PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da. Am meu este V1 (poze mai jos). Ce aveau băieții de la Tegiwa era V1 pt B-series sau V2 B16A only. Au confirmat la telefon ca V2 nu este compatibil cu B16A2 și am rămas la V1. Interesant de văzut dacă există separat V2 pentru motorul meu. Dacă vremea este de partea mea fac o comandă pentru ulei și cred că mă înființez la Asko. Vreau să am revizia în cartea mașinii. )

    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453999109267.jpg
Views:	1
Size:	29.0 KB
ID:	722154
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453999137072.jpg
Views:	1
Size:	26.5 KB
ID:	722155

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

    Comment


    • Si uite asa incepem scandalul.

      Masina a preluat astazi stafeta de la ATR-ul lui Xander pentru un tratament anticoroziv. Ramane sa vad saptamana viitoare cum arata "dezbracata". La constatarea initiala am iesit bine. I-am rugat pe baietii de la service sa nu se zgarceasca in poze. Intentionez sa documentez procesul intrucat am vazut ca este multa lume interesata vis-a-vis de ce se intampla acolo. Pe masura ce obtin informatii o sa vin cu update-uri.

      In plus, planuiesc o vizita la Asko undeva la sfarsitul lunii. Vreau sa inlocuiesc burdufele de planetara, bieletele antiruliu cu toate cele 8 bucse (traiasca Honda), discuri + placute spate, evacuarea si revizia clasica.
      Cand vine vorba de articulatii mergem pe OEM, frane ATE si evacuarea Skunk2 (+ DECAT Tegiwa)
      Am mers undeva la 8000km cu Eneos Sustina 5W40 si masina a mancat ~ 400 ml. In momentul de fata caut sa aleg intre Sustina, Motul 300V sau Redline (toate 5W40). Ma gandesc ca masina fiind din '97 nu poate fi atat de pretentioasa cand vine vorba de ulei.


      Ar mai fi de adaugat ca singurul eveniment notabil a fost un mic incident in luna decembrie. Am revopsit spoilerul fata si aripa stanga la baietii de la Top Lac pe asigurarea vinovatului. Din partea mea nota 10 pentru cei de acolo. Desi masina are 19 ani si probabil inca o vopsire integrala la activ, nuanta a iesit perfect. Nu sunt urme de vopsea scursa sau coaja de portocala. Am garantie pe viata (sau 10 ani?!?) pentru lac si alti cativa ani pentru partea de montaj. S-au jucat cu Glasurit si asta imi da increderea ca nu o sa ma plang prea curand de lucrare. O sa ii caut sa vopsim si bucata de plastic din spatele "lunetei". Mai jos este poza cu damage-ul.

      Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

      Comment


      • Astăzi am primit primul update de la băieți. Mașina nu prezintă (încă) urme de rugină. Din ce observ a fost dezmembrată, curățată și au început să aplice Teroson. Nu am intrat în detaliile tehnice încă dar plănuiesc să fac asta în perioada următoare. Rezultatul este atașat.

        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976485596.jpg
Views:	1
Size:	44.8 KB
ID:	722399
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976500086.jpg
Views:	1
Size:	49.2 KB
ID:	722400
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976511267.jpg
Views:	1
Size:	38.3 KB
ID:	722401
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976528069.jpg
Views:	1
Size:	58.6 KB
ID:	722402
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976536913.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	722403
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976547609.jpg
Views:	1
Size:	50.1 KB
ID:	722404
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976557931.jpg
Views:	1
Size:	56.7 KB
ID:	722405
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976565788.jpg
Views:	1
Size:	55.4 KB
ID:	722406
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976574371.jpg
Views:	1
Size:	47.4 KB
ID:	722407
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976583637.jpg
Views:	1
Size:	52.9 KB
ID:	722408
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976596451.jpg
Views:	1
Size:	50.5 KB
ID:	722409
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976605307.jpg
Views:	1
Size:	55.1 KB
ID:	722410
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976613690.jpg
Views:	1
Size:	52.1 KB
ID:	722411
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976623021.jpg
Views:	1
Size:	52.3 KB
ID:	722412
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976670072.jpg
Views:	1
Size:	50.4 KB
ID:	722413
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976681078.jpg
Views:	1
Size:	53.2 KB
ID:	722414
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976694698.jpg
Views:	1
Size:	47.6 KB
ID:	722415
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976707358.jpg
Views:	1
Size:	56.6 KB
ID:	722416
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976714702.jpg
Views:	1
Size:	55.3 KB
ID:	722417
        Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976726494.jpg
Views:	1
Size:	55.5 KB
ID:	722418

        Sent from my P01T_1 using Tapatalk
        Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

        Comment


        • Și 3 înregistrări.

          https://youtu.be/uRL7dYXb1ZI
          https://youtu.be/weHMTUqUY_8
          https://youtu.be/3x9MQgtTcoc


          Sent from my P01T_1 using Tapatalk
          Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

          Comment


          • au dat jos bratele de pe caroserie?
            sigpic

            Comment


            • Seamana cu pozele mele. Cred ca s-au apucat de terosonat dupa ce am plecat eu.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • Originally posted by liviu_cts View Post
                au dat jos bratele de pe caroserie?
                Din ce văd... nu.
                Originally posted by Doc View Post
                Seamana cu pozele mele. Cred ca s-au apucat de terosonat dupa ce am plecat eu.
                Mhm... Azi spuneau că s-au pus pe treabă. Dacă poți dă-mi-le și pe ale tale.

                Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                Comment


                • daca nu, nota 2 . la bratele spate sunt cele mai mari probleme. suruburile pot rugini in asa hal de nu le mai poti desface si trebuie taiate cu flexul. acolo se aduna rugina si "se inmulteste". de fapt, alea sunt zonele problematice, imbinari de planuri, depresiuni, zone de ambutisare, nu suprafetele intinse, expuse la vedere. e o treaba mai migaloasa si consuma mult timp, asa e mult mai simplu. poate n-are masina ta nimic acolo insa ce spun eu e dupa ce am vazut cateva del soluri de sub.
                  sigpic

                  Comment


                  • O intrebare: au spalat si bagat teroson/ceara si in lonjeroane? Din videoclipuri vad ca au dat "peste", si sunt destule gauri unde pot da si "in"...

                    Comment




                    • laser frate!

                      Comment


                      • Originally posted by richie View Post


                        laser frate!
                        Cred că trebe să ai structură pe care să lucrezi pentru utilajul ăla. La ce tablă groasă are Honda, ajungi să dai gaură în "fuselaj" probabil la prima pată de rugină.
                        Originally posted by LaurB View Post
                        O intrebare: au spalat si bagat teroson/ceara si in lonjeroane? Din videoclipuri vad ca au dat "peste", si sunt destule gauri unde pot da si "in"...
                        Merci de idee; sincer va trebui să întreb. Toată distracția durează undeva la 4-5 zile cu totul (inclusiv portbagaj). Luând în considerare că treaba a început azi, mă gândesc că dacă vorbeam de o spoială mâine puteam să o ridic având în vedere cât au avansat într-o singură zi. Videoclipurile nu adaugă multă valoare într-adevăr.
                        Originally posted by liviu_cts View Post
                        daca nu, nota 2 . la bratele spate sunt cele mai mari probleme. suruburile pot rugini in asa hal de nu le mai poti desface si trebuie taiate cu flexul. acolo se aduna rugina si "se inmulteste". de fapt, alea sunt zonele problematice, imbinari de planuri, depresiuni, zone de ambutisare, nu suprafetele intinse, expuse la vedere. e o treaba mai migaloasa si consuma mult timp, asa e mult mai simplu. poate n-are masina ta nimic acolo insa ce spun eu e dupa ce am vazut cateva del soluri de sub.
                        Acum, personal știam că la Del Sol rugina începe la aripile spate și praguri. Este și motivul pentru care stau oarecum liniștit în momentul ăsta. Dacă vorbim de îmbinări și depresiuni mașina este mai mult decât ok din ce s-a descoperit până acum. Dacă vorbim despre brațe, mașina a fost la Asko cu maxim o săptămână înainte să ajungă aici și nu au găsit mare lucru. La sfârșitul lunii ajunge din nou la Asko pentru revizie și alte piese minore. Dacă în urma reviziei constatăm că e o problemă la brațe atunci asasinăm cardul și schimbam brațele.

                        Va trebui să întreb totuși de ce se vad anumite componente atât de "îmbătrânite". Ori camera nu este cea mai inspirată, ori "pre-spalarea" a scos în evidență anumite probleme, ori sunt lucruri care mi-au scăpat până acum. Spre exemplu arcurile de la suspensia spate cel puțin,erau roșii și întregi la ultima inspecție, acum mi-e și rușine cu ele. Și pe același tipar alte componente.

                        Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                        Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                        Comment


                        • sarea face minuni! motiv pt care a mea nu iese iarna din hala. si acum e tot la hibernare. pana nu o cere vremea buna, nu o scot pe mizeria de pe strada.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by liviu_cts View Post
                            sarea face minuni! motiv pt care a mea nu iese iarna din hala. si acum e tot la hibernare. pana nu o cere vremea buna, nu o scot pe mizeria de pe strada.
                            Aici e necunoscuta, la fel si eu țin mașina îngropată iarna deși are anvelope de sezon. După ce se usucă asfaltul iese din parcarea subterană. Am altă mașină pentru sare.
                            Când spun de ultima constatare mă refer la 17.02.2016 (am găsit factura de la Honda). Rămâne de văzut live.

                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                            Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                            Comment


                            • arunci o fi umiditate multa in subterana aia
                              sigpic

                              Comment


                              • Mașina a ajuns din nou la mine. Concluzia este că are 0 rugină în momentul ăsta și sper să o țină tot așa ceva ani. Ma declar mulțumit de rezultat.
                                @ Laur... Răspunsul este da. Inclusiv în scurgeri și zona de sub transtop unde mai strânge apă.

                                Mâine la 08:00 sunt la Asko pentru a monta evacuarea, burdufele și bieletele + bucși +revizie & constatare. Dacă mai vine cineva ne auzim acolo. Nu mă văd plecat prea curând acasă.








                                Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                                Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                                Comment

                                Working...
                                X