yobit net
SHUKYY: '93 Honda CRX del Sol 1.6 ESI, Blue Captiva (EH6) - Hondafan

SHUKYY: '93 Honda CRX del Sol 1.6 ESI, Blue Captiva (EH6)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SHUKYY: '93 Honda CRX del Sol 1.6 ESI, Blue Captiva (EH6)

    Salutare...sunt fericitul posesor al unui Del sol si am si eu o nebunie care ma macina de cateva saptamani...
    Masinuta are decapotarea manuala ... m-ar interesa daca o pot face electrica sa ii comand kitu de decapotare electrica
    Nu are AC ... la fel m-ar interesa daca se poate monta ...
    In rest masina e OK din toate punctele de vedere...la varsta ei nu ma asteptam sa fie atat de "iute".
    As pune si niste poze dar momentan e in service ca m-a tunat un renault 21
    Aaaaa si ce parere avetzi de un negru mat...:X:X
    Last edited by hondatu; 16-06-10, 16:15.

  • Shukyy
    replied
    salutare...are cineva idee unde pot gasi o cutie de viteze ca mi-a picat zilele astea....si e cam urgent....:-s

    Leave a comment:


  • neo_crx
    replied
    Originally posted by hoinar View Post
    nah, ca am mai invatat si eu ceva pana acum de 2 ani nu am nicio problema la caseta... la frane am pus lichid textar. o fi bun, n-o fi bun? cert este ca prind de nu am cuvinte... hihi
    Fiecare face cum shtie si cum il taie capul.....eu v-am zis ce fac eu.....

    Leave a comment:


  • hoinar
    replied
    nah, ca am mai invatat si eu ceva pana acum de 2 ani nu am nicio problema la caseta... la frane am pus lichid textar. o fi bun, n-o fi bun? cert este ca prind de nu am cuvinte... hihi

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Da, uleiul pt servo si pt cutie chiar merita sa fie de la Honda.

    Multi s-au pacalit punand uleiuri bune si au avut surprize urate...

    Leave a comment:


  • neo_crx
    replied
    Originally posted by hoinar View Post
    nu vreau sa poluez topicul omului, dar chiar merita uleiul original de honda? si eu mi l-am schimbat si m-a costat cativa zeci de lei si merge totul cum trebuie.
    Hai sa-ti zic o chestie....ce am auzit eu de la unu si de la altul(mecanici).....fiecare masina are recomandarea producatorului la ulei-uri dastea de gen Power Stering la vw audi este un lichid verde...la noi la honda ar fii asta special honda....pentru ca se strica nishte garnituri de la caseta nishte simeringuri oliringuri ceva de genul asta daca nu pui ulei-ul lor.....eu iti zic ce am auzit la service unde imi fac eu mashina si prefer sa dau 100lei pe un ulei recomandat decat 3000lei pe o caseta...sau cat o costa....Succes

    Leave a comment:


  • hoinar
    replied
    nu vreau sa poluez topicul omului, dar chiar merita uleiul original de honda? si eu mi l-am schimbat si m-a costat cativa zeci de lei si merge totul cum trebuie.

    Leave a comment:


  • neo_crx
    replied
    Originally posted by Shukyy View Post
    cand stau pe loc cu motorul pornit si iau maxim intr-o parte si apoi maxim in cealalata, scade turatia
    in mers daca o las pe liber incepe volanul sa imi tremure de abia il tin ce am inteles de pe la altii ca ar fi capul de la planetara dus. (am sunat acuma la o firma www.in garaj.ro si mi-au zis ca e 85 euro capu de planetara...:|:|:| unde gasesc mai ieftin
    si in legatura cu discurile de frana, cand franez la fel incepe sa imi tremure masina si imi bate la pedala.
    Caseta sau pompa de directie....una din asta....incepe prin schimbarea uleiului de servo....ia-i original Honda de la reprezentantza 1mil bidon-ul de 1 l cred ca este suficient schimba pompa de servo......cel mai grav poate sa fie Caseta de directie....care cred ca va costa mult.....
    Last edited by ticker; 12-10-10, 16:55.

    Leave a comment:


  • hoinar
    replied
    cred ca ti-s ovalizate rau discurile sau trebuie aerisita instalatia. dar mai degraba prima varianta. ia un subler si masoara grosimea la un disc. din cate stiu, ar trebui sa fie 21 mm. daca sunt mai subtiri (1-2 mm), va trebui sa le schimbi. oricum daca sunt ovalizate e musai sa iei altele. eu le-am schimbat la mine acum 2 ani, imediat dupa ce am luat del sol-ul. aveau 19 mm grosime. asta ca sa-ti faci idee. mi-am pus brembo max si sunt super multumit.

    incepe sa strangi bani ca se pare ca vei avea multe de schimbat pe acolo inclusiv pe la directie.

    Leave a comment:


  • Shukyy
    replied
    cand stau pe loc cu motorul pornit si iau maxim intr-o parte si apoi maxim in cealalata, scade turatia
    in mers daca o las pe liber incepe volanul sa imi tremure de abia il tin ce am inteles de pe la altii ca ar fi capul de la planetara dus. (am sunat acuma la o firma www.in garaj.ro si mi-au zis ca e 85 euro capu de planetara...:|:|:| unde gasesc mai ieftin
    si in legatura cu discurile de frana, cand franez la fel incepe sa imi tremure masina si imi bate la pedala.

    Leave a comment:


  • Bodo
    replied
    Stai pe loc si cu motorul pornit ia maxim volan intr-o parte si apoi repede maxim in cealalta. Daca nu iti scade turatia motorului deloc, verifica lichidul de la servo, pompa servo si furtunele..

    Deasemenea, cum au zis si Zone si Skynet, discurile de frana si planetarele nu prea au treaba cu duritate directiei!

    Latimea cauciucurilor si geometria rotilor insa da!

    Leave a comment:


  • sKyNeT
    replied
    Mai degraba greutatea jantelor, latimea cauciucului sau vre-o problema la servo. Verifica daca mai ai ulei. Capetele de planetara cand sunt duse bat cand virezi in mers.

    Leave a comment:


  • Zoné
    replied
    Ce latime ai la cauciucuri? Nu cred ca au vreo legatura discurile de frana / planetarele cu treaba asta...

    Leave a comment:


  • Shukyy
    replied
    Am nevoie urgent de discuri de frana si cred ca si de planetare ca ma rupe cand dau de volan stanga/dreapta .... plssss

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    Originally posted by evo View Post
    depinde de pe ce generatie h22,gen veche are 185 cai si ultima generatie 200.pe mine mo batut un prelude cu h22 model de 185 cai,mio dato bine.deci ar intra h22 pe del sol
    pai nu ar fi trebuit

    Leave a comment:

Working...
X