KMR: '96 Honda CRX Del Sol 1.6 SiR, Motegi Edition, Cypress Green Pearl
Collapse
X
-
Am (au) rezolvat asa: furtunelul ala care părea in plus, l-a băgat în senzorul de la IACV (sper că nu spun prostii, dacă spun prostii, să ma corecteze Bodo sau Vali.lj )
-
cu canistra aceea de recuperare gaze din rezervor de care zicea bodo ce ati rezolvat....???
ps felicitari echipei tehnice.....
Leave a comment:
-
S-a rezolvat. Cauza: o "masa" imperfecta ( slabita ). Cu ocazia asta, s-a rezolvat si problema knock sensor - s-a legat firul de la knock sensor direct in ECU si curatat IACV. Ma rog, cand zic ca s-a rezolvat, ma refer la Bodo si Vali_lj ( adica ei au rezolvat-o )
.
Multumiri si lui cata crx pentru tot
De fapt, trebuie sa multumesc multora de pe forum pentru ajutor ( SGM.MYKE , ramm, roland_fzj, Luna, DNU, Carlitos si altii )
Leave a comment:
-
Ar putea fi de la senzorul IAT (parca are asa ceva).
Nu stiu ce sa zic, la distributie n-ati umblat...
Leave a comment:
-
Bad newsIncepand de ieri seara, maina a inceput sa se comporte ciudat: turometrul a inceput sa fluctueze ( motorul mergand "rotund", fara fluctuatii ), de eroarea 23 , de la Knock Sensor nu am scapat, nici dupa ce am taiat firul de knock sensor care intra in Ecu, motorul neavand senzorul respectiv. Am zis ca solutia cea mai logica este sa mutam si firele de la motor la Ecu si , atunci, lucrurile ar trebui sa fie in regula. Cu aceste bune intentii, am zis sa punem la loc Ecu de le D16Y8 pana mutam instalatia electrica si atunci sa pun Ecu de la B16A.
L-am rugat pe SGM.MYKE sa vina sa faca operatia asta si sa ma mai ajute cu ceva.
Am pus Ecu si, eroarea de knock sensor a disparut dar, problema cu turometrul a ramas constanta si, in plus, a inceput sa mearga aiurea si motorul. In prima faza, a " murit " la ralanti, dupa aceea a inceput sa faca figuri ( sa "dea in nas", etc ). Am zis noi ( de fapt Myke ) ca ar putea fi de la bobina de inductie sau senzorul de turatii (sper ca nu zic prostii), care se afla in Delco.
Short story: am pus un alt delco de SIR si face absolut la fel.
In concluzie: motorul merge oribil, fluctueaza turatia si n-avem nicio idee de unde ar putea fi.
Daca aveti idei, va rog sa ni le spuneti.
Multumesc
Leave a comment:
-
Originally posted by Wagner View PostPastreaza si tu un nr. de contact, ceva...
Originally posted by maruta View PostEu cred ca au in spatele strungului si doua marmote care impacheteaza ciocolata.
LE Cred ca am gasit solutia pentru gaurile ovalizate de la jantele EVO. Se pot pune si piulite de roata cu buza ( fara con ), jantele au loc de astfel de piulite si, atunci, janta va sta fixata in inelul de centrare si piulite. Atasez si 2 poz2 de la janta ca sa va dati seama despre ce vorbesc.
LLE Piulite de genul asta : http://www.summitracing.com/parts/CLL-L5005/?rtype=10Last edited by KMR; 18-11-11, 14:29.
Leave a comment:
-
Originally posted by KMR View PostAstia care le fac repara masini adevarateAcum refaceau motorul unui Bentley :P
Originally posted by pretorian View Postda da, cunosc meseriasii aia... buna alegere
Cand am fost eu pe la ei faceau supape pentru un motor de rolls.
Leave a comment:
-
da da, cunosc meseriasii aia... buna alegere
Cand am fost eu pe la ei faceau supape pentru un motor de rolls
Leave a comment:
-
Astia care le fac repara masini adevarateAcum refaceau motorul unui Bentley :P
Leave a comment:
-
Originally posted by KMR View PostCu nou ECU e in regula. Mai exista o eroare, sper sa se rezolve diseara. Acum, fac inele de centrare pentru jantele Evo. Ne pregatim de intalnirea de duminica
[ATTACH=CONFIG]27036[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27037[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27038[/ATTACH]ai grija sa nu-ti prinzi degetele pe acolo...
Leave a comment:
Leave a comment: