Bun,
Cum FK2 aveam deja și am început sa vad cum merge treaba cu VTEC-ul am hotărât sa trec cumva in alta "clasa". Verificat card (apăreau și cifre în afara de "-" acolo) , verificat buletin (anul 87 mi-a dat curaj) ... concluzia după o întâlnire de vineri la biblioteca ... vreau un Del Sol. Am studiat "My CRX" și am văzut ca toată lumea care are un ESi are la un moment dat in prezentare o postare cu: "vreau un VTi" sau "vreau B16A". Cine e mai hotărât visează la Si-R. Atunci s-a "votat" ... am nevoie de VTI. Ca și pretenții am avut: producție mai noua de 95, B16A, aer condiționat, km cât mai putini. Căutarea a început în Decembrie și după mai multe rateuri de pe Mercador și Autovit cu "vand VTi de 125 cai" sau "ce-ți trebuie frate B16A ca e scump de întreținut, ia-ți un D16Z și ii pui turbina și scoți xXx cai" am renuntat la Romania și m-am uitat înspre "Occident". In Ungaria seceta, în Austria nu mai zic, în Italia se vinde cu 5000-6000 euro un Del Sol calumea ), in Germania unul singur pe mobile care sa se încadreze în tipar, rosu, alergat de rugina și cu 200k km la bord (încă il mai vinde arabul). Long story short, am renunțat la mobile, autoscout și alte site-uri si am început sa iau anunțurile de pe forum-urile Honda. Din nou ... Ungaria o gluma proasta in materie de anunturi, Austria nici macar nu cred ca are forum honda , Germania mi-a oferit www.hondapower.de. Aici l-am cunoscut pe colegul Andre, pasionat ca și noi care vindea un Del Sol verde, cu 135k km la bord într-o stare foarte apropiata de perfecțiune.
Sa începem prezentările:
Honda CRX del Sol VTI
Producție: 1997
Dotări: A/C funcțional, piele neagra originala, transtop funcțional, unitate audio Alpine cu aux pt IPhone/IPod )
Modificari: Galerie evacuare de la Supersprint, CAI de la TSS Tuning, Suspensii aftermarket (nu stiu exact de care dar o sa dau o roata jos la un moment dat sa vad ce apare acolo), discuri fata brembo, semnalizatoare galbene. Din ce scrie în actele din Germania masina ar trebui sa aibă acum undeva la 171cp.
Bonus ... rugina lipsa + o husa care acoperă mașina în cazul în care nu o folosesc o perioada mai lunga de timp.
Am multe de studiat la ea. Pe lângă cartea de service cu toate reviziile la Honda am primit si un dosar cât Shogun-ul în grosime cu facturi. Pot sa spun acum doar ca ultimele 2 sunt de 900 respectiv 1000 euro.
Minusuri: - deși motorul nu da semne de oboseala, am reușit sa consum în 1700km de alergătură 1 litru de ulei. Partea buna e ca era Castrol si din ce spun colegii, Honda nu inghite Castrol. Acum are filtru nou + Eneos 10W40. Nu am făcut decât 50 -100 km cu noul ulei asa ca nu ma pot pronunța asupra consumului. Fum am inteles ca scoate putin la final de turometru si doar acolo. Sambata am programare la service sa vedem daca e nevoie de ceva schimbari.
- am un pitic pe creier care spune ca volanul nu sta perfect drept atunci cand mergi in linie dreapta. Mașina nu trage stânga-dreapta când nu țin mana pe volan nici în mers nici atunci când frânezi. Probabil ca este din cauza suspensiilor. Pana sâmbăta o sa ajung la Autosoft pt geometrie.
- tot datorita faptului ca nu am loc sa arunc un pachet de țigări pe sub mașină am ajuns la concluzia ca mai bine nu aveam faruri. Oricum sunt de pamana. Le-am ridicat la maxim și dacă vad câțiva metri în fata sunt Dumnezeu. Faza lunga bate undeva în coclauri. Faza lunga poate o reglez dar pentru faza scurta care este antidotul?
- butoanele din ușă ar trebui sa fie iluminate? La mine e întuneric acolo.
Planuri de viitor: - înmatricularea.
- revin la filtrul de aer OEM. Traiască Romania și praful de aici + sfatul colegilor cu privire la poziționarea incorecta a filtrului conic. Poate pe viitor găsesc pe cineva care sa ma ajute cu tubulatura si sa îmi bage filtrul de aer sub far unde ii este locul.
- alarma?! are cineva?
- jante 15' + anvelope vara. Ca orice Hondar visez la ceva ușor si ieftin si rezistent si JDM dacă se poate ... )
- poate revopsesc bara fata ... are 4 -5 ciupituri de la pietre si o julitura de parcare.
Am fost cu ea la întâlnirea de sâmbăta trecuta și am primit foarte multe cuvinte de lauda pt mașina asa ca încep sa prind curaj.
Concluzia ... fara sa vreau a jigni pe absolut nimeni ... FK2 a devenit o mașină foarte foarte trista. Singura dotare care o vreau de pe Civic pe CRX este tempomatul. De restul ma pot lipsi.
Vreau sa închei prin a le mulțumi tuturor celor de pe forum care m-au ajutat cu un sfat cat de mic, in special lui Ramm pentru test-drive în mijlocul iernii si lui Vali_lj și grecu73 pentru răbdarea de care au dat dovada la telefon (în repetate rânduri) .
Cum FK2 aveam deja și am început sa vad cum merge treaba cu VTEC-ul am hotărât sa trec cumva in alta "clasa". Verificat card (apăreau și cifre în afara de "-" acolo) , verificat buletin (anul 87 mi-a dat curaj) ... concluzia după o întâlnire de vineri la biblioteca ... vreau un Del Sol. Am studiat "My CRX" și am văzut ca toată lumea care are un ESi are la un moment dat in prezentare o postare cu: "vreau un VTi" sau "vreau B16A". Cine e mai hotărât visează la Si-R. Atunci s-a "votat" ... am nevoie de VTI. Ca și pretenții am avut: producție mai noua de 95, B16A, aer condiționat, km cât mai putini. Căutarea a început în Decembrie și după mai multe rateuri de pe Mercador și Autovit cu "vand VTi de 125 cai" sau "ce-ți trebuie frate B16A ca e scump de întreținut, ia-ți un D16Z și ii pui turbina și scoți xXx cai" am renuntat la Romania și m-am uitat înspre "Occident". In Ungaria seceta, în Austria nu mai zic, în Italia se vinde cu 5000-6000 euro un Del Sol calumea ), in Germania unul singur pe mobile care sa se încadreze în tipar, rosu, alergat de rugina și cu 200k km la bord (încă il mai vinde arabul). Long story short, am renunțat la mobile, autoscout și alte site-uri si am început sa iau anunțurile de pe forum-urile Honda. Din nou ... Ungaria o gluma proasta in materie de anunturi, Austria nici macar nu cred ca are forum honda , Germania mi-a oferit www.hondapower.de. Aici l-am cunoscut pe colegul Andre, pasionat ca și noi care vindea un Del Sol verde, cu 135k km la bord într-o stare foarte apropiata de perfecțiune.
Sa începem prezentările:
Honda CRX del Sol VTI
Producție: 1997
Dotări: A/C funcțional, piele neagra originala, transtop funcțional, unitate audio Alpine cu aux pt IPhone/IPod )
Modificari: Galerie evacuare de la Supersprint, CAI de la TSS Tuning, Suspensii aftermarket (nu stiu exact de care dar o sa dau o roata jos la un moment dat sa vad ce apare acolo), discuri fata brembo, semnalizatoare galbene. Din ce scrie în actele din Germania masina ar trebui sa aibă acum undeva la 171cp.
Bonus ... rugina lipsa + o husa care acoperă mașina în cazul în care nu o folosesc o perioada mai lunga de timp.
Am multe de studiat la ea. Pe lângă cartea de service cu toate reviziile la Honda am primit si un dosar cât Shogun-ul în grosime cu facturi. Pot sa spun acum doar ca ultimele 2 sunt de 900 respectiv 1000 euro.
Minusuri: - deși motorul nu da semne de oboseala, am reușit sa consum în 1700km de alergătură 1 litru de ulei. Partea buna e ca era Castrol si din ce spun colegii, Honda nu inghite Castrol. Acum are filtru nou + Eneos 10W40. Nu am făcut decât 50 -100 km cu noul ulei asa ca nu ma pot pronunța asupra consumului. Fum am inteles ca scoate putin la final de turometru si doar acolo. Sambata am programare la service sa vedem daca e nevoie de ceva schimbari.
- am un pitic pe creier care spune ca volanul nu sta perfect drept atunci cand mergi in linie dreapta. Mașina nu trage stânga-dreapta când nu țin mana pe volan nici în mers nici atunci când frânezi. Probabil ca este din cauza suspensiilor. Pana sâmbăta o sa ajung la Autosoft pt geometrie.
- tot datorita faptului ca nu am loc sa arunc un pachet de țigări pe sub mașină am ajuns la concluzia ca mai bine nu aveam faruri. Oricum sunt de pamana. Le-am ridicat la maxim și dacă vad câțiva metri în fata sunt Dumnezeu. Faza lunga bate undeva în coclauri. Faza lunga poate o reglez dar pentru faza scurta care este antidotul?
- butoanele din ușă ar trebui sa fie iluminate? La mine e întuneric acolo.
Planuri de viitor: - înmatricularea.
- revin la filtrul de aer OEM. Traiască Romania și praful de aici + sfatul colegilor cu privire la poziționarea incorecta a filtrului conic. Poate pe viitor găsesc pe cineva care sa ma ajute cu tubulatura si sa îmi bage filtrul de aer sub far unde ii este locul.
- alarma?! are cineva?
- jante 15' + anvelope vara. Ca orice Hondar visez la ceva ușor si ieftin si rezistent si JDM dacă se poate ... )
- poate revopsesc bara fata ... are 4 -5 ciupituri de la pietre si o julitura de parcare.
Am fost cu ea la întâlnirea de sâmbăta trecuta și am primit foarte multe cuvinte de lauda pt mașina asa ca încep sa prind curaj.
Concluzia ... fara sa vreau a jigni pe absolut nimeni ... FK2 a devenit o mașină foarte foarte trista. Singura dotare care o vreau de pe Civic pe CRX este tempomatul. De restul ma pot lipsi.
Vreau sa închei prin a le mulțumi tuturor celor de pe forum care m-au ajutat cu un sfat cat de mic, in special lui Ramm pentru test-drive în mijlocul iernii si lui Vali_lj și grecu73 pentru răbdarea de care au dat dovada la telefon (în repetate rânduri) .
Comment