PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KMR
    replied
    2. Eu as incerca , in locul tau, un 5W40
    3. Sunt 8 pt admisie, 8 pentru evacuare

    Daca ai chef maine, hai sa dam cu unsoare


    L.E. Am eu o curea noua pentru pompa de servodirectie.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied


    Bunătăți cu care sper să scap de fumul de la sfârșit de turometru (6500 RPM ++) !
    Săptămâna trecută am ținut o altă mașină în urmă și concluzia a fost că nu scap mult fum dar e suficient cât să îl văd noaptea în oglinda retrovizoare. Și detest să arate pietonii cu degetul pe stradă o Honda care fumegă... mai ales când faci pe interesantul.

    Am câteva întrebări înainte de a ajunge în service:

    1. Dacă schimb distribuția să schimb și cureaua de accesorii(a fost schimbată odată cu distribuția acum 38.000km în Germania)? Dacă da va trebui să o cumpăr din România. Ceva recomandări? Contitech cică ar fi potrivită.

    2. Mașina a venit cu o prostie de ulei (Castrol 10W40). Eu am continuat cu Eneos 10w40. Nu am îndrăznit să dau în urmă. Acum dacă schimb simeringurile de supape credeți că se pretează ceva mai subțire(5W40 poate)? Mă gândesc că ar trebui să fie full synthetic și Eneos din nou este cel mai bun din ce cunosc eu. Sugestii? Orice ar fi până miercuri trebuie să fie în posesia mea.

    3. Care este diferența dintre 12210 și 12211 când vine vorba de simeringuri? Am câte 8 din fiecare (sunt oem)!

    Mulțumesc!

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Update:

    Un mare plus din partea mea pt cei de la Carpati Motor (Mihai Dogaru). Dupa ce Asko mi-a spus dupa 2 zile de investigat ca nu au cum sa ma ajute, un cheder ciupit de oamenii lor, piesele nu se gasesc in Europa si "hai du-te acasa ca te sunam noi" un mail la Carpati a rezolvat 50% din problema. Piesele au ajuns la ei intr-o saptamana la un pret foarte bun fata de ce am obtinut in alta parte (150 -160 RON) si cu transport gratuit pana la mine intrucat nu am avut timp sa ajung al ei. Ma declar multumit.

    Astazi am cerut o zi libera si m-am apucat de treaba. Nu sunt minitehnicus din fire dar mi-a iesit jucaria pana la capat. Pe scurt avem asa:

    before:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20140814_121426.jpg
Views:	1
Size:	69.4 KB
ID:	718491

    after:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20140814_131911.jpg
Views:	1
Size:	60.8 KB
ID:	718490

    Totul functioneaza perfect acum. Am reusit sa fac cateva poze din timpul procesului dar nu cred ca se justifica un DYI atata timp cat rotitele de plastic vin cu instructiuni step by step pt montaj. Daca vor mai fi si altii in aceeasi situatie sunt deschis pt colaborari. Ii multumesc si lui catacrx pt disponibilitate. Daca daramam mecanismul la el la usa ma infiintam.

    In alta ordine de idei ... iubesc sa traiesc in Romania si am o masina declarata de autoritati ca fiind "rara".
    La RAR am fost oprit pt 2 lucruri: sa mi se faca o oferta generoasa pt CRX din partea unui fanatic si sa imi spuna ca "sunt sub 20 de masini pe Bucuresti ca a dumnevoastra si trebuie sa cerem din Germania nu stiu ce nr de omologare". => zile pierdute
    La taxe si impozite sa spunem asa ... ecuatia de gradul 1 o rezolva toti ... la gradul 2 apar problemele. => mai mult de o saptamana pierduta
    Acum la inmatriculari ... "aveti brief-ul mare in format vechi, ne trebuie cel in format nou". => alte saptamani ce urmeaza a fi pierdute pana ajung hartiile desi am toate taxele platite la zi si toate prostiile de timbre de mediu si poluare si Euro 2 si mama lor. Partea buna ... numarul de pe Civic era disponibil si l-am rezervat pt CRX.


    La finalul post-ului .... whishlist(pt cadouri):

    - Shin Etsu
    - oz ultraleggera
    - tanabe exhaust
    - chedere noi - nu ploua in masina deloc dar nu ma incanta cum arata cele pe care le am acum.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    El e

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    ) Daca vorbim despre Vali care are un CRX (si atat) am fost odata la el cand am cumparat masina si l-am stresat cu cateva telefoane. Atunci nu a avut timp de mine pt ca in scurt timp urma sa aduci tu Del Sol-ul in service pt "heavy stuff" si cauta sa-si termine treaba.

    Vali_lj si restul posesorilor de Honde din generatiile trecute l-au recomandat. Trebuie sa fie bun.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Am trecut prin asta dar nu stiu sa-ti zic un pret pentru ca eu am facut mai multe atunci la motor si am avut un cost general, nu defalcat. Eu zic sa iei legatura cu Vali (mecanic de Honde ) si sa te sfatuiesti cu el. Daca n-ai datele lui, ti le dau eu pe PM.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Bujiile le-am vazut cand am facut compresia la Asko. Stiu doar ca erau NKG ... albe ... si curate. Cat despre nevoia de a le inlocui ... mecanicul de la Asko a spus ... "meh ... mai merg". Totusi pt siguranta le voi schimba dar inainte o sa cer o cheie prin vecini, le mai scot o data si pun pozele si aici. Asta sapt viitoare cred.

    Alte garnituri imi mai trebuiesc in eventualitatea in care schimb doar simeringurile? Nu stiu exact unde sunt si cat se deschide din motor. Si daca tot mentionezi de greutatea cu care se schimba simeringurile imi poti da o estimare despre costul manoperei(aici sau pe privat)? Ai trecut prin asa cva sau tu te-ai dus direct in "formatare"?

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Nu m-am uitat ca nu erau pe stoc . Eu zic sa-ti iei simeringuri de supape OEM ca nu se schimba chiar f usor ( si in consecinta nici prea ieftin ). In plus, inainte de a te apuca de asta, scoate bujiile si vezi daca au urme de ulei. Daca au, mai trebuie sa-ti mai comanzi niste garnituri.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Legat de bujii da ... asta e motivul pt care am ales NKG(am vorbit noi odata despre asta). Doar ca heat range 7 nu se mai gasesc si am mers pe heat range 8. Probabil ca sunt mai bune.
    Legat de simeringuri ... o sa raman si eu la OEM daca am posibilitatea sa le iau de pe jap. Daca nu, o sa iau Viton-urile de la tine.
    Legat de rotile vietii ... am citit la un baiat (http://www.superhonda.com/forum/f6/i...p-pics-320743/) ca sunt ceva "sageti" care trebuiesc alinitate ca sistemul sa functioneze corect. Voi fi atent.

    Multam!

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    http://japserviceparts.co.uk/civic/c...t-range-7.html
    Eu pe asta le-am luat și sunt super ok. Simeringuri aș lua OEM, dacă vrei Viton, am eu un set. Vezi că rolele alea nu se pun oricum, se trag la semn, ca distribuția.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Exact ... ai dreptate.

    Sa incepem cu inceputul.

    - transtop - rotitele + surubul tocit la asko - am primit raspuns de la Carpati - 38 euro TVA inclus. Au spus ca nu au mai facut montajul dar ca se risca sa arunce un ochi. Concluzia: dau comanda de piese si cand ma duc sa le ridic iau masina cu mine. Daca nu reusesc sa il conving pe cata sa ma ajute imi incerc norocul cu Carpati.

    - simeringuri - sa nu vorbesc prostii; avem asa:
    http://japserviceparts.co.uk/civic/h...n-b16-b18.html --- Viton 17 to 10 pounds
    http://japserviceparts.co.uk/civic/h...k20-japan.html --- Stone --- 15 pounds
    http://japserviceparts.co.uk/civic/h...seals-kit.html --- OEM --- 25 pounds

    Ce ar fi mai bun pt sanatatea "bolidului"? As merge pe Viton (suna frumos descrierea) sau OEM.

    - bujii - sunt altii care stiu mai bine ce trebuie pt B16 asa ca aici nu am decat 1 singur produs pe lista
    http://japserviceparts.co.uk/civic/h...t-range-8.html

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Găsești simeringuri de supape cu siguranță pe japserviceparts iar chedere mai degrabă comanzi din USA. De reparat transtopul nu cred că știe vreun service din țară. Nu s-au vândut așa ceva la noi și nu au experiență.
    http://www.lingshondaparts.com/honda...&block_03=8676

    Reperul pe care il cauti este ultimul din lista si costa 38,93 lire.
    Last edited by KMR; 01-08-14, 06:47.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Gabi îți mulțumesc mult pentru ajutor. În weekend plec în vizită în provincie... cu un Ford :|. Azi îmi expiră și autorizația de circulație de la ultimul set de numere. CRX-ul rămâne orfan până săptămâna viitoare când sper să îl înmatriculez... Și mor de oftică pe faptul că e mizerabil. La Shin-Etsu nu mă pot înscrie prin urmare. Dacă nu aduce Tudor în curând cumpăr eu ce rămâne de la tine. Au plecat și mailurile către Carpati și Honda Nord pt piese. Mâine de dimineață iau legătura cu cata crx și ctr. Poate am noroc. Dacă găsesc simeringuri poate le iau de pe japserviceparts și măcar știu o treabă. Am rămas cu un gust amar vis-a-vis de Asko de data asta.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Hai să încerc să te ajut eu Pentru decapotarea electrică ia legătura cu @cata crx și se rezolvă. Cu Shin Etsu: Dacă nu vrei să aștepți, te invit duminică să dai din tubul meu ( și eu vreau să-mi dau ). Pentru bujii: știu pe cineva (ctrnovice) care vrea să dea comandă la japserviceparts. Engine rebuild? Aș schimba în prima fază simeringurile de supape.
    Last edited by KMR; 31-07-14, 22:33.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Facem un update ... cerem un sfat ... impartasim o parere:

    Partea buna:

    - EBC yellowstuff
    - ate blue racing
    - OSRAM Nightbreakers x 2
    - masina se comporta ireprosabil. Am avut un drum pe transalpina inainte sa se inchida si ne-am simtit foarte bine.
    - am facut verificarea la Asko din aprilie si masina nu are nevoie de nicio reparatie. Am iesit clean.
    - compresia la motor a fost buna. Putin mai mica la cilindrul 1 dar cei de la asko au spus ca sunt in parametri.
    - ulei mananca masina dar acceptabil ... sub 1L la ~ 3.000 - 4.000 KM (ENEOS 10W40). Avem si fum in VTEC si asta o vad ca pe o problema ... nici la TDI nu mi-ar fi placut sa lase fum in urma.
    - am cumparat de la Tudor Redline SI-1 si astept oportunitatea sa il folosesc

    Partea proasta:

    - ma omoara birocratia ... am achitat toate taxele, timbrele si prostiile catre stat si acum ma omoara doamnele de la Taxe si Impozite Sector 6 pt o luare in evidenta. Ies hartiile si termin si inmatriculatul.
    - s-a stricat decapotarea electrica week-end-ul trecut. Problema par a fi rotitele de plastic de la sistemul care ridica plafonul. Am gasit zeci de persoane care au aceleasi simptome ca ale mele si toti recomanda sa duci masina la Honda pt reparatii. Rotitele sunt o prostie sinistra de 30 euro. Dezamagirea mea o repezinta faptul ca am lasat masina la Asko 2 zile si am luat-o acasa la fel de defecta cu un surub tocit si un cheder rupt. Pur si simplu ... "nu se baga". Am vazut ca sunt buni pt un schimb de ulei dar pentru ceva mai "exotic" se pare ca nu sunt cea mai buna alegere. Recunosc ca nu a trebuit sa platesc nimic catre ei pt cele 2 zile de stat in service dar stricaciunile acopera lejer vizita. In alta ordine de idei am facut rost de o schema a sistemului de decapotare si caut reperul 04857-SR2-315. Sper sa am noroc. Daca stiti pe cineva care sa ma poate ajuta cu un montaj pt rotite va rog sa imi spuneti. Am incercat si la Carpati dar inca astept un raspuns. Voi incerca si la Honda Nord. Daca nu gasesc pe nimeni ... caut sa comand piesele si ma apuc de traforaj.


    La finalul post-ului .... whishlist(pt cadouri):

    - Shin Etsu
    - bujii ... probabil NKG Iridium
    - oz ultraleggera
    - tanabe exhaust
    - engine rebuild ?! - nu imi place sa merg cu fumul dupa mine.
    - chedere noi - nu ploua in masina deloc dar nu ma incanta cum arata cele pe care le am acum.

    Leave a comment:

Working...
X