KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by maruta View Post
    Eu sunt la al 2-lea schimb după refacerea motorului cu Valvoline MaxLife 10W-40 făcut în USA. Nu am ce să-i reproşez acestui ulei.
    ...................

    Eu am comandat din State chiar şi o cheie de desfăcut filtrul de ulei (originală).
    Mai aveţi puţintică răbdare şi ne facem şi schimburile...în grup.
    Pai atunci imi iau Valvoline MaxLife 10W-40. Intrebare de baraj: cat ulei imi trebuie? Eu nu te astept cu schimbul de ulei, vreau sa fac schimbul cat mai repede si sa montez senzorii pentru ceasurile de ulei.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #62
      Ti-am zis si live, masina arata foarte foarte bine pentru varsta ei. Pe cea rosie n-o stiu, dar daca ai facut miscarea asta e clar ca e mai bine asa. S-o stapanesti sanatos!
      Originally posted by KMR View Post
      si am trimis jantele la roluit si la vopsit in camp electrostatic, culoare alba. Sper asa fie gata jantele saptamana asta.
      Intrebare: unde faci toata operatiunea asta si cat te costa? Si ale mele trebuie roluite si as vrea sa fac si o schimbare de culoare.
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • #63
        KMR: in manual zice ca tre sa bagi 3,6 litri cand motorul gol. Nu stiu cat de gol tre sa fie ca si mie si lui maruta cu 3,6 ne-a trecut 2-3 mm peste maxim..amandoi cu motoarele proaspat facute deci nici o sansa de reziduuri prin cotloane

        Acum am avut rabdare si pana la maxim au intrat fix 3,4 litri in conditiile in care am dat jos si baia ca sa elimin orice urma din cel vechi..

        maruta: maestre, ma ierti ca indraznesc dar la ce iti trebuie o cheie de desfacut filtrul de ulei? Filtrul se strange la mana si se desface tot la mana. Acelei chei ii vad utilitatea numai in cazul pozitionarii extrem de dificile a filtrului (nu e cazul nostru) sau a montarii celui precedent de catre un "meserias"!
        Parerea mea
        ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
        ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

        Comment


        • #64
          Originally posted by KMR View Post
          Pai atunci imi iau Valvoline MaxLife 10W-40. Intrebare de baraj: cat ulei imi trebuie? Eu nu te astept cu schimbul de ulei, vreau sa fac schimbul cat mai repede si sa montez senzorii pentru ceasurile de ulei.
          "Consilierul" Valvoline spune că ar intra 3,6 litri (3.8 quarts) cu tot cu filtru. Eu am spus asta la mecanic la ultimul schimb dar tot mi-a pus mai mult şi a trebuit să mai scot din el.
          Deci, iei 4 bidoane (quarts) şi rogi mecanicul să-ţi pună "la jojă", din aproape în aproape.

          Uite nişte specificaţii interesante la motoarele D16...
          Ştiu că nu te interesează, dar nu am unde să pun linkul ăsta .
          http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=385741
          CR-V RE6
          JAZZ GD1 CVT

          Ex: Civic FD1
          Ex: RDX TB1

          Ex - JAZZ GD1
          Ex - ACCORD Type-R
          Ex - DEL SOL EH6

          Comment


          • #65
            Woow, nu trebuia sa imi arati asta
            Acum o sa visez noptile la rapoarte de compresie si moduri de ajustare

            BTW: KMR, vreau sa te vad cand rogi "mecanicul" sa iti puna la joja!
            Ma ofer sa iti tin eu oglinda
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • #66
              Originally posted by Bodo View Post

              maruta: maestre, ma ierti ca indraznesc dar la ce iti trebuie o cheie de desfacut filtrul de ulei? Filtrul se strange la mana si se desface tot la mana. Acelei chei ii vad utilitatea numai in cazul pozitionarii extrem de dificile a filtrului (nu e cazul nostru) sau a montarii celui precedent de catre un "meserias"!
              Parerea mea
              În primul rând, am 3 Honde la care trebuie să le fac schimbul de ulei.
              În al doilea rând, la ultimul schimb s-a chinuit mecanicul cu mai multe chei și abia a reușit să-l desfacă.
              În al treilea rând, nu știi niciodată când îi trebuie unui prieten hondar.
              CR-V RE6
              JAZZ GD1 CVT

              Ex: Civic FD1
              Ex: RDX TB1

              Ex - JAZZ GD1
              Ex - ACCORD Type-R
              Ex - DEL SOL EH6

              Comment


              • #67
                si totusi o intrebare: cum va dati voi seama cand un ulei este bun si altul prost? Cum faceti diferenta intre ele?
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • #68
                  Originally posted by dragostan View Post
                  Ti-am zis si live, masina arata foarte foarte bine pentru varsta ei. Pe cea rosie n-o stiu, dar daca ai facut miscarea asta e clar ca e mai bine asa. S-o stapanesti sanatos!


                  Intrebare: unde faci toata operatiunea asta si cat te costa? Si ale mele trebuie roluite si as vrea sa fac si o schimbare de culoare.

                  Multumesc de urari!
                  Jantele le-am roluit la Autosoft si a costat 50 lei/bucata iar vopsitul in camp electrostatic il voi face la tipul care are anunt pe forum si costa aproximativ 100 lei/janta ( la mine atat costa, jantele fiind pe 15 ).
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #69
                    Doc, eu de exemplu folosesc o metoda oarecum empirica de a verifica
                    In primul rand se simte in functionarea motorului dar asta e subiectiv. Mie personal imi place sa nu se auda motorul, sa para ca merge silentios, elastic, rotund, etc.
                    Al doilea aspect pe care il urmaresc e ca la ~3-4 saptamani, cand verific nivelul, il iau si il "frec" intre degete. Cu cat se absoarbe (se absoarbe in momentul in care simt ca se freaca degetele fara sa mai fie alunecoase) mai greu si in acelasi timp e si subtire, cu atat imi da impresia ca unge mai bine insa si acest aspect e subiectiv pt ca nu am stat niciodata sa numar de cate ori invart degetele sau sa cronometrez ceva..

                    E doar asa la ce mi se pare ca imi place dar fara nimic solid in spate.
                    ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                    ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                    Comment


                    • #70
                      So, ulei am, filtru de ulei am, sandwich plate pt. ceasurile de ulei am, cu restul ii astept pe Bodo si Maruta. Ma mai aprovizionez cu lichide nealcoolice si gata Astept sa inceapa mestereala !
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #71
                        Sa dati cu subsemnatu si dovezi fotografice din timpul operatiunii ))
                        ....
                        Le VTEC est une philosophie de vie
                        Le VTEC permet une érection sans viagra
                        Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                        ....

                        Comment


                        • #72
                          Deci, ieri a fost workshop-ul de Del Sol. Echipa: Bodo, maruta, thoramann, pretorian, Vali_lj si eu. Va dati seama ca cel care a muncit a fost Bodo, noi, ceilalti, mai mult cu sucuri, discutii, etc.
                          Ce operatiuni s-au executat:
                          La masina mea - montat sanwich plate cu senzori pentru ceasurile de ulei ( presiune si temperatura ), deocamdata merg doar cu luminile aprinse dar nu e deranj pt ca eu asa merg tot timpul
                          - schimbat ulei si filtru ulei
                          - montat buton deschidere portbagaj din interior ( de fapt montat deschidere potbagaj din interior masina, fara cheie )
                          - curatat interior masina
                          - eliminat scut termic catalizator ( zornaia oribil )
                          Del Sol - maruta :
                          -montat buton deschidere ( aceeasi operatiune ca la mine )
                          Del Sol thoramann;
                          - reglat inchidere geamuri
                          - pus cheder intre usa si fata de usa
                          Vali_lj: resetat ECU

                          Din lipsa de timp au ramas de executat urmatoarele: montat buton deschidere portbagaj pe masina lui Bodo, deschidere portbagaj din telecomanda la maruta si la mine, etc.
                          Mie mi-a placut, poate data viitoare ne implicam mai mult
                          Incerc sa atasez poze facute ieri.

                          LE Iata si pozele: http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...rshop+Del+Sol/
                          Last edited by KMR; 29-08-10, 13:16.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #73
                            Gabi, nu ai recunoscut in zornaitul scutului tau termic zornaitul de la a mea? Pentru ca se pare ca fix asta a fost problema la mine!
                            Fain workshop ati facut voi acolo ... baga poze acum! La mine azi vine un Hondar din Bucuresti si o sa facem un workshop cu bere si table (scuturi termice la ficati )

                            Comment


                            • #74
                              Bre da' n-ai mentiona pe niciunde ca maruta nu se mai holbeaza in ceasuri ci se bronzeaza de la ele, nu ne-ai spus daca ceasurile merg ok (in special cel de temperatura) si apropos... cred ca mi-am uitat o surubelnita pe la unul din cei care au fost pe acolo

                              LE: mai tre sa intindem cablul de acceleratie la tine, sa vedem daca reusesc baietii mei sa imi faca o flansa la volan sa il punem, etc
                              Last edited by Bodo; 29-08-10, 14:04.
                              ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                              ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                              Comment


                              • #75
                                Maestre Bodo mulţumesc pentru munca patriotică, nenea KMR mulţumesc pentru găzduire, thoramann, pretorian şi Vali_lj bucuros să vă văd.

                                Ceasurile sunt faine, numai că trebuie să îmi rezolv problema cu farurile că nu văd mai nimic dacă şoseaua nu e luminată .
                                Plasma de la turometru cred că nu am pus-o bine pentru că acum îmi stă turaţia la ralanti pe la 900 rpm.
                                Butonul de deschidere a portbagajului din interior este de mare, mare folos. Dacă o rezolvăm şi cu deschiderea din telecomandă, suntem deja boieri.
                                Partea amuzantă e că Bodo nu a mai avut timp să-şi facă la maşina lui butonul de deschidere din interior. Ne-am întins până pe la 22:30 aseară, adică vreo 10 ore de muncă...bine, mai mult Bodo a fost în priză că eu şi KMR nu eram buni decât să-i facem galerie .
                                Pot să mă mândresc că mi-am demontat singur bordul, mi-am montat singur plasmele şi am remontat totul la loc, iar Bodo s-a ocupat de partea electrică. Thanks again!

                                PS: am fost azi în Real şi nu am mai găsit suport pentru scaunul de la şofer să vă iau şi vouă .
                                CR-V RE6
                                JAZZ GD1 CVT

                                Ex: Civic FD1
                                Ex: RDX TB1

                                Ex - JAZZ GD1
                                Ex - ACCORD Type-R
                                Ex - DEL SOL EH6

                                Comment

                                Working...
                                X