulei 5w40, am inteles ca de asta ar fi ideal.

    Leave a comment:


  • civic fan
    replied
    asa ar fi ideal,dar daca se buleste linia nu ai ce sa-i mai faci,deci cumperi alt b16 cu 180miikm si in trei kox-uri iar se invarte un cuzinet,iar unul nou nu cred ca-si permite multa lume,eu am un prieten care avea un d16 si a ajuns la reparatia 4,cand s-a invartit cuzinetul,si masina inca merge!!!

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    Originally posted by buzz View Post
    10w60 cu 10w40 sunt la fel de vascoase,doar ca 60 rezista la temperaturi mai ridicate,dar tu in seria b poti sa pui linistit 5w40,cred ca ala il si recomanda,la chiulasa ti-a schimbat si semeringurile de la supape si si ti-a rectificat si scaunele? si apropos in Romania cele mai contrafacute uleiuri sunt castrol si mobil!!!daca vreo data intri in posesia unui ulei de afara mobil sau castrol compara-l cu un echivalent din ro si vei vedea ca nici macar culoare nu-i la fel!!! iar referitor la reparatie pe vibrochen honda suporta si reparatia 4,adica 1mm,deci tu la 0,25 esti la 1,iar 0,5 esti la 2!!!producatorul de cuzineti acl are de 0,25,0,5,0,75,1mm
    Ca o piesa de metal care cantareste in jur de 12 kg la Honda sa ajunga la 8500-9000 rpm fara probleme sa mai si dureze, iti imaginezi cat de perfect trebuie construit, echilibrat, este aproape imposibil sa te apropii dupa o rectificare de ceea ce inseamna OEM, si am sa-ti spun si de ce, toate vibrochenele Honda atunci cand sunt rectificate indiferent cat, isi pierd din duritate. In procesul de fabricatie ele sunt supuse unui proces de nitrurare ceea ce le ofera un strat de protectie extra impotriva frecarii.
    Ideal ar fi sa nu rectifici vibrochenul deoarece prin acest proces se poate pierde o parte sau in totalitate acel strat protector. sau daca-l rectifici, sa-l supui iarasi acelui tratament.
    eu din cate stiu, la vibrochenele Honda maxim este 0.25.....dupa, 1000 km adunati la 9000 rpm.

    PS : experimentat pe propia piele la un vibrochen toyota.
    Last edited by Toyboy; 18-02-11, 12:29.

    Leave a comment:

Working...
X