KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • thoramann
    replied
    Si eu am fost SUPER util .... am spart un pahar

    A fost fain, mai facem mai facem. Trebuie sa imi cumpar alea doua placi de lemn/placaj gros pentru portbagaj si inele de boxe, deci marea mestereala continua.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by maruta View Post
    ...
    Pot să mă mândresc că mi-am demontat singur bordul, mi-am montat singur plasmele şi am remontat totul la loc, iar Bodo s-a ocupat de partea electrică. Thanks again!

    PS: am fost azi în Real şi nu am mai găsit suport pentru scaunul de la şofer să vă iau şi vouă .

    Da' eu te-am sustinut moral si te-am invatat ce sa faci
    Mai cautam si in alt Real suport pentru scaunul de la sofer, poate avem noroc. Oricum, thx pentru bunele intentii

    Leave a comment:


  • Bodo
    replied
    Am vazut ca toata gasca de copilasi de acolo era sa isi scranteasca gaturile dar nah... p-orma am privit si eu admirativ bordura pe care era sa o iau in timp ce ma uitam in oglinda la pustani

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    La mine a ramas o surubelnita si un cutter. maruta trebuie sa mearga cu ochelari de soare si noaptea (de la plasme ) si nu sunt convins ca mai vede ceva in rest. Mai avem treaba, sunt convins de asta. Mai vreau sa ii pun folie de antifonare in usi, sa-i schimb bozele, sa-i pun subwoofer, sa-i fac incinta, multe...
    Dar asta e farmecul

    Ai vazut ce admirativ se uita lumea azi noapte cand am iesit cu 3 Del Sol la plimbare? Erau niste fete care si-au strambat gaturile uitandu-se dupa masinile noastre , eram decapotati

    LE A, si mi-am pus si sticker hondafan pe masina
    Last edited by KMR; 29-08-10, 13:23.

    Leave a comment:


  • maruta
    replied
    Maestre Bodo mulţumesc pentru munca patriotică, nenea KMR mulţumesc pentru găzduire, thoramann, pretorian şi Vali_lj bucuros să vă văd.

    Ceasurile sunt faine, numai că trebuie să îmi rezolv problema cu farurile că nu văd mai nimic dacă şoseaua nu e luminată .
    Plasma de la turometru cred că nu am pus-o bine pentru că acum îmi stă turaţia la ralanti pe la 900 rpm.
    Butonul de deschidere a portbagajului din interior este de mare, mare folos. Dacă o rezolvăm şi cu deschiderea din telecomandă, suntem deja boieri.
    Partea amuzantă e că Bodo nu a mai avut timp să-şi facă la maşina lui butonul de deschidere din interior. Ne-am întins până pe la 22:30 aseară, adică vreo 10 ore de muncă...bine, mai mult Bodo a fost în priză că eu şi KMR nu eram buni decât să-i facem galerie .
    Pot să mă mândresc că mi-am demontat singur bordul, mi-am montat singur plasmele şi am remontat totul la loc, iar Bodo s-a ocupat de partea electrică. Thanks again!

    PS: am fost azi în Real şi nu am mai găsit suport pentru scaunul de la şofer să vă iau şi vouă .

    Leave a comment:


  • Bodo
    replied
    Bre da' n-ai mentiona pe niciunde ca maruta nu se mai holbeaza in ceasuri ci se bronzeaza de la ele, nu ne-ai spus daca ceasurile merg ok (in special cel de temperatura) si apropos... cred ca mi-am uitat o surubelnita pe la unul din cei care au fost pe acolo

    LE: mai tre sa intindem cablul de acceleratie la tine, sa vedem daca reusesc baietii mei sa imi faca o flansa la volan sa il punem, etc
    Last edited by Bodo; 29-08-10, 13:04.

    Leave a comment:


  • HonDanutzzz
    replied
    Gabi, nu ai recunoscut in zornaitul scutului tau termic zornaitul de la a mea? Pentru ca se pare ca fix asta a fost problema la mine!
    Fain workshop ati facut voi acolo ... baga poze acum! La mine azi vine un Hondar din Bucuresti si o sa facem un workshop cu bere si table (scuturi termice la ficati )

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Deci, ieri a fost workshop-ul de Del Sol. Echipa: Bodo, maruta, thoramann, pretorian, Vali_lj si eu. Va dati seama ca cel care a muncit a fost Bodo, noi, ceilalti, mai mult cu sucuri, discutii, etc.
    Ce operatiuni s-au executat:
    La masina mea - montat sanwich plate cu senzori pentru ceasurile de ulei ( presiune si temperatura ), deocamdata merg doar cu luminile aprinse dar nu e deranj pt ca eu asa merg tot timpul
    - schimbat ulei si filtru ulei
    - montat buton deschidere portbagaj din interior ( de fapt montat deschidere potbagaj din interior masina, fara cheie )
    - curatat interior masina
    - eliminat scut termic catalizator ( zornaia oribil )
    Del Sol - maruta :
    -montat buton deschidere ( aceeasi operatiune ca la mine )
    Del Sol thoramann;
    - reglat inchidere geamuri
    - pus cheder intre usa si fata de usa
    Vali_lj: resetat ECU

    Din lipsa de timp au ramas de executat urmatoarele: montat buton deschidere portbagaj pe masina lui Bodo, deschidere portbagaj din telecomanda la maruta si la mine, etc.
    Mie mi-a placut, poate data viitoare ne implicam mai mult
    Incerc sa atasez poze facute ieri.

    LE Iata si pozele: http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...rshop+Del+Sol/
    Last edited by KMR; 29-08-10, 12:16.

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Sa dati cu subsemnatu si dovezi fotografice din timpul operatiunii ))

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    So, ulei am, filtru de ulei am, sandwich plate pt. ceasurile de ulei am, cu restul ii astept pe Bodo si Maruta. Ma mai aprovizionez cu lichide nealcoolice si gata Astept sa inceapa mestereala !

    Leave a comment:


  • Bodo
    replied
    Doc, eu de exemplu folosesc o metoda oarecum empirica de a verifica
    In primul rand se simte in functionarea motorului dar asta e subiectiv. Mie personal imi place sa nu se auda motorul, sa para ca merge silentios, elastic, rotund, etc.
    Al doilea aspect pe care il urmaresc e ca la ~3-4 saptamani, cand verific nivelul, il iau si il "frec" intre degete. Cu cat se absoarbe (se absoarbe in momentul in care simt ca se freaca degetele fara sa mai fie alunecoase) mai greu si in acelasi timp e si subtire, cu atat imi da impresia ca unge mai bine insa si acest aspect e subiectiv pt ca nu am stat niciodata sa numar de cate ori invart degetele sau sa cronometrez ceva..

    E doar asa la ce mi se pare ca imi place dar fara nimic solid in spate.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by dragostan View Post
    Ti-am zis si live, masina arata foarte foarte bine pentru varsta ei. Pe cea rosie n-o stiu, dar daca ai facut miscarea asta e clar ca e mai bine asa. S-o stapanesti sanatos!


    Intrebare: unde faci toata operatiunea asta si cat te costa? Si ale mele trebuie roluite si as vrea sa fac si o schimbare de culoare.

    Multumesc de urari!
    Jantele le-am roluit la Autosoft si a costat 50 lei/bucata iar vopsitul in camp electrostatic il voi face la tipul care are anunt pe forum si costa aproximativ 100 lei/janta ( la mine atat costa, jantele fiind pe 15 ).

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    si totusi o intrebare: cum va dati voi seama cand un ulei este bun si altul prost? Cum faceti diferenta intre ele?

    Leave a comment:


  • maruta
    replied
    Originally posted by Bodo View Post

    maruta: maestre, ma ierti ca indraznesc dar la ce iti trebuie o cheie de desfacut filtrul de ulei? Filtrul se strange la mana si se desface tot la mana. Acelei chei ii vad utilitatea numai in cazul pozitionarii extrem de dificile a filtrului (nu e cazul nostru) sau a montarii celui precedent de catre un "meserias"!
    Parerea mea
    În primul rând, am 3 Honde la care trebuie să le fac schimbul de ulei.
    În al doilea rând, la ultimul schimb s-a chinuit mecanicul cu mai multe chei și abia a reușit să-l desfacă.
    În al treilea rând, nu știi niciodată când îi trebuie unui prieten hondar.

    Leave a comment:


  • Bodo
    replied
    Woow, nu trebuia sa imi arati asta
    Acum o sa visez noptile la rapoarte de compresie si moduri de ajustare

    BTW: KMR, vreau sa te vad cand rogi "mecanicul" sa iti puna la joja!
    Ma ofer sa iti tin eu oglinda

    Leave a comment:

Working...
X