PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depinde si cu sarea aia. Face "minuni" daca o lasi acolo.
    Eu am trecut bine iarna cu ea, am spalat-o sub sasiu destul de des cat a fost jihadu

    Felicitari pentru lucrare! E de munca, dar e bine!
    ....
    Le VTEC est une philosophie de vie
    Le VTEC permet une érection sans viagra
    Le VTEC n'a pas besoin de turbo
    ....

    Comment


    • Lămurim și sarea acum. Nu e rugină ci mizerie. Sunt la Autosoft și am curățat puțin.




      Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
      Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

      Comment


      • raman la idea ca trebuiau desfacute bratele inainte s asufle cu motorina aia
        sigpic

        Comment


        • Dacă este să fim 100% corecți ar trebui să facem cu toții la fel ca și Vali dar din păcate pentru mine îmi lipsește skill-ul, timpul și răbdarea probabil.

          http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?p=534023

          Ideea din spatele mini-proiectului prin care a trecut mașina a fost să păstrez pentru o perioadă cât mai lungă "starea de bine" în care se află acum. Mai departe o să mă uit la alte prostii (amortizoare, ambreiaj șamd), dar era de porc să stau cu tabla goală în timp ce visam la avioane.

          Oricum cred că este mașina cu cele mai multe vizite "de verificare" la Asko. Anul trecut știu că am avut printre altele una înainte și una după vacanța din Grecia (poate nici 1000km între ele) doar pentru a mă asigura că mașina a supraviețuit și un greiere în plafon. Sigur dacă apare ceva vor depista băieții la timp.
          Originally posted by liviu_cts View Post
          raman la idea ca trebuiau desfacute bratele inainte s asufle cu motorina aia

          Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
          Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

          Comment


          • nu te critic pe tine man, e vb de baietii aia care dau cu marmelada peste suruburi, peste bucse, etc. cat le lua sa sesfaca suruburile si apoi s ale puna la loc? pe tine te mai costa o geometrie. eu si innebunesc cand vad diverse elemente stropite cu izolatie. e ca si cum ai zugravi apartamentul peste intrerupatoare, prize si ce-o mai fi pe pereti.
            e mai degraba o meteahna romaneasca ce ne impiedica sa facem lucrurile respectand detaliile. pentru asta m-am apucat eu de mecanica, tinichigerie, sau diverse, pt orice tine de mine. dar stiu ca nu toata lumea are chef, timp skilluri etc...d'aia ar fi mai bine daca noi romanii am face lucrurile ca la carte si fara sa-i stea clientul in cap.
            hai ca urmeaza mecanica, aia e mai interesant
            sigpic

            Comment


            • Revenim la discuție cu prima ocazie. Mașina a ieșit de la Asko la ora 12 și până acum am consumat mai bine de jumătate de rezervor. Pur și simplu nu mă pot sătura de sunetul evacuării. Face ca toți dracii și îmi place al naibii de mult.
              Mâine vreau să dau o tură până la munte dacă nu plouă. Dacă mai vrea cineva să iasă la o plimbare "ca motocicliștii" sunt deschis la colaborări.

              Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
              Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

              Comment


              • Vezi sa nu dai de zapada.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • De curand studiez posibilitatea unei investitii (mai mult sau mai putin necesare) pentru masina. Las deoparte necesitatea unui detailing si ma concentrez pe ambreiaj. Nu ma pricep la germana si imi este foarte greu sa imi dai seama daca/cand a fost schimbat ultima data dar un lucru este clar, ambreiajul pe care il am pe masina nu ofera acelasi sentiment de "urgenta" pe care l-am simtit pe alte modele Honda.

                  Drept urmare, piticul fiind instalat, am inceput sapaturile. Din ce am citit pe forum-urile din afara pentru o masina ca a mea (fara supra-alimentare) se recomanda ambreiaj OEM Exedy + volanta usurata Fidanza (3.4 KG).

                  Ce mie se pare curios este pretul la care gasesc kit-ul de ambreiaj in RO:

                  http://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-ex...esa-155397.htm - 647 RON - 143 eur - 112 gbp

                  vs.

                  232 eur (12tune) sau 170 - 175 gbp pe site-urile din UK.

                  In opinia voastra, ce vand baietii de la e-piesa la 2/3 din pret este "the real deal"? Vad ca un simplu search dupa HCK2014 il recomanda ca fiind Exedy OEM Replacement Clutch Set.
                  Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                  Comment


                  • Ti-ai mai schimbat ambreiajul? )
                    ....
                    Le VTEC est une philosophie de vie
                    Le VTEC permet une érection sans viagra
                    Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                    ....

                    Comment


                    • E pe drum. Vreau să mai strâng una-alta și o trimit la clinică.

                      Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                      Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                      Comment


                      • Update:

                        Exact cum am procedat in fiecare an, intrucat masina nu a avut nevoie de reparatii, bugetul aferent s-a consumat pe upgrade-uri. Pana la inceputul lui decembrie masina a primit urmatoarele:

                        - suspensie - Koni Sport Kit
                        - admisie - back to OEM + filtru K&N - muuuuult mai bine decat SRI + con
                        - ambreiaj - OEM - stantat Honda (as spune ca era FKK dar nu sunt sigur)
                        - bits and pieces - bucse pe la suspensie daca tot am schimbat ansamblul
                        - LMA

                        La toate astea se adauga un engine clean (la interior) - aviz amatorilor, nu duceti masina pe circuit cu Eneos. Deocamdata merg pe Millers 5W40 dar in primavara vreau sa merg la Asko pt revizie si sa continui cu Fuchs 5W40 cu schimburi undeva la 4000 km sau 6 luni.

                        Din Decembrie masina a intrat la pastrare (garaj) cu porniri regulate si in weekend-ul trecut am ales un drum pana la intrarea in Ploiesti pt a ne aduce aminte unul de altul.

                        Ma gandesc sa donez/vand piesele ramase dupa ce am terminat de lucru la masina deci daca este cineva interesat de suspensie & SRI va rog sa imi spuneti.


                        Last edited by Punk; 07-02-17, 14:36.
                        Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                        Comment


                        • Originally posted by Punk View Post
                          Update:

                          Exact cum am procedat in fiecare an, intrucat masina nu a avut nevoie de reparatii, bugetul aferent s-a consumat pe upgrade-uri. Pana la inceputul lui decembrie masina a primit urmatoarele:

                          - suspensie - Koni Sport Kit
                          - admisie - back to OEM + filtru K&N - muuuuult mai bine decat SRI + con
                          - ambreiaj - OEM - stantat Honda (as spune ca era FKK dar nu sunt sigur)
                          - bits and pieces - bucse pe la suspensie daca tot am schimbat ansamblul
                          - LMA

                          La toate astea se adauga un engine clean (la interior) - aviz amatorilor, nu duceti masina pe circuit cu Eneos. Deocamdata merg pe Millers 5W40 dar in primavara vreau sa merg la Asko pt revizie si sa continui cu Fuchs 5W40 cu schimburi undeva la 4000 km sau 6 luni.

                          Din Decembrie masina a intrat la pastrare (garaj) cu porniri regulate si in weekend-ul trecut am ales un drum pana la intrarea in Ploiesti pt a ne aduce aminte unul de altul.

                          Ma gandesc sa donez/vand piesele ramase dupa ce am terminat de lucru la masina deci daca este cineva interesat de suspensie & SRI va rog sa imi spuneti.


                          Vine ea caldurica, acum asteapta cumintica Hai, ca mai e putin
                          ....
                          Le VTEC est une philosophie de vie
                          Le VTEC permet une érection sans viagra
                          Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                          ....

                          Comment


                          • Ai grija cu pornirile regulate, nu sunt recomandate. Cand e la pastrare, nu are rost sa o pornesti daca nu iesi cu ea la plimbare. Motorul se uzeaza cel mai mult la pornire.
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • @Magos ... Doamne ajută! Trebuie să scăpăm de mizeria asta. Nu ne-am luat mașini de iarnă, asta este sigur.

                              @Rares ... Ai perfecta dreptate. Mașina a intrat în garaj la început de decembrie și a avut o pornire undeva la un interval de 2 sau 3 weekenduri cu drumuri "prin sat". Weekendul cu căldură a fost perfect pentru un drum mai lung pe DN1 unde am stricat ziua unui SLK la întorcere. La dus am mers mai mult decât legal exact ca atunci când am "formatat" motorul dar la întorcere "nu am avut adversar" (expresie împrumutată de aici de pe forum).

                              A fost o întreagă "procedură" partea cu păstrarea întrucât înainte de iarnă am schimbat uleiul, după fiecare pauză am armat motorul de 3 ori pt a împinge ulei in rampă, am scos mașina pe aleea din fața garajului împinsă că să învârt rotițele, am armat de câteva ori din nou și după aceea am dat prima cheie.

                              Tot procesul ăsta în capul meu are o logică deși singurul motiv pentru care il expun aici este pt amuzamentul unora.

                              Sent from my Pixel XL using Tapatalk
                              Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                              Comment


                              • Va salut!
                                Masina de mai sus a ajuns la mine printr-o imprejurare fericita.
                                Desi sunt admirator al marcii de foarte mult timp nu am avut pana acum nici o honda. E prima si sunt mega incantat de ea. Dragoste maxima.
                                Dupa primii km si foarte foarte multe zambete a aparut si prima mare temere. Trebuie musai sa gasesc o solutie sa o mai ridic 1-2 cm ... cat de putin ... lovesc pe dedesubt evacuarea oricat de incet si grijuliu as merge. Ma ia inima si imi creste tensiunea la fiecare hop si groapa. Imi e tare frica sa nu sparg chiuloasa de la vro "castana" mai tapana. Acum am dus-o la mecanicul meu (nu e mecanic de honde, dar am incredere in el) sa o studieze putin poate imi gaseste o solutie desteapta. La prima strigare mi-a zis de intoarcerea la evacuarea si amortizoarele "stock" ... dar nu ma incanta. Nu as renunta la "trompeta" care urla spre deliciul meu si nici la imaginea "cazuta" ... in fine ... o mai cantaresc aici. In rest toate bune. Sper sa o pot pastra si intretine cel putin la fel cum am luat-o.

                                Comment

                                Working...
                                X