PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

    Bun,

    Cum FK2 aveam deja și am început sa vad cum merge treaba cu VTEC-ul am hotărât sa trec cumva in alta "clasa". Verificat card (apăreau și cifre în afara de "-" acolo) , verificat buletin (anul 87 mi-a dat curaj) ... concluzia după o întâlnire de vineri la biblioteca ... vreau un Del Sol. Am studiat "My CRX" și am văzut ca toată lumea care are un ESi are la un moment dat in prezentare o postare cu: "vreau un VTi" sau "vreau B16A". Cine e mai hotărât visează la Si-R. Atunci s-a "votat" ... am nevoie de VTI. Ca și pretenții am avut: producție mai noua de 95, B16A, aer condiționat, km cât mai putini. Căutarea a început în Decembrie și după mai multe rateuri de pe Mercador și Autovit cu "vand VTi de 125 cai" sau "ce-ți trebuie frate B16A ca e scump de întreținut, ia-ți un D16Z și ii pui turbina și scoți xXx cai" am renuntat la Romania și m-am uitat înspre "Occident". In Ungaria seceta, în Austria nu mai zic, în Italia se vinde cu 5000-6000 euro un Del Sol calumea ), in Germania unul singur pe mobile care sa se încadreze în tipar, rosu, alergat de rugina și cu 200k km la bord (încă il mai vinde arabul). Long story short, am renunțat la mobile, autoscout și alte site-uri si am început sa iau anunțurile de pe forum-urile Honda. Din nou ... Ungaria o gluma proasta in materie de anunturi, Austria nici macar nu cred ca are forum honda , Germania mi-a oferit www.hondapower.de. Aici l-am cunoscut pe colegul Andre, pasionat ca și noi care vindea un Del Sol verde, cu 135k km la bord într-o stare foarte apropiata de perfecțiune.

    Sa începem prezentările:

    Honda CRX del Sol VTI
    Producție: 1997
    Dotări: A/C funcțional, piele neagra originala, transtop funcțional, unitate audio Alpine cu aux pt IPhone/IPod )
    Modificari: Galerie evacuare de la Supersprint, CAI de la TSS Tuning, Suspensii aftermarket (nu stiu exact de care dar o sa dau o roata jos la un moment dat sa vad ce apare acolo), discuri fata brembo, semnalizatoare galbene. Din ce scrie în actele din Germania masina ar trebui sa aibă acum undeva la 171cp.
    Bonus ... rugina lipsa + o husa care acoperă mașina în cazul în care nu o folosesc o perioada mai lunga de timp.

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	2
Size:	75.7 KB
ID:	728541Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	2
Size:	93.8 KB
ID:	728542Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	2
Size:	77.9 KB
ID:	728543Click image for larger version

Name:	IMG_20140315_171953[1].jpg
Views:	2
Size:	86.8 KB
ID:	728544Click image for larger version

Name:	IMG_20140315_172016[1].jpg
Views:	2
Size:	86.1 KB
ID:	728545Click image for larger version

Name:	IMG_20140315_172026[1].jpg
Views:	2
Size:	88.0 KB
ID:	728546

    Am multe de studiat la ea. Pe lângă cartea de service cu toate reviziile la Honda am primit si un dosar cât Shogun-ul în grosime cu facturi. Pot sa spun acum doar ca ultimele 2 sunt de 900 respectiv 1000 euro.

    Minusuri: - deși motorul nu da semne de oboseala, am reușit sa consum în 1700km de alergătură 1 litru de ulei. Partea buna e ca era Castrol si din ce spun colegii, Honda nu inghite Castrol. Acum are filtru nou + Eneos 10W40. Nu am făcut decât 50 -100 km cu noul ulei asa ca nu ma pot pronunța asupra consumului. Fum am inteles ca scoate putin la final de turometru si doar acolo. Sambata am programare la service sa vedem daca e nevoie de ceva schimbari.
    - am un pitic pe creier care spune ca volanul nu sta perfect drept atunci cand mergi in linie dreapta. Mașina nu trage stânga-dreapta când nu țin mana pe volan nici în mers nici atunci când frânezi. Probabil ca este din cauza suspensiilor. Pana sâmbăta o sa ajung la Autosoft pt geometrie.
    - tot datorita faptului ca nu am loc sa arunc un pachet de țigări pe sub mașină am ajuns la concluzia ca mai bine nu aveam faruri. Oricum sunt de pamana. Le-am ridicat la maxim și dacă vad câțiva metri în fata sunt Dumnezeu. Faza lunga bate undeva în coclauri. Faza lunga poate o reglez dar pentru faza scurta care este antidotul?
    - butoanele din ușă ar trebui sa fie iluminate? La mine e întuneric acolo.


    Planuri de viitor: - înmatricularea.
    - revin la filtrul de aer OEM. Traiască Romania și praful de aici + sfatul colegilor cu privire la poziționarea incorecta a filtrului conic. Poate pe viitor găsesc pe cineva care sa ma ajute cu tubulatura si sa îmi bage filtrul de aer sub far unde ii este locul.
    - alarma?! are cineva?
    - jante 15' + anvelope vara. Ca orice Hondar visez la ceva ușor si ieftin si rezistent si JDM dacă se poate ... )
    - poate revopsesc bara fata ... are 4 -5 ciupituri de la pietre si o julitura de parcare.

    Am fost cu ea la întâlnirea de sâmbăta trecuta și am primit foarte multe cuvinte de lauda pt mașina asa ca încep sa prind curaj.

    Concluzia ... fara sa vreau a jigni pe absolut nimeni ... FK2 a devenit o mașină foarte foarte trista. Singura dotare care o vreau de pe Civic pe CRX este tempomatul. De restul ma pot lipsi.


    Vreau sa închei prin a le mulțumi tuturor celor de pe forum care m-au ajutat cu un sfat cat de mic, in special lui Ramm pentru test-drive în mijlocul iernii si lui Vali_lj și grecu73 pentru răbdarea de care au dat dovada la telefon (în repetate rânduri) .
    Last edited by hondatu; 19-03-14, 18:01.
    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

  • #2
    Nu pot sa zic decat SUPERBA
    Sa o folosesti sanatos

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos! Asata foarte bine masinuta!
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #4
        Mie nu imi multumesti man, ca am avut rabdarea sa te ascult lunile astea de cand ai zis prima data ca vrei Del Sol?? ))

        Sa o stapanesti sanatos! Chiar arata bine.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • #5
          Butonasele din usa nu-s iluminate.
          Intradevar, noaptea o iei pe pipaiala

          Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km placuti impreuna - este un exemplar frumos, intradevar!
          ....
          Le VTEC est une philosophie de vie
          Le VTEC permet une érection sans viagra
          Le VTEC n'a pas besoin de turbo
          ....

          Comment


          • #6
            Sa o stapanesti sanatos. Si eu tot de la cineva de pe hondapower.de mi-am luat VTi-ul acum ~6 ani
            ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
            '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

            Comment


            • #7
              Vă mulțumesc pentru aprecieri. Într-adevăr ștacheta a fost ridicată destul de sus de către proprietarul anterior dar fac tot posibilul să mă asigur că rămâne acolo. I-am trimis link-ul cu prezentarea mașinii și a rămas că va mai studia topicul când i se face dor de Del Sol. Greu de crezut având în vedere că l-a înlocuit cu un S2000 din 2009. În altă ordine de idei, anul trecut știu că am citit aici despre o ieșire a celor cu Del Sol, undeva pe Transalpina. Poate se repetă și anul acesta cu un grup mai mare de oameni.

              @Xander. Man tu ai mare dreptate. Devenise reflex să îți povestesc despre orice pocnitoare pe care o găseam ). Promit să mă revanșez când schimbi avionul cu ceva net superior... sau poate cu 2 avioane mai mici. Doamne-ajută!

              Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
              Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

              Comment


              • #8
                Pai nu a fost iesire in special dedicata delSol, ci a fost intalnirea Honda - anul acesta are loc in August - citeste topicul de la Intalniri Nationale.
                ....
                Le VTEC est une philosophie de vie
                Le VTEC permet une érection sans viagra
                Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                ....

                Comment


                • #9
                  Transalpina a fost in 2012, tu fa-ti masina si cand se incalzeste te anunt eu cand se fac ture interesante noaptea
                  Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                  2 roti

                  Comment


                  • #10
                    S-a făcut! Merci!

                    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
                    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • #11
                      Revenim :

                      - geometria făcută la autosoft militari. 50 RON datorită unui voucher. La CRX se reglează doar puntea față dar a umblat la insistențele mele și la roata dreapta spate pt o abatere minoră. Mașina era pe "verde" dar m-au ajutat băieții și acum unghiurile sunt foarte aproape de specificațiile producătorului. Mai puțin cel de fugă parcă (din cauza suspensiilor)
                      - pe partea mecanică mașina e ok. O să merg cu Eneos 1000km și văd dacă / cât mănâncă ulei. Undeva săptămâna viitoare sper să revin la filtrul oem. Dacă are cineva vreo idee dacă este cazul să găuresc cutia de rezonanța (parcă asa se numește cea de josul filtrului) pt un mai bun flux de aer please let me know.

                      În rest toate bune!

                      Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
                      Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                      Comment


                      • #12
                        Las-o asa ca sa nu-ti intre apa in filtru. Eu am patit-o.
                        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                        2 roti

                        Comment


                        • #13
                          Rămâne întreagă. Nu mă cred mai deștept decât băiatul care a desenat mașina. Încă o întrebare legată de filtru totuși. Mașina trage aer prin partea de jos-stanga a spoilerului? Adică am văzut filtrul "pus" pe mașină și nu înțeleg... își trage aer și pe jos și din zona galeriei de evacuare? Nu cred că e aer proaspăt/rece lângă galerie. Poate nu mi-am dat eu seama.

                          Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
                          Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                          Comment


                          • #14
                            Sa o stapanesti sanatos! Un exemplar foarte frumos si cel mai important ingrijit! La cat mai multi km fara incidente.

                            Comment


                            • #15
                              salut

                              Superba!

                              Comment

                              Working...
                              X