ALEXJACKAL: '95 Honda CRX del Sol 1.6, Milano Red (EH6)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ALEXJACKAL: '95 Honda CRX del Sol 1.6, Milano Red (EH6)

    Salut tuturor sunt proaspat propietar al unui del Sol. Masina merge f bine una peste alta acum vreau sa incep sa o "imbunez" pentru a se purta frumos cu mine:

    astept sfaturi.... unde sa ma duc (la ce reprezentanta in buc) sa fac o verificare completa sa stiu in ce tre sa investesc




    ce am identificat eu :
    • articulatii nu stiu exact cat si ce dar ceva probleme sunt.......
    • ulei 4L Castrol 10w40 sau Motul 10w40
    • filtru ulei MANN nu stiu caracteristicile dim poate ma ajuta careva
    • filtru aer ..... as vrea un K&N dar nu shtiu ce bani o sa ramana poate asta il aman ca viitoare investitie
    • bujii NGK bkre6-11
    • discuri fata spate nu m-am hotarat inca ce marca JURID/BREMBO/EBC
    • kituri reparatie etrieri posibil; momentan am intampinat dificultati in a scoate suruburile de pe spate (s-au cam rotunjit) stie cineva daca sunt de constructie speciala sau pot sa cumpar suruburi standard M8
    • nistre probleme am si la instalatia de servo, mai exact , cred ca s-a facut o improvizatie asupra ei: din capul rezervoului de lichid iese un furtun care se intoarce in caseta de directie - cred ca acela reprezinta returul de lichid dar am vazut poze de la alte masini si acest furtun nu exista in schimb rezevorul este acoperit cu un capacel etans.....mentionez ca lichidul bolboroseste in recipient nu sthiu daca e normal
    Last edited by hondatu; 16-06-10, 16:12.

  • #2
    Bine te-am gasit si pe aici!!
    ....
    Le VTEC est une philosophie de vie
    Le VTEC permet une érection sans viagra
    Le VTEC n'a pas besoin de turbo
    ....

    Comment


    • #3
      Bine ai venit! S-o stapanesti bucuros

      Comment


      • #4
        Welcome to the Jungle, alexjackal!
        CR-V RE6
        JAZZ GD1 CVT

        Ex: Civic FD1
        Ex: RDX TB1

        Ex - JAZZ GD1
        Ex - ACCORD Type-R
        Ex - DEL SOL EH6

        Comment


        • #5
          O sa ai ceva de schimbat la articulatie.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #6
            Bun venit si multi km!

            LE:
            Vezi ca ai gresit putin codul bujiilor...
            Cred ca voiai sa scri BRK6E-11

            La filtrul de ulei, cand il cumperi, dai talonul si stiu ei ce sa iti dea!
            Si eu m-am speriat cand l-am luat la mine ca era mult mai lung dar mai subtire si cfredeam ca nu intra dar nu au fost probleme
            Last edited by Bodo; 30-04-10, 11:42.
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • #7
              Bine ai venit pe forum!Multi km impreuna cu masina.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bodo View Post
                Bun venit si multi km!

                LE:
                Vezi ca ai gresit putin codul bujiilor...
                Cred ca voiai sa scri BRK6E-11

                La filtrul de ulei, cand il cumperi, dai talonul si stiu ei ce sa iti dea!
                Si eu m-am speriat cand l-am luat la mine ca era mult mai lung dar mai subtire si cfredeam ca nu intra dar nu au fost probleme
                exact
                nu ma sperie articulatia sambata fac o plimbare la asko si scimb ulei, filtru si bujii. sau poatelas vizita la honda pe luni dupa ce schimb consumabile

                Comment


                • #9
                  Bine ai venit!
                  Asteptam foto....
                  http://www.mann-hummel.com/mf_prodka...=1&ktlg_lang=1 introduci carac masinii si iti va da filtrele lor: ulei, benzina, polen etc, la unele chiar si pdf-ul "cum se schimba"
                  "I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death." - DK Keiichi Tsuchiya

                  now/ honda civic sedan fd1 2008 tafetta white
                  now/ ford mondeo 1.8 HE 2004 black panther
                  ex/ honda civic coupe ej6 1997

                  Comment


                  • #10
                    bun maine plec la cumparaturi am vazut multe sfaturi castrol/ motul toate tind spre 10w40 as baga motul dar acum in prima faza pana nu ma lamuresc in ce stare e motorul parca as baga castrol sa vad daca il papa..... ce parerea aveti ???? daca ma sfatuiti motul ce varianta?? ca am vazut ca sunt mai multe tipuri de 10w40 si de unde sa iau ca nu prea am gasit?? o sa schimb si uleiul in cutie dar de unde iau ??? ma gandesc la motul gear 300 75w90 ce ziceti cu filtre...inca sunt in dubiu daca sa schimb si filtrul de benzina dar parca ar merita ca masina are 215 si cica se schimba la 96.000 si sincer fostul propietar nu cred ca a facut nimik cand a aduso din germ si cred ca a luato inainte de 200.000

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alexjackal View Post
                      o sa schimb si uleiul in cutie dar de unde iau ??? ma gandesc la motul gear 300 75w90 ce ziceti
                      Merge şi 10W-40 la cutie.
                      CR-V RE6
                      JAZZ GD1 CVT

                      Ex: Civic FD1
                      Ex: RDX TB1

                      Ex - JAZZ GD1
                      Ex - ACCORD Type-R
                      Ex - DEL SOL EH6

                      Comment


                      • #12
                        mda.... in carte zice ceva ca pot sa pui si ulei de motor 10w40 in cutie, dar diferentele intre 75w90 si 10w40 sunt mari cum aleg???
                        azi iau doar bujiile si cu uleiul ma mai gandesc pana luni o sa le cer parerea si celor de asko sa vad poate au ei motul sau castrol la un pret decent si le iau atunci....stie cineva daca suruburile de la etrieri au carac speciale sau standard ca ale mele sunt cam rotunjitesi ar trebui schimbate

                        Comment


                        • #13
                          motul 6100 synergie 10w40 in motor, in cutie si eu sunt in dubii inca.
                          sigpic
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/skynet/

                          Comment


                          • #14
                            aseara dupa lungi cautari la aceias concluzie am ajuns si eu dar in cutie nici eu nu sunt lamurit pt ca in carte zice ca poti sa pui si 10w40 dar nu da specificatii pt un ulei special de cutie
                            la filtru de ulei la unix imi da vreo 2 variante dar pe siteul unde mi-a recomandat mani4k imi da alt cod decat pe unix si anume w610/6 .
                            am amanat cumparaturile pt luni dupa o vizita la asko pt o diagnosticare completa...sper sa nu ma usuce!!!

                            referitor la uleiul din cutie am gasit 3 posturi, dintre care:
                            75w90 is WAY too thick.

                            Before Honda designed their own manual transmission oil, they used regular 10w30 (last page of the '92 Civic Owners Manual says 10w40 is fine too).

                            Of course, this is before the developed their own MTF, which is the best oil to use because it is DESIGNED for thier transmissions ('96 Civic Owners Manual states that 10w30 or 10w40 should only be used an a short term substitute).

                            Other fluids will work, but I will only use Honda MTF from now on.
                            mi se pare foarte logic ce zic oamenii asta daca iau in calcul ca este posibil ca del solul sa fie echipat cu LSD am cautat pe net si se pare ca au fost cateva...nu shtiu al meu .... daca cumva chiar si cutiile fara lsd au fost conceputie pe un principiu similar si au nevoie de vascozitate mai scazuta e posibil sa fie extrem de contraindicat sa folosesti ulei de cutie clasic
                            Last edited by alexjackal; 08-05-10, 17:27. Reason: m-am uitat pe forumurile de afara

                            Comment


                            • #15
                              Eu am Honda MTF in cutie si dupa 2-3 saptamani de "acomodare" acum imi schimba perfect ca inainte de problema cu ambreiajul. Foarte multumit de el.

                              Comment

                              Working...
                              X