Pai da dar daca era releul de benzina nu trebuia totusi sa invarta electromotorul?
ZONÉ: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
Collapse
X
-
Sincer, nu mai tin minte. Verifica si cureaua de la alternator daca e intinsaLast edited by adu89; 17-01-10, 00:31.
Comment
-
Auzi, da' cand ai pus alarma, ti-a umblat si pe la electromotor?
pt ca un click si gata inseamna ca se chinuie sa arunce bendixul dar nu reuseste!
Daca ar reusi, ar si invarti..
De obicei asta ar aparea din cateva motive:
- baterie slaba - zici ca ai verificat si e ok
- conexiune imperfecta la baterie - ai verificat si e ok
- bobina bendix bulita - daca a pornit dupa aceea nu e cazul
- fisa bobina bendix cu contact imperfect sau "cu scurgeri" - pe asta poti sa o verifici!
- imobilizer alarma pus pe demaror si nu pe aprindere - nu prea are sens sa faci asta dar nu se stie niciodata ce are in cap meanicul insa poti arunca un ochi
ma mai gandesc/informez si iti mai zic!..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Masa imperfecta ( contact masa nestrans bine ) ?I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Originally posted by Zoné View PostNu stiu ca e dubios de cand n-am mai folosit remote`u n-a mai facut nici o problema. O sa incerc iar cand ajung la ei in service. Pana atunci dau doar din cheie sa nu raman cu ea in pom.
La cheie zici ca merge de fiecare data insa din remote nu?
vezi ca e prost legat bypasul!
Fisa de care zic eu e chiar pe bobina lipita de elecromotor.
In mod normal are doua suruburi aceasta bobina, de care se prind fisele.
Un fir gros vine de la main relay si actioneaza elecromagnetul iar celalalt fir iese din ea si se duce la rotor.
Cand dai la cheie, in primul rand se alimenteaza bobina si arunca pinionul electromotorului pe volanta iar apoi da curent elecromotorului ca sa invarta volanta..
De ce ziceam de bypass, banuiesc ca firul folosit nu e suficient de gros si nu iti declanseaza releul (vezi ca e releu de putere si nu e de joaca pe acolo)!
Cel mai bine, du-te la un electrican sa se uite... eventual cel care ti-a montat alarma, si sugereaza-i sa dubleze firul!
N-are nimic daca e mai gros dar poate fi fatal daca e mai subtire!..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
Comment