GUNMAN: '93 Honda CRX Del Sol 1.6 ESi, Lime Lemon (EH6)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GUNMAN: '93 Honda CRX Del Sol 1.6 ESi, Lime Lemon (EH6)

    salut!
    De 4 luni sunt posesorul acestei minunate masini care se numeste Honda Del Sol.Masina am adus-o personal din Suedia,are motor D16Z6,147.000 km si o lista lunga de modificari printre care si o suspensie care-mi da batai de cap prin drumurile din romanica. O faza hazlie a fost cand a trebuit s-o urc pe feribot unde era o rampa destul de abrupta. Vine polonezu si-mi zice cu o engleza stricata:"you are absolutely the lowest car i have ever seen.I don't think you are going to make it there" si au asteptat sami dau spoileru fata jos si abia am urcat. In rest se comporta ireprosabil la drum,trage bine,se lipeste de asfalt la viteze mari(se comporta ca un cart datorita suspensiei si cauciucurilor) dar nu se impaca bine cu denivelarile.Am facut cei 1800 km pana in Ro cu zambetu pe buze ca dupa ce am intrat au inceput injuraturile si nervii de la gropi si denivelari.
    Ca probabil multi altii am dorit varianata VTI care era la acelasi pret dar tentatia tuning a invins constient fiind de suma investita.(singurul regret-nu e VTI).
    Masina a facut ITP in suedia chiar inainte s-o cumpar deci nu sunt probleme tehnice.
    Acum o sa prezint modificarile:
    Incep prin a spune ca masina este castigatoare de premiu pt tuning(am cupa acasa) si a aparut intr-o revista de profil din Suedia(revista n-o am).precizez ca del sol este o masina care arata f bn din fabrica dar fiind la acelasi pret cu celelalte am ales-o pe aceasta.Am acasa o evaluare facuta de o firma de tuning din Suedia care arata ca au fost investiti 5000 e in masina(deep pockets).
    Modificari exterior:
    bodykit+eleron
    suspensie coborata la maxim( arcuri negre(nu stiu firma poate imi spuneti voi) amortizoarele par stock)
    culoare Lime Lemon din gama Saab(vopsita recent initial neagra)
    jante BSA cu cauciucuri 205/40 zr17, stopuri clare
    Modificari interior:
    interior vopsit in culoarea masinii,volan+pedalier+schimbator type r,ceasuri suplimentare in stalp,scaune sport cu suport lateral,capitonat tot portbagaju pt insonorizare,neoane verzi la picioare
    Audio aftermarket
    mp3 player alpinecu USB,4 boxe alpine,2subwoofere MDS kharma 12" cu cutie special comandata in spatele scaunelor(750 w RMS)
    Motor:
    filtru sport Simota pus direct pe furtunu de admisie normal+finala 4" care se aude ca motocicleta si nu ma deranjeaza deloc la drum
    short-shifter
    o sa revin si cu cateva poze
    si acum cateva nemultumiri:
    nu-mi place ca bulangiu a schimbat doar arcurile lasand amortizoarele originale
    care stiu ca nu rezista mult mai ales cu solutia radicala aleasa de el(in suedia nu era problema da in romania toate drumurile au denivelari)-sugestii
    cand se incalzeste motoru miros intepator a incins-e normal?
    knd franez la viteza mare mai puternic masina se misca destul de violent stanga-dreapta si ma scoate un pic de pe traiectorie
    ma gandesc ca datorita arcurilor care nu-i permite sa se aplece de loc in fata la franare si jantelor pe 17" discurile sunt in stare f buna si nu cred sa fie ovalizate
    precizez ca am observat ca-mi toceste destul de pronuntat interiorul cauciucului exteriorul prezentandu-se bine ceea ce inseamna ca si geometria e cam....(ma gandesc ca poate si de la asta)
    planuri de viitor:
    schimbat distributie(desi am desfacut capacu si pare noua inclusiv pompa care sclipeste o s-o schimb sa fiu sigur pt ca masina a facut f putini km in ultimii ani si cureau are si limita de ani) si poate segmenti si cuzineti daca tot o s-o desfac pt distributie
    de tuning anu asta nu cred poate la anu am multe in plan da putin cash asa k .............
    Last edited by hondatu; 24-11-09, 14:27.

  • #2
    S-o stapanesti sanatos dar hai cu poze ca m-ai facut curios.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      revin cu poze

      Comment


      • #4
        si inca o sesiune

        Comment


        • #5
          Felicitari!
          Cat te-a costat si cum faci cu inmatricularea la noi?
          Multumesc !
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • #6
            scuze ca n-am scris
            masina e inmatriculata in RO TR 86 GUN
            masina a fost 3800 e plus drumul pe care l-am considerat mai mult o aventura si in care am facut si vazut multe lucruri noi

            Comment


            • #7
              Sa te bucuri de ea si sa nu-ti faca probleme!
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                sa o satapanesti sanatos
                unghiuriile le toceste din cauza ca-i lasata prea mult , faza cu franatu sa nu fie de la vreun vechi accident , daca tot desfaci motorul , nu uita semeringuri de supape

                Comment


                • #9
                  desigur
                  alea erau doar repere ca o sa schimb tot normal
                  stiu ce trebuie schimbat ca am si dacie)
                  accident ma indoiesc pt ca in suedia daca stii numarul masinii afli totul despre ea de la RAR-ul lor si masina nu a avut parte de asemenea evenimente neplacute
                  am fisa acasa

                  Comment


                  • #10
                    si o poza dupa c am dat lana aia jos
                    arata mult mai bine
                    mai trebuie un pic slefuita si direct la vopsit

                    Comment


                    • #11
                      nu are nimeni nici o idee despre problemele la franare??

                      Comment


                      • #12
                        discuri ovalizate , .... diferente f mari de franare intre o roata si celalta .... , baga nasu pe acolo , da jos roata vezi in ce stadiu se afla franele ( placute , discuri ) , purgheaza sistemul si vezi diferente , daca e la fel , scoate placutele si vezi daca functoneaza bine pistonasele ....daca nici asa nu merge revin cu idei

                        Comment


                        • #13
                          rotile tin egal si discurile sunt in stare buna,placutele de asemenea
                          iti dai seama ca am verificat si eu,nu m-am trezit sa intreb sa fiu bagat in seama
                          stiu si eu cate ceva despre masini d-aia intrebca ma depaseste problemasi am vazut casunt p aici oameni carestiu c vorbesc nu fabuleaza
                          iti ma spun am dacie si probl expuse d tn le intalnesti des la dacie
                          nu e cazul la honda
                          plus ca la viteza mai mica(sub 70 problema nu se manifesta)

                          Comment


                          • #14
                            nici nu poti pune alte jenti mai mici , un 15 de exemplu , pentru ca o sa atingi pe peste tot , si risti sa rupi baia de ulei ...ai arcurile de serie ??

                            Comment


                            • #15
                              daca pun 15 atinge de pamant
                              arcurile sunt schimbate si garda la sol e de 7 cm amortizoare stock

                              Comment

                              Working...
                              X