CT99CRX: '93 Honda CRX Del Sol 1.6 ESi, Milano Red (EH6)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CT99CRX: '93 Honda CRX Del Sol 1.6 ESi, Milano Red (EH6)

    Va salut domnilor..si deschid acest topic deoarece de aproximativ 36 de ore am devenit si eu propietar al acestei bijuterii numita CRX Del Sol.Am ales motorizarea ESi intrucat am considerat ca ma vor satisface cei 125 de cai .Masina este fabricata undeva la sfarsitul anului 1993 , are ~ 200.000km , jante pe 16'' cu anvelope 195/45 si cam atat.Micile probleme care le are nu m-au facut sa nu o mai cumpar , si anume cap planetara stanga (spre roata) , maner exterior usa sofer desprins , capac oglinda dreapta crapat.Sper ca in zilele ce urmeaza sa ii scot numere provizorii sa ma pot plimba mai mult cu ea.Cu toate ca nu sunt un incepator al forumurilor o sa fac intocmai unui novice , intreband muuult.
    - Este normal ca un cap de planetara sa coste ~720 ron?
    - Am observat dupa indelungi deschideri si inchideri ale usii soferului ca geamul numai intra sub chederul din colt...exista vreo metoda sa il "reglez" sa nu urce prea mult?
    - Cu toate ca nu o sa conteze...nu am idee ce consum de carburant ar avea acest motor.
    - Modelul are ABS?
    - Cand ar trebuii sa schimb distributia
    - Ce ulei folosesc
    - Discuri+placute frana - ce "branduri" imi recomandati?
    In zilele ce urmeaza voi face si cateva poze cu micuta mea , pana atunci astept cu interes sfaturile si informatiile de la voi.
    Last edited by hondatu; 24-11-09, 14:32.

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea!

    Ce culoare are?
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      felicitari pentru achizitie.referitor la intrebarile tale,voi raspunde strict din PRIVINTA MEA:
      1.nu prea cred,la mine e pana in 250 lei si am crx 2 (doar un capat,nu ambele)
      2.i do not know,inca o ard cu geamuri manuale
      3.aproximativ 10 mers combinat(normal cu putina forja)
      4.incearca
      5.daca nu ai nici o informatie despre distributie(cand a fost schimbata,piesele schimbate,etc.) ar fi bine sa faci un efort sa o schimbi cat mai repede
      6.eu am in a mea 10w40 de la YACCO
      7.eu am luat jakoparts.
      spor la schimbat ce e necesar si dupa aia la ce vrei tu numai bine

      Comment


      • #4
        sa o stapanesti sanatos , "conjudetene"
        multa bafta !...si hai cu pozele
        '18 BMW X1 18xd
        '15 BMW i3 range extender
        ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

        Comment


        • #5
          Welcome man!
          Ma bucur sa mai vad un Del Sol pe forum si voi citi cu interes posturile tale pentru ca ma intereseaza si pe mine una.
          Hai odata cu pozele alea ca salivez...
          Masina e adusa de afara? How much (if is possible)?
          CR-V RE6
          JAZZ GD1 CVT

          Ex: Civic FD1
          Ex: RDX TB1

          Ex - JAZZ GD1
          Ex - ACCORD Type-R
          Ex - DEL SOL EH6

          Comment


          • #6
            Originally posted by adu89 View Post
            1.nu prea cred,la mine e pana in 250 lei si am crx 2 (doar un capat,nu ambele)
            Ofertele pe care le-am primit sunau ceva de genul :
            Planetara stanga la roata dreapta 701ron+tva...deci daca stiti ceva magazine cu preturi de genul 250-300-350 ron as ramane profund indatorat daca m-ati putea ajuta eu trimitandu-va banii si voi coletul.
            O sa descarc si cateva poze , masina este rosie , insa ma confrunt cu o mica mare problema si anume : FIERBE APA , am verificat instalatia pare ok , un coleg mi-a zis ca e cam ciudat radiatorul amplasat in partea dreapta a masinii intrucat ventilatorul nu bate aer rece spre motor.Cert este ca in aceasta seara apa a ajuns pe "MAXIM" si m-am cam speriat.Nu ma pot bucura mai mult de 5minute de mers ca trebuie sa stau 30min sa se mai raceasca.Am mai observat ca atunci cand incepe sa se incalzeasa si temperatura apei sare de jumatate masina "intrerupe" numai are vlaga.Dupa ce se raceste este tot Honda tot Vtec...si "mananca nori".Are cineva idee ce poate sa fie?Maine am de gand sa ii dau jos termostatul si sa las traseul complet deschis...chiar daca se va incalzi mai greu...si va consuma putin mai mult.Astept ceva sfaturi de la voi atat pe partea de "radiator" cat si pe partea cu planetara.
            In zilele ce urmeaza am in plan si inlocuirea bujiilor , a distributiei si a uleiului.

            Comment


            • #7
              PS.Scuzati claritatea pozelor..dar nu am apucat sa imi incarc bateriile la camera si am folosit telefonul din dotare:P

              Comment


              • #8
                ca si in cazul meu,vad ca masina cere o garda la sol ceva mai mica e nasoala treaba cu apa,ai grija sa nu faca motorul bum ...
                ps: ti-am dat add pe mess

                Comment


                • #9
                  cu planetara am avut si eu probleme si nu am gasit ieftin nicaieri. am dat comanda pe net si ma ajunge max 100 euro cu transport.
                  bafta
                  ex '92 Civic VTi EG6
                  ex '97 Prelude BB9
                  ex '05 Civic Sport EP2
                  '08 Accord Type S CL9

                  Comment


                  • #10
                    Iata ca astazi a fost o zi buna pentru mine am gasit preturi foarte bune si am si comandat.Va transmit si voua preturile pentru piesele comandate poate aveti nevoie vreodata si va pot ajuta cu cea mai mare placere :
                    - cap planetara stanga - 210ron
                    - placute frana - 105 ron
                    - curea distributie - 96 ron
                    - rola intinzatoare - 120ron
                    - termostat - 58 ron
                    Referitor la problema cu temperatura apei am descoperit ca este de la termostat .Am demontat de pe masina termostatul si acum pana imi soseste cel nou merg fara..si vreau sa zic ca este super ok.
                    @adu89 - tot ce tine de tuning abia incepand cu luna decembrie incep sa imi comand.
                    Ca prime "modificari" ar fi arcuri ( eventual si amortizoare sa vad in ce stare sunt cele de pe masina) strutbar, kit admisie , serpisori .Deasemenea ma gandeam sa ii schimb si chederele de usi cele de pe caroserie(437ron/buc) doar pentru faptul ca , cele de pe masina , arata cam urat si sunt uzate moral cu infiltratiile nu pare sa aibe probleme.
                    PS.Daca doriti produse de pe ebay.de va pot aduce cu cea mai mare placere singura problema fiind ca as avea nevoie de un acont intrucat am patit-o de nenumarate ori sa aduc diverse produse ca mai apoi sa raman cu ele.Toate cele bune de la Constanta si in weekend sper sa o spal si sa fac ceva poze mai decente.

                    Comment


                    • #11
                      e primul meu post pe acest forum asa ca bine v-am gasit!
                      in al doilea rand iti urez cat mai multi km cu cat mai putine probleme (chiar de loc). Daca vrei sa iti schimbi arcurile cu unele mai scurte, eu iti recomand sa schimbi si amortizoarele tot atunci.
                      De curiozitate...din ce oras ai luat masina ?
                      sigpic
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/skynet/

                      Comment


                      • #12
                        Ai uitat sa treci la distributie si pompa de apa, care este indicat s-o schimbi daca tot umbli la motor. Nu e foarte scumpa...eu am schimbat-o, anyway, bafta, si s-o stapanesti sanatos.
                        S2000 AP1
                        Ex. CTR FN2
                        Ex. Del Sol ESI
                        Ex. Civic EG

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu noutati , iata ca am reusit sa schimb aproape cele mentionate anterior mai putin distributia pe care am amanat-o din lipsa de timp.Zilele ce urmeaza voi schimba bujiile (NGK Iridium).Intre timp am reusit sa ii cumpar si un set de arcuri reglabile pe inaltime si duritate(poze in weekend).Masina se comporta foarte bine ma declar in continuare multumit de alegerea facuta , cu mici retineri/probleme.Daca merg cu ea mai "apasat" peste 5000rpm , mai mult de 1 minut cand deccelerez se aprinde Check Engine ( daca opresc si pornesc motorul dispare) , un coleg de la munca mi-a zis ca este posibil sa fie de la sonda lambda.Ceva idei referitoare la "problema" mea ???

                          Comment


                          • #14
                            salutare... si felicitari de achizitie e frumoasa...
                            pare rau sa aud ca-ti incepi jurnalul cu probleme... posed si eu una exact identica si la fel cu a ta, o cheama foxy si e tot roshie

                            un sfat din partea mea: indiferent cat costa, fa pe dracu in patru si pune-o la punct tehnic. daca, bine-nteles, vrei s-o tii niste ani... asta insemnand: musai distributia complet schimbata: curea (de preferinta ia Gates), rola, pompa de apa, musai vazut daca e sonda lambda sau nu (btw, asta e in jur de 500 lei daca e s-o schimbi), papa/nu papa/cat papa ulei, electricul merge tot ok, cu racirea nu-i de joaca, vezi de fa-o sa mearga brici... si asa mai departe...schimba si curea pompa servo si curea alternator... nu-s f scumpe... si da o geana si pe frane... f putine crx-uri luate cu bani putini din germania se mai pot lauda cu frane bune...

                            daca-mi permiti ceva... chiar daca suna a critica... stii ce ma "amuza"?... ai luat iute bujii ngk iridium (probabil ca ai auzit ca-s bune) si ma gandesc ca nu au fost chiar ieftine, in loc sa vezi de restul problemelor, macar distributia s-o fi facut prima data... acuma fiecare isi judeca cum vrea lucrurile, poate tu nici nu intentionezi sa tii mult masina... in fine... era doar o idee care se straduia sa fie exprimata...dar faptul ca ai zis ca deja te gandesti la galerii de evacuare si alte minuni de tuning si tie masina iti face tot felul de probleme... hmmm... poate nu ar trebui sa ma bag, da' chiar nu m-am putut abtine...

                            radiatorul e normal sa fie in partea dreapta... vezi cauta si tu pe net un manual de service si o sa te lamuresti cu multe...

                            si eu am avut probleme cu racirea... si cum se spune, ideile simple sunt si cele mai eficiente, nu mi-a trecut prin cap sa verific ventilatorul... cand colo era dus... l-am schimbat si raceste super ok...

                            asa cum zice si skynet mai sus, schimba suspensiile cu totul... nu numai arcurile... fa un efort ca merita
                            Last edited by ticker; 29-10-08, 23:56.
                            CHALLENGE TURNS AVERAGE INTO GREAT
                            NEW ???
                            HONDUTA: '08 - Civic 5D - FK2 140 CP
                            EX: FOXY: '93 - CRX Del Sol - EH6 125 CP

                            Comment


                            • #15
                              Nu cred ca m-am facut inteles in ceea ce priveste planurile pentru masina.Bujiile le-am cumparat pentru ca doua dintre ele erau cam innegrite , distributia ( curea+rola+pompa de apa ) este cumparata dar nu am avut timp sa raman dupa program la munca sa o schimb.Bujiile au costat 21.6 ron/bucata.Pana acum am investit aproximativ 2.000 ron in chestii care nici macar nu se vad.Problema cu temperatura apei s-a rezolvat intr-un final prin inlocuirea termostatului.Pe parte mecanica mai am de pus un tester pe masina in rest zic eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat ( aka filtre, curele ,ulei ).Sonda lambda am comandat-o deja si ma costa 62$ .Cu toate ca nu am probleme cu ambreiajul sa imi patineze il voi inlocui si pe acesta. Nu am cumparat aceasta masina pentru a ma juca cu ea ci pentru a o ingriji si a ma putea bucura de ea cel putin cativa ani fara probleme.Si ca o mica paranteza , lucrez intr-o reprezentanta auto din Constanta in postul de consilier service si zic eu ca am cat de cat habar ce anume trebuie schimbat.Nu are rost sa mai zic ca atat de dezinteresat de masina asta sunt incat am schimbat suportul metalic de la bara din spate pe care am dat 540ron doar fiindca mi se parea mie ca lufturile nu sunt cum ar trebuii sa fie.Toate cele bune de la Constanta.

                              Comment

                              Working...
                              X