......aproape am terminat.....nu am avut energia sa lucrez si azi la ea ca o terminam...caseta de directie e la locul ei....o sa pun in ea mobil 1 atf 320....stiu ca nu e cea mai buna solutie....dar momentan asta e....am incercat sa pun bucsile de la energy dar cea de pe partea pasagerului nu se poate monta pt ca are diametrul exterior mai mare si nu se mai prinde colierul peste ea....si cele de pe partea soferului nu am vrut sa le deprezez si sa risc sa nu intre pt ca cele de pe caseta aratau foarte bine (aviz amatorilor care au cump kitul nu va chniuiti ca nu merge oricum)
amortizoarele fata ca sa intre la locul lor fara presa de arc a trebuit sa fie demontate de pe suportul de prindere si le-am momntat in prima faza pe caroserie si apoi am prins suportul si am legat tot ansambulul de articulatii.....cu okazia asta am schimbat si bucsile superioare de la amortizoare cu cele furnizate in kitul energy suspension (sunt f curios cum se va simtii---diferenta).....
cam asta e diferenta...cele de la energy sunt mai inalte un pic...
am demontat aproape complet timoneria CV (o bara complet demontata si cealalta a ramas atarnata de cutie...apropo stie cineva cum pot reconditiona articulatia cardanica din bara care schimba efectiv vitezele pt ca e cam slabita si e prinsa cu nit---probabil de aceea se simte si un pic mai "woobly" schimbatorul)......
sfat pt cei ce vor sa schimbe caseta...incepeti cu demontarea furtunelor de lichid si daca reusiti sa le desfaceti pe toate (3 buc) caseta poate cobora prin fanta hamului de prindere......atfel nu va avea loc si va trebui neaparat sa desfaceti tot
eu am demontat integral toata suspensia si hamul de prindere ..... este ffffff greu...hamul si caseta cred ca au vreo 40 kg nu se merita efortul daca puteti demonta toate furtunele....
amortizoarele fata ca sa intre la locul lor fara presa de arc a trebuit sa fie demontate de pe suportul de prindere si le-am momntat in prima faza pe caroserie si apoi am prins suportul si am legat tot ansambulul de articulatii.....cu okazia asta am schimbat si bucsile superioare de la amortizoare cu cele furnizate in kitul energy suspension (sunt f curios cum se va simtii---diferenta).....
cam asta e diferenta...cele de la energy sunt mai inalte un pic...
am demontat aproape complet timoneria CV (o bara complet demontata si cealalta a ramas atarnata de cutie...apropo stie cineva cum pot reconditiona articulatia cardanica din bara care schimba efectiv vitezele pt ca e cam slabita si e prinsa cu nit---probabil de aceea se simte si un pic mai "woobly" schimbatorul)......
sfat pt cei ce vor sa schimbe caseta...incepeti cu demontarea furtunelor de lichid si daca reusiti sa le desfaceti pe toate (3 buc) caseta poate cobora prin fanta hamului de prindere......atfel nu va avea loc si va trebui neaparat sa desfaceti tot
eu am demontat integral toata suspensia si hamul de prindere ..... este ffffff greu...hamul si caseta cred ca au vreo 40 kg nu se merita efortul daca puteti demonta toate furtunele....
Comment