yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
THEO: '96 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, White (EG2) - Hondafan

THEO: '96 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, White (EG2)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    s-a dus o biela,pompa ulei avea mult span in ea,plus cuzineti,rectificat vibrochen numai la biela..masina merge bine acum,rodaju lam facut vreo 1500 de km.
    VAND CATBACK INVIDIA CRX DEL SOL 150 EURO http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ol-si-Civic-EG

    Comment


    • #47
      Asa asa...si pompa mea era dusa...avea joc in ax dar am reparat-o una noua fiind foarte scumpa. Dar nu stiu daca mi-o fi curatat-o mecanicul. Eu din pacate am bagat 10w60 castrol edge si am inteles ca e un ulei mult prea gros si ca trebuie sa il schimb urgent. Eu vroiam sa stau doar 1000 de km in rodaj dar cred ca o sa stau si eu tot 1500
      If it's a Honda it will probably outlast the Universe !! Jeremy Clarkson

      Comment


      • #48
        eu miam schimbat pompa,noua originala honda,cea din state mia venit pt motor de 1.5,eu am facut rodaju cu mobile 1 10w40 si acu tot mobil 1 am,da schimb cu castrol 10w40,as vrea motul dar e cam scump
        VAND CATBACK INVIDIA CRX DEL SOL 150 EURO http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ol-si-Civic-EG

        Comment


        • #49
          10w60 cu 10w40 sunt la fel de vascoase,doar ca 60 rezista la temperaturi mai ridicate,dar tu in seria b poti sa pui linistit 5w40,cred ca ala il si recomanda,la chiulasa ti-a schimbat si semeringurile de la supape si si ti-a rectificat si scaunele? si apropos in Romania cele mai contrafacute uleiuri sunt castrol si mobil!!!daca vreo data intri in posesia unui ulei de afara mobil sau castrol compara-l cu un echivalent din ro si vei vedea ca nici macar culoare nu-i la fel!!! iar referitor la reparatie pe vibrochen honda suporta si reparatia 4,adica 1mm,deci tu la 0,25 esti la 1,iar 0,5 esti la 2!!!producatorul de cuzineti acl are de 0,25,0,5,0,75,1mm
          Last edited by buzz; 17-02-11, 18:55.

          Comment


          • #50
            Da, chiuloasa planata si schimbat/rectificat tot ce era necesar. Sper sa fie ok facute reparatiile si sa nu mai am probleme cu motorul de acum inainte. IAr cu uleiul asa este, am aflat si eu intre timp.
            If it's a Honda it will probably outlast the Universe !! Jeremy Clarkson

            Comment


            • #51
              Originally posted by buzz View Post
              10w60 cu 10w40 sunt la fel de vascoase,doar ca 60 rezista la temperaturi mai ridicate,dar tu in seria b poti sa pui linistit 5w40,cred ca ala il si recomanda,la chiulasa ti-a schimbat si semeringurile de la supape si si ti-a rectificat si scaunele? si apropos in Romania cele mai contrafacute uleiuri sunt castrol si mobil!!!daca vreo data intri in posesia unui ulei de afara mobil sau castrol compara-l cu un echivalent din ro si vei vedea ca nici macar culoare nu-i la fel!!! iar referitor la reparatie pe vibrochen honda suporta si reparatia 4,adica 1mm,deci tu la 0,25 esti la 1,iar 0,5 esti la 2!!!producatorul de cuzineti acl are de 0,25,0,5,0,75,1mm
              Ca o piesa de metal care cantareste in jur de 12 kg la Honda sa ajunga la 8500-9000 rpm fara probleme sa mai si dureze, iti imaginezi cat de perfect trebuie construit, echilibrat, este aproape imposibil sa te apropii dupa o rectificare de ceea ce inseamna OEM, si am sa-ti spun si de ce, toate vibrochenele Honda atunci cand sunt rectificate indiferent cat, isi pierd din duritate. In procesul de fabricatie ele sunt supuse unui proces de nitrurare ceea ce le ofera un strat de protectie extra impotriva frecarii.
              Ideal ar fi sa nu rectifici vibrochenul deoarece prin acest proces se poate pierde o parte sau in totalitate acel strat protector. sau daca-l rectifici, sa-l supui iarasi acelui tratament.
              eu din cate stiu, la vibrochenele Honda maxim este 0.25.....dupa, 1000 km adunati la 9000 rpm.

              PS : experimentat pe propia piele la un vibrochen toyota.
              Last edited by Toyboy; 18-02-11, 13:29.

              Comment


              • #52
                asa ar fi ideal,dar daca se buleste linia nu ai ce sa-i mai faci,deci cumperi alt b16 cu 180miikm si in trei kox-uri iar se invarte un cuzinet,iar unul nou nu cred ca-si permite multa lume,eu am un prieten care avea un d16 si a ajuns la reparatia 4,cand s-a invartit cuzinetul,si masina inca merge!!!
                ex.honda civic eg3 1.3 75hp
                ex.honda civic ej9 1.4 90hp

                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=4014

                Comment


                • #53
                  Tot asa ma gandeam si eu. Nimeni nu isi permite sa isi ia un arbore nou. Teoretic daca e facut cum trebuie eu zic ca ar trebui sa tina la cele patru cote de reparatie. Acum in cazut meu nu pot decat sa sper si sa vad cum evolueaza lucrurile in rodaj si dupa.

                  Primul pas o sa schimb uleiul pe care il am acum 10w60 castrol edge cu un ulei 5w40, am inteles ca de asta ar fi ideal.
                  If it's a Honda it will probably outlast the Universe !! Jeremy Clarkson

                  Comment


                  • #54
                    te laudai ca pui niste poze cu barile modificate
                    VAND CATBACK INVIDIA CRX DEL SOL 150 EURO http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ol-si-Civic-EG

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by civic fan View Post
                      asa ar fi ideal,dar daca se buleste linia nu ai ce sa-i mai faci,deci cumperi alt b16 cu 180miikm si in trei kox-uri iar se invarte un cuzinet,iar unul nou nu cred ca-si permite multa lume,eu am un prieten care avea un d16 si a ajuns la reparatia 4,cand s-a invartit cuzinetul,si masina inca merge!!!
                      merge, pana pica iar cum a picat si de la 2-4 ..... fara suparare , dar unele D16 au probleme cu pompa de ulei si de aici vin problemele de cuzineti.
                      @theo : man sper sa nu ai probleme

                      Comment


                      • #56
                        Pun azi pozele, promit. Faza e ca barile nu sunt finisate, sunt in fibra, dar sunt montate pe masina provizoriu. Urmeaza sa o bag la vopsit in 2 sapt, astept sa fie vremea un pic mai buna.

                        De dimineata cand pornesc masina se aude o bataie destul de puternica vreo 2 min. pana se incalzeste motorul.
                        If it's a Honda it will probably outlast the Universe !! Jeremy Clarkson

                        Comment


                        • #57
                          Poate ai vreun tachet mai destrans ... asa imi facea si mie in rodaj ... pana am reglat calumea tachetii :P
                          Dezmembrez civicuri generatia 92-95 0721 635 975 sau 0766 312 515

                          Comment


                          • #58
                            Da, intradevar mi-a slabit tachetii pentru ca nu statea relantiul. Dupa rodaj ii voi mai strange. Sper sa fie de la asta.

                            Dupa cum am promis poze.

                            Scaune recaro speed originale. Cel de la pasager este putin ros in rest sunt ca noi.

                            La bara fata mai am un pic de lucru(este putin inegala stanga/dreapta la buze)

                            MAsina urmeaza sa fie toata vopsita, pusa plasa la bara fata, repozitionata toba si vopsit negru locul pentru roata de rezerva sa nu se mai vada pe sub masina si toate retusurile necesare. Voi schimba panoul spate cu unul stoc(daca vrea cineva sa facem schimb)

                            Dupa vopsire o sa mai cobor masina un pic din suspensie.

                            As vrea sa schimb si jantele cu unele pe 15 sau 16 dar nu am gasit nimic momentan.
                            If it's a Honda it will probably outlast the Universe !! Jeremy Clarkson

                            Comment


                            • #59
                              mai este de facut treaba la masina bafta
                              Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
                              Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

                              Comment


                              • #60
                                marfa scaunele .. ne intalnim zilele astea sa vedem cum toarce
                                V ariable T iming E lectronic C ontrol

                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/vtec_kick/?g2_page=2

                                Comment

                                Working...
                                X