PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tzunny
    replied
    Ce bine arata evacuarea aia!!!

    Leave a comment:


  • arhionut
    replied
    Va multumesc din suflet pentru urari. Acum, ca sa aduc la zi informatiile despre masina, pe langa faptul ca a primit 4 boxe, am reusit sa repar antena. Merge brici ... ce mai, spectacol cum iese ea )
    Alt aspect de care sunt foarte mandru e evacuarea. Varianta initiala mergea brici in ture mari dar loveai pe dedesubt, varianta stock se incingea catalizatorul si genera o caldura de te speriai (cred ca era o problema cumulata, din puterea marita + catalizatorul vechi al masinii + lipsa ecranelor de aluminiu de protectie termica) ... e ... ideea e ca am facut o struto-camila ce a iesit peste asteptari. 4-2 am folosit o galerie de la SuperSprint (data tot de Punk) urmata de 2-1 facuta custon de cineva istet si foarte meticulos traseul urmata de traseul intermediar si final mostenit: Skunk2 (nu ma pricep foarte bine la termeni si sper sa nu fi scris aiureli). Rezultatul: sunet foarte ok si motorul trage bine in toate turele. Cred ca e compromisul perfect. Pun cateva fotografii cu minunea.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Originally posted by Magos View Post
    Stai ca eu acum vad "mutarea". Wow. Nu ma gandeam ca Narcis o va vinde vreodata. Dar ma bucur nespus ca a ajuns pe mana unui pasionat. Sa te bucuri de ea si cat mai multi kilometrii impreuna
    Dap, mașina a plecat de la mine după 4 ani petrecuți împreună. A fost un moment dificil toată despărțirea, dar sunt sigur că Ionuț va avea grijă de ea cel puțin la fel de mult ca și mine. Pentru 1-2 ani, acordeonul va dicta ordinea în casă urmat, sper eu, de un alt B sau poate K.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • fulf
    replied
    Să o păstrezi sănătos și fără incidente! Sunt foarte gelos pe faptul că-i VTi!

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Stai ca eu acum vad "mutarea". Wow. Nu ma gandeam ca Narcis o va vinde vreodata. Dar ma bucur nespus ca a ajuns pe mana unui pasionat. Sa te bucuri de ea si cat mai multi kilometrii impreuna

    Leave a comment:


  • arhionut
    replied
    Va salut din nou,
    cu parere de rau pentru sunetul fantastic, dar in incercarea de a proteja motorul de "castane", ma intorc la evacuarea standard a masinii.
    In rest sper sa nu avem iarna ... sa ma pot bucura de ea mai mult timp ...

    Leave a comment:


  • arhionut
    replied
    Va salut!
    Masina de mai sus a ajuns la mine printr-o imprejurare fericita.
    Desi sunt admirator al marcii de foarte mult timp nu am avut pana acum nici o honda. E prima si sunt mega incantat de ea. Dragoste maxima.
    Dupa primii km si foarte foarte multe zambete a aparut si prima mare temere. Trebuie musai sa gasesc o solutie sa o mai ridic 1-2 cm ... cat de putin ... lovesc pe dedesubt evacuarea oricat de incet si grijuliu as merge. Ma ia inima si imi creste tensiunea la fiecare hop si groapa. Imi e tare frica sa nu sparg chiuloasa de la vro "castana" mai tapana. Acum am dus-o la mecanicul meu (nu e mecanic de honde, dar am incredere in el) sa o studieze putin poate imi gaseste o solutie desteapta. La prima strigare mi-a zis de intoarcerea la evacuarea si amortizoarele "stock" ... dar nu ma incanta. Nu as renunta la "trompeta" care urla spre deliciul meu si nici la imaginea "cazuta" ... in fine ... o mai cantaresc aici. In rest toate bune. Sper sa o pot pastra si intretine cel putin la fel cum am luat-o.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    @Magos ... Doamne ajută! Trebuie să scăpăm de mizeria asta. Nu ne-am luat mașini de iarnă, asta este sigur.

    @Rares ... Ai perfecta dreptate. Mașina a intrat n garaj la nceput de decembrie și a avut o pornire undeva la un interval de 2 sau 3 weekenduri cu drumuri "prin sat". Weekendul cu căldură a fost perfect pentru un drum mai lung pe DN1 unde am stricat ziua unui SLK la ntorcere. La dus am mers mai mult dect legal exact ca atunci cnd am "formatat" motorul dar la ntorcere "nu am avut adversar" (expresie mprumutată de aici de pe forum).

    A fost o ntreagă "procedură" partea cu păstrarea ntruct nainte de iarnă am schimbat uleiul, după fiecare pauză am armat motorul de 3 ori pt a mpinge ulei in rampă, am scos mașina pe aleea din fața garajului mpinsă că să nvrt rotițele, am armat de cteva ori din nou și după aceea am dat prima cheie.

    Tot procesul ăsta n capul meu are o logică deși singurul motiv pentru care il expun aici este pt amuzamentul unora.

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    Ai grija cu pornirile regulate, nu sunt recomandate. Cand e la pastrare, nu are rost sa o pornesti daca nu iesi cu ea la plimbare. Motorul se uzeaza cel mai mult la pornire.

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Originally posted by Punk View Post
    Update:

    Exact cum am procedat in fiecare an, intrucat masina nu a avut nevoie de reparatii, bugetul aferent s-a consumat pe upgrade-uri. Pana la inceputul lui decembrie masina a primit urmatoarele:

    - suspensie - Koni Sport Kit
    - admisie - back to OEM + filtru K&N - muuuuult mai bine decat SRI + con
    - ambreiaj - OEM - stantat Honda (as spune ca era FKK dar nu sunt sigur)
    - bits and pieces - bucse pe la suspensie daca tot am schimbat ansamblul
    - LMA

    La toate astea se adauga un engine clean (la interior) - aviz amatorilor, nu duceti masina pe circuit cu Eneos. Deocamdata merg pe Millers 5W40 dar in primavara vreau sa merg la Asko pt revizie si sa continui cu Fuchs 5W40 cu schimburi undeva la 4000 km sau 6 luni.

    Din Decembrie masina a intrat la pastrare (garaj) cu porniri regulate si in weekend-ul trecut am ales un drum pana la intrarea in Ploiesti pt a ne aduce aminte unul de altul.

    Ma gandesc sa donez/vand piesele ramase dupa ce am terminat de lucru la masina deci daca este cineva interesat de suspensie & SRI va rog sa imi spuneti.


    Vine ea caldurica, acum asteapta cumintica Hai, ca mai e putin

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Update:

    Exact cum am procedat in fiecare an, intrucat masina nu a avut nevoie de reparatii, bugetul aferent s-a consumat pe upgrade-uri. Pana la inceputul lui decembrie masina a primit urmatoarele:

    - suspensie - Koni Sport Kit
    - admisie - back to OEM + filtru K&N - muuuuult mai bine decat SRI + con
    - ambreiaj - OEM - stantat Honda (as spune ca era FKK dar nu sunt sigur)
    - bits and pieces - bucse pe la suspensie daca tot am schimbat ansamblul
    - LMA

    La toate astea se adauga un engine clean (la interior) - aviz amatorilor, nu duceti masina pe circuit cu Eneos. Deocamdata merg pe Millers 5W40 dar in primavara vreau sa merg la Asko pt revizie si sa continui cu Fuchs 5W40 cu schimburi undeva la 4000 km sau 6 luni.

    Din Decembrie masina a intrat la pastrare (garaj) cu porniri regulate si in weekend-ul trecut am ales un drum pana la intrarea in Ploiesti pt a ne aduce aminte unul de altul.

    Ma gandesc sa donez/vand piesele ramase dupa ce am terminat de lucru la masina deci daca este cineva interesat de suspensie & SRI va rog sa imi spuneti.


    Last edited by Punk; 07-02-17, 14:36.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    E pe drum. Vreau să mai strng una-alta și o trimit la clinică.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Ti-ai mai schimbat ambreiajul? )

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    De curand studiez posibilitatea unei investitii (mai mult sau mai putin necesare) pentru masina. Las deoparte necesitatea unui detailing si ma concentrez pe ambreiaj. Nu ma pricep la germana si imi este foarte greu sa imi dai seama daca/cand a fost schimbat ultima data dar un lucru este clar, ambreiajul pe care il am pe masina nu ofera acelasi sentiment de "urgenta" pe care l-am simtit pe alte modele Honda.

    Drept urmare, piticul fiind instalat, am inceput sapaturile. Din ce am citit pe forum-urile din afara pentru o masina ca a mea (fara supra-alimentare) se recomanda ambreiaj OEM Exedy + volanta usurata Fidanza (3.4 KG).

    Ce mie se pare curios este pretul la care gasesc kit-ul de ambreiaj in RO:

    http://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-ex...esa-155397.htm - 647 RON - 143 eur - 112 gbp

    vs.

    232 eur (12tune) sau 170 - 175 gbp pe site-urile din UK.

    In opinia voastra, ce vand baietii de la e-piesa la 2/3 din pret este "the real deal"? Vad ca un simplu search dupa HCK2014 il recomanda ca fiind Exedy OEM Replacement Clutch Set.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Vezi sa nu dai de zapada.

    Leave a comment:

Working...
X