KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    cata crx
    Senior Member

  • cata crx
    replied
    Frumoase pozele, ar trebui sa facem un album cu doua sir-uri cat mai e frumos afara.

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Cu Hondafan? Nu mai stiu, cred ca de la Maruta, dar l-am pus de mult timp....

    Leave a comment:

  • WillyCR-VFAN
    Senior Member

  • WillyCR-VFAN
    replied
    Frumoasa jucaria ! Jos palaria pt efort ! De unde ai stickerul din spate ?

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Alte cateva fotografii de astazi
    Attached Files

    Leave a comment:

  • cata crx
    Senior Member

  • cata crx
    replied
    Si eu.

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Abia astept

    Leave a comment:

  • cata crx
    Senior Member

  • cata crx
    replied
    Bine ca merge acum, trebuie sa vedem cand o fi frumos cum se descurca doua sir-uri.

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Cateva fotografii de astazi:

    LE: de astazi am radiatorul de A/C din interior . Multumesc Carlitos pentru info si SGM.MIKE pt ca a mers cu mine sa-l iau
    Attached Files
    KMR
    Super Moderator
    Last edited by KMR; 26-11-11, 19:20.

    Leave a comment:

  • alexjackal
    Senior Member

  • alexjackal
    replied
    din partea mea puteai sa il scoti de tot si asa motorul nu a fost conceput sa mearga cu vaporii aia in plus....mai ales ca mentenanta de la HONDA zice sa verifici functionarea cansitrei undeva pe la 80.000 mile si sa o inlocuiesti total dupa 160.000 mile....f posibil oricum sa nu isi mai faca treaba...si atunci nu iese nimik din canistra aia....din cate am inteles functioneaza ca un acumultor de gaze care daca e infundat e fix 0....eu la mine las scoate cu totul ....oricum aprecieri pentru ingeniozitate si perseverenta.....

    Leave a comment:

  • Bodo
    Senior Member

  • Bodo
    replied
    da, cateva detalii:
    admisia de sir nu are pe ea valva cu doua sensuri din spatele cilindrului I.
    Am gasit pe net ca s-ar putea gasi sub galerie intre pistoanele III si IV sau exista un "stutz" tot acolo insa nu era nici valva si nici tevusca.
    Tot pe net am gasit o informatie cum ca acea valva cu doua sensuri este de fapt doar un limitator de debit nu ceva care blocheaza total iar tevusca este legata direct la admisie asa ca am continuat cu acel topic de pe un forum dedicat integra si baietii spuneau ca daca nu ai unde altundeva, se poate infige in "T"-ul de la MAP sensor. Si asa am facut... am scos furtunelul de diagnoza de la MAP si in locul lui am bagat vacuum-ul de la filtrul de vapori!

    Problem solved!

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Stiam eu ca zic prostii
    Multumesc pentru corectura

    Leave a comment:

  • SGM.MYKE
    Senior Member

  • SGM.MYKE
    replied
    Corectie: E pus la MAP sensor.

    Leave a comment:

  • ramm
    omu cu warnu'

  • ramm
    replied
    Ti-a vandut masina fara toate piesele
    Bine ca s-a rezolvat, acum sa vina primavara.

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Pe galeria de admisie de SIR, nu exista electrovalva aia....

    Leave a comment:

  • alexjackal
    Senior Member

  • alexjackal
    replied
    cred ca banuiesc la ce te referi...dar parca ar trebui sa mai fie un furun care duce fix in spatele galerie de admisie la o electrovalva.... eu despre aia intelesesem ca e vorba .....oricum felicitari....

    Leave a comment:

Working...
X