yobit net
KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl - Hondafan

KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyboy
    replied
    atr, ek9, itr, legend, folosesc aceiasi placuta dar cu etrieri diferiti, ek9/itr au 282mm si un singur piston pe etrier in timp ce atr/legend/nsx au 300mm si 2 pistonase.
    In privinta montajului este exact ca si cum ai upgrada franele la un ek4 cu cele de 282mm, numai ca KMR foloseste un etrier mai eficient

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Am găsit n Spania Cred că nu intră discuri de 300 pe jante de 15 şi nici nu cred că găsesc discuri 4X100 de 300 mm. Despre pret, ţi spun după ce i primesc

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Unde ai gasit etrieri de ATR fata si cu cat ?
    ATR are discuri de 300 , de ce pui de 280 ?

    Leave a comment:


  • CTRnovice
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Am fost in week-endul trecut la Cheia, am prins o vreme foarte buna asa ca am mers decapotat. Traseul ala este de vis ( Cheia -Sacele), l-am facut si sambata si duminica Am rezolvat problema scurgerii de ulei de la simeringul din dreptul solenoidului de vtec cu un silicon de etaseizare dar vreau sa comand simeringul ala si sa-l schimb. Astept sa vina niste etrieri de ATR cu 2 pistonase si sa pun discuri frana fata de 280 mm si furtunase metalice la franele de pe spate.
    sa zici si lu' fratili tau cand dai comanda de simering ca si eu am aceasi problema

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Am fost in week-endul trecut la Cheia, am prins o vreme foarte buna asa ca am mers decapotat. Traseul ala este de vis ( Cheia -Sacele), l-am facut si sambata si duminica Am rezolvat problema scurgerii de ulei de la simeringul din dreptul solenoidului de vtec cu un silicon de etaseizare dar vreau sa comand simeringul ala si sa-l schimb. Astept sa vina niste etrieri de ATR cu 2 pistonase si sa pun discuri frana fata de 280 mm si furtunase metalice la franele de pe spate.
    Last edited by KMR; 24-04-13, 10:23.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Oho, n-am mai scris de mult pe aici E adevarat, nici mare lucru nu s-a mai intamplat. Am schimbat nuca de schimbator cu una OEM, in 5 trepte de TypeR, schimbat CD-player cu un Pioneer, i-am pus un Tow Hook , facut covorase custom, inscriptionate cu CRX Del Sol Sir ( brodate ). Am mai luat un hondata heatshield dar nu l-am montat inca. Atat pentru moment.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by Toyboy View Post
    bun, poate va vad maine la nocturna
    Pai, daca vii, ne vezi sigur

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    bun, poate va vad maine la nocturna

    Leave a comment:


  • nolty
    replied
    Sa fie intr-un ceas bun!

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Noutati despre Del Sol:
    Am schimbat burdufurile de planetare ( unul era rupt de tot ) si, cu ocazia asta, a trebuit sa schimb si uleiul din cutie. Surpriza mare, in cutia mea nu era ulei . I-am pus Honda MTF si acum intra usor intr-a intaia si in marsarier
    Am montat instatia de A/C si acum am aer conditionat cu functie auto
    Am mai vopsit capacul de la culbutori si bara de rigidizare fata in auriu
    Am mai patit o chestie ciudata : pierdeam ulei pe la filtrul de ulei, se scurgea pe evacuare si mirosea groaznic. Am desfacut filtrul de ulei in ideea sa mai strang sandwich plate-ul si a mai mers cam 1/4 de tura. Dupa aceea am pus filtrul de ulei la loc, am curatat bine zona si am iesit in teste. Din pacate, mai curgea asa ca am desfacut din nou filtrul de ulei si ne-am uitat mai atent la el. Am descoperit 2 chestii: prima chestie este ca garnitura de cauciuc de la filtru era foarte moale, astfel incat nu opunea rezistenta la apasare si nu cred ca izola. A doua chestie: in zona filetului, avea o buza in sus ( din constructie ) si cred ca lovea ( nu stiu sigur ) in surubul ce fixeaza sanwich plate-ul. Filtrul de care vorbesc este unul original, Honda.
    Am pus in locul lui un filtru Mahle ( asta are un con, palnie , in zona filetului si o garnitura de cauciuc mult mai solida si care se vede ca se strange atunci cand strangi filtrul ). Acum, nu mai pierd ulei
    Disclaimer: cand zic am facut, schimbat, etc, nu inseamna ca eu ci Bodo sau un alt mecanic
    In rest, nimic deosebit

    L.E. Am mai facut ceva: am pus parasolar cu oglinda la sofer

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Sunt f aglomerati, stiam asta de la inceput. Termenul este de 3 saptamani. Daca o termina maine, e in termen.

    Sent from my Galaxy Nexus

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    De ce asa mult, totusi? Care-i problema? O vopseste cu pensula?
    Totusi, daca ar fi seriosi ar iesi relativ repede din service.
    Scuzati-mi aciditatea, dar am trecut si eu pe-acolo si de n-am injurat...efectiv 1 saptamana cel putin nu s-a lucrat la ea...si aveam deadline care nu se putea amana.

    Macar sa iasa bine !

    Leave a comment:


  • cata crx
    replied
    Dar o sa iasa bine asa sper.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    La mine stiam ca va dura putin mai mult.

    Leave a comment:


  • CTRnovice
    replied
    asa e...mie mi-au spus ca trebuie sa astept 2 luni cel putin pana se termina de vopsit/reconditionat EG-ul

    Leave a comment:

Working...
X