Bine v-am gasit si aici.
Sa-mi prezint noua achizitie.
Este vorba de un CRX Del Sol VTi din 1994 cu 125k km la bord. Masina e in stare tehnica rezonabila tinand seama de varsta pe care o are. Am verificat-o la Timisoara in reprezentanta Honda inainte sa o cumpar si mi-au zis ca sta bine pt varsta ei. Nu bate, nu troncane si nu vibreaza dar are evident chestiuni care trebuiesc remediate. Are doar un filtru sport, o toba Supersprint si ceva modificat pe la soft ca nu au putut sa citeasca ECU in reprezentanta Honda de la Timisoara si da si eroare pe sonda lambda.
Motorul trage de rupe, e de-a dreptul incredibil cum poate sa mearga un 1.6 pana la 8500 RPM.
Trebuie acum sa incep sa o pun la punct si voi incepe cu chederele si motorul.
Am facut o mica listuta cu chestii de facut in prima faza:
- set chedere,
- refacut distributia (eventual si pompa de apa), ca nu stiu cand si cum a fost schimbata,
- sa o asculte un mecanic si sa-i faca toate reglajele necesare,
- schimbat bujii si alte chestii marunte necesare,
- inlocuit ulei cu unul bun (ma gandesc la Motul 300V Power ca pe Accord), nu stiu daca 5W40 sau 5W30,
- verificat directie si evetual refacut geometria.
Dupa aia ma gandesc la o galerie de admisie, evacuare completa, test pipe, poate niste axe mai agresive si un soft bun.
Pt toate cele de mai sus nu am nici cea mai mica idee de surse/producatori in afara de Honda OEM. Orice sfat este binevenit.
Poze nu am inca.
Sa-mi prezint noua achizitie.
Este vorba de un CRX Del Sol VTi din 1994 cu 125k km la bord. Masina e in stare tehnica rezonabila tinand seama de varsta pe care o are. Am verificat-o la Timisoara in reprezentanta Honda inainte sa o cumpar si mi-au zis ca sta bine pt varsta ei. Nu bate, nu troncane si nu vibreaza dar are evident chestiuni care trebuiesc remediate. Are doar un filtru sport, o toba Supersprint si ceva modificat pe la soft ca nu au putut sa citeasca ECU in reprezentanta Honda de la Timisoara si da si eroare pe sonda lambda.
Motorul trage de rupe, e de-a dreptul incredibil cum poate sa mearga un 1.6 pana la 8500 RPM.
Trebuie acum sa incep sa o pun la punct si voi incepe cu chederele si motorul.
Am facut o mica listuta cu chestii de facut in prima faza:
- set chedere,
- refacut distributia (eventual si pompa de apa), ca nu stiu cand si cum a fost schimbata,
- sa o asculte un mecanic si sa-i faca toate reglajele necesare,
- schimbat bujii si alte chestii marunte necesare,
- inlocuit ulei cu unul bun (ma gandesc la Motul 300V Power ca pe Accord), nu stiu daca 5W40 sau 5W30,
- verificat directie si evetual refacut geometria.
Dupa aia ma gandesc la o galerie de admisie, evacuare completa, test pipe, poate niste axe mai agresive si un soft bun.
Pt toate cele de mai sus nu am nici cea mai mica idee de surse/producatori in afara de Honda OEM. Orice sfat este binevenit.
Poze nu am inca.
Comment