Originally posted by maruta
View Post
KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl
Collapse
X
-
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
-
Ti-am zis si live, masina arata foarte foarte bine pentru varsta ei. Pe cea rosie n-o stiu, dar daca ai facut miscarea asta e clar ca e mai bine asa. S-o stapanesti sanatos!
Originally posted by KMR View Postsi am trimis jantele la roluit si la vopsit in camp electrostatic, culoare alba. Sper asa fie gata jantele saptamana asta.Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
KMR: in manual zice ca tre sa bagi 3,6 litri cand motorul gol. Nu stiu cat de gol tre sa fie ca si mie si lui maruta cu 3,6 ne-a trecut 2-3 mm peste maxim..amandoi cu motoarele proaspat facute deci nici o sansa de reziduuri prin cotloane
Acum am avut rabdare si pana la maxim au intrat fix 3,4 litri in conditiile in care am dat jos si baia ca sa elimin orice urma din cel vechi..
maruta: maestre, ma ierti ca indraznesc dar la ce iti trebuie o cheie de desfacut filtrul de ulei? Filtrul se strange la mana si se desface tot la mana. Acelei chei ii vad utilitatea numai in cazul pozitionarii extrem de dificile a filtrului (nu e cazul nostru) sau a montarii celui precedent de catre un "meserias"!
Parerea mea..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Originally posted by KMR View PostPai atunci imi iau Valvoline MaxLife 10W-40. Intrebare de baraj: cat ulei imi trebuie? Eu nu te astept cu schimbul de ulei, vreau sa fac schimbul cat mai repede si sa montez senzorii pentru ceasurile de ulei.
Deci, iei 4 bidoane (quarts) şi rogi mecanicul să-ţi pună "la jojă", din aproape īn aproape.
Uite nişte specificaţii interesante la motoarele D16...
Ştiu că nu te interesează, dar nu am unde să pun linkul ăsta .
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=385741CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Woow, nu trebuia sa imi arati asta
Acum o sa visez noptile la rapoarte de compresie si moduri de ajustare
BTW: KMR, vreau sa te vad cand rogi "mecanicul" sa iti puna la joja!
Ma ofer sa iti tin eu oglinda..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Originally posted by Bodo View Post
maruta: maestre, ma ierti ca indraznesc dar la ce iti trebuie o cheie de desfacut filtrul de ulei? Filtrul se strange la mana si se desface tot la mana. Acelei chei ii vad utilitatea numai in cazul pozitionarii extrem de dificile a filtrului (nu e cazul nostru) sau a montarii celui precedent de catre un "meserias"!
Parerea mea
Īn al doilea rānd, la ultimul schimb s-a chinuit mecanicul cu mai multe chei și abia a reușit să-l desfacă.
Īn al treilea rānd, nu știi niciodată cānd īi trebuie unui prieten hondar.CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
si totusi o intrebare: cum va dati voi seama cand un ulei este bun si altul prost? Cum faceti diferenta intre ele?Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Originally posted by dragostan View PostTi-am zis si live, masina arata foarte foarte bine pentru varsta ei. Pe cea rosie n-o stiu, dar daca ai facut miscarea asta e clar ca e mai bine asa. S-o stapanesti sanatos!
Intrebare: unde faci toata operatiunea asta si cat te costa? Si ale mele trebuie roluite si as vrea sa fac si o schimbare de culoare.
Multumesc de urari!
Jantele le-am roluit la Autosoft si a costat 50 lei/bucata iar vopsitul in camp electrostatic il voi face la tipul care are anunt pe forum si costa aproximativ 100 lei/janta ( la mine atat costa, jantele fiind pe 15 ).I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Doc, eu de exemplu folosesc o metoda oarecum empirica de a verifica
In primul rand se simte in functionarea motorului dar asta e subiectiv. Mie personal imi place sa nu se auda motorul, sa para ca merge silentios, elastic, rotund, etc.
Al doilea aspect pe care il urmaresc e ca la ~3-4 saptamani, cand verific nivelul, il iau si il "frec" intre degete. Cu cat se absoarbe (se absoarbe in momentul in care simt ca se freaca degetele fara sa mai fie alunecoase) mai greu si in acelasi timp e si subtire, cu atat imi da impresia ca unge mai bine insa si acest aspect e subiectiv pt ca nu am stat niciodata sa numar de cate ori invart degetele sau sa cronometrez ceva..
E doar asa la ce mi se pare ca imi place dar fara nimic solid in spate...........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
So, ulei am, filtru de ulei am, sandwich plate pt. ceasurile de ulei am, cu restul ii astept pe Bodo si Maruta. Ma mai aprovizionez cu lichide nealcoolice si gata Astept sa inceapa mestereala !I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Deci, ieri a fost workshop-ul de Del Sol. Echipa: Bodo, maruta, thoramann, pretorian, Vali_lj si eu. Va dati seama ca cel care a muncit a fost Bodo, noi, ceilalti, mai mult cu sucuri, discutii, etc.
Ce operatiuni s-au executat:
La masina mea - montat sanwich plate cu senzori pentru ceasurile de ulei ( presiune si temperatura ), deocamdata merg doar cu luminile aprinse dar nu e deranj pt ca eu asa merg tot timpul
- schimbat ulei si filtru ulei
- montat buton deschidere portbagaj din interior ( de fapt montat deschidere potbagaj din interior masina, fara cheie )
- curatat interior masina
- eliminat scut termic catalizator ( zornaia oribil )
Del Sol - maruta :
-montat buton deschidere ( aceeasi operatiune ca la mine )
Del Sol thoramann;
- reglat inchidere geamuri
- pus cheder intre usa si fata de usa
Vali_lj: resetat ECU
Din lipsa de timp au ramas de executat urmatoarele: montat buton deschidere portbagaj pe masina lui Bodo, deschidere portbagaj din telecomanda la maruta si la mine, etc.
Mie mi-a placut, poate data viitoare ne implicam mai mult
Incerc sa atasez poze facute ieri.
LE Iata si pozele: http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...rshop+Del+Sol/Last edited by KMR; 29-08-10, 13:16.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Gabi, nu ai recunoscut in zornaitul scutului tau termic zornaitul de la a mea? Pentru ca se pare ca fix asta a fost problema la mine!
Fain workshop ati facut voi acolo ... baga poze acum! La mine azi vine un Hondar din Bucuresti si o sa facem un workshop cu bere si table (scuturi termice la ficati )
Comment
-
Bre da' n-ai mentiona pe niciunde ca maruta nu se mai holbeaza in ceasuri ci se bronzeaza de la ele, nu ne-ai spus daca ceasurile merg ok (in special cel de temperatura) si apropos... cred ca mi-am uitat o surubelnita pe la unul din cei care au fost pe acolo
LE: mai tre sa intindem cablul de acceleratie la tine, sa vedem daca reusesc baietii mei sa imi faca o flansa la volan sa il punem, etcLast edited by Bodo; 29-08-10, 14:04...........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Maestre Bodo mulţumesc pentru munca patriotică, nenea KMR mulţumesc pentru găzduire, thoramann, pretorian şi Vali_lj bucuros să vă văd.
Ceasurile sunt faine, numai că trebuie să īmi rezolv problema cu farurile că nu văd mai nimic dacă şoseaua nu e luminată .
Plasma de la turometru cred că nu am pus-o bine pentru că acum īmi stă turaţia la ralanti pe la 900 rpm.
Butonul de deschidere a portbagajului din interior este de mare, mare folos. Dacă o rezolvăm şi cu deschiderea din telecomandă, suntem deja boieri.
Partea amuzantă e că Bodo nu a mai avut timp să-şi facă la maşina lui butonul de deschidere din interior. Ne-am īntins pānă pe la 22:30 aseară, adică vreo 10 ore de muncă...bine, mai mult Bodo a fost īn priză că eu şi KMR nu eram buni decāt să-i facem galerie .
Pot să mă māndresc că mi-am demontat singur bordul, mi-am montat singur plasmele şi am remontat totul la loc, iar Bodo s-a ocupat de partea electrică. Thanks again!
PS: am fost azi īn Real şi nu am mai găsit suport pentru scaunul de la şofer să vă iau şi vouă .CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
Comment