PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc
    replied
    Seamana cu pozele mele. Cred ca s-au apucat de terosonat dupa ce am plecat eu.

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    au dat jos bratele de pe caroserie?

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Și 3 īnregistrări.

    https://youtu.be/uRL7dYXb1ZI
    https://youtu.be/weHMTUqUY_8
    https://youtu.be/3x9MQgtTcoc


    Sent from my P01T_1 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Astăzi am primit primul update de la băieți. Mașina nu prezintă (īncă) urme de rugină. Din ce observ a fost dezmembrată, curățată și au īnceput să aplice Teroson. Nu am intrat īn detaliile tehnice īncă dar plănuiesc să fac asta īn perioada următoare. Rezultatul este atașat.

    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976485596.jpg
Views:	1
Size:	44.8 KB
ID:	722399
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976500086.jpg
Views:	1
Size:	49.2 KB
ID:	722400
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976511267.jpg
Views:	1
Size:	38.3 KB
ID:	722401
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976528069.jpg
Views:	1
Size:	58.6 KB
ID:	722402
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976536913.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	722403
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976547609.jpg
Views:	1
Size:	50.1 KB
ID:	722404
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976557931.jpg
Views:	1
Size:	56.7 KB
ID:	722405
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976565788.jpg
Views:	1
Size:	55.4 KB
ID:	722406
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976574371.jpg
Views:	1
Size:	47.4 KB
ID:	722407
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976583637.jpg
Views:	1
Size:	52.9 KB
ID:	722408
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976596451.jpg
Views:	1
Size:	50.5 KB
ID:	722409
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976605307.jpg
Views:	1
Size:	55.1 KB
ID:	722410
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976613690.jpg
Views:	1
Size:	52.1 KB
ID:	722411
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976623021.jpg
Views:	1
Size:	52.3 KB
ID:	722412
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976670072.jpg
Views:	1
Size:	50.4 KB
ID:	722413
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976681078.jpg
Views:	1
Size:	53.2 KB
ID:	722414
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976694698.jpg
Views:	1
Size:	47.6 KB
ID:	722415
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976707358.jpg
Views:	1
Size:	56.6 KB
ID:	722416
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976714702.jpg
Views:	1
Size:	55.3 KB
ID:	722417
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1457976726494.jpg
Views:	1
Size:	55.5 KB
ID:	722418

    Sent from my P01T_1 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Si uite asa incepem scandalul.

    Masina a preluat astazi stafeta de la ATR-ul lui Xander pentru un tratament anticoroziv. Ramane sa vad saptamana viitoare cum arata "dezbracata". La constatarea initiala am iesit bine. I-am rugat pe baietii de la service sa nu se zgarceasca in poze. Intentionez sa documentez procesul intrucat am vazut ca este multa lume interesata vis-a-vis de ce se intampla acolo. Pe masura ce obtin informatii o sa vin cu update-uri.

    In plus, planuiesc o vizita la Asko undeva la sfarsitul lunii. Vreau sa inlocuiesc burdufele de planetara, bieletele antiruliu cu toate cele 8 bucse (traiasca Honda), discuri + placute spate, evacuarea si revizia clasica.
    Cand vine vorba de articulatii mergem pe OEM, frane ATE si evacuarea Skunk2 (+ DECAT Tegiwa)
    Am mers undeva la 8000km cu Eneos Sustina 5W40 si masina a mancat ~ 400 ml. In momentul de fata caut sa aleg intre Sustina, Motul 300V sau Redline (toate 5W40). Ma gandesc ca masina fiind din '97 nu poate fi atat de pretentioasa cand vine vorba de ulei.


    Ar mai fi de adaugat ca singurul eveniment notabil a fost un mic incident in luna decembrie. Am revopsit spoilerul fata si aripa stanga la baietii de la Top Lac pe asigurarea vinovatului. Din partea mea nota 10 pentru cei de acolo. Desi masina are 19 ani si probabil inca o vopsire integrala la activ, nuanta a iesit perfect. Nu sunt urme de vopsea scursa sau coaja de portocala. Am garantie pe viata (sau 10 ani?!?) pentru lac si alti cativa ani pentru partea de montaj. S-au jucat cu Glasurit si asta imi da increderea ca nu o sa ma plang prea curand de lucrare. O sa ii caut sa vopsim si bucata de plastic din spatele "lunetei". Mai jos este poza cu damage-ul.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Da. Am meu este V1 (poze mai jos). Ce aveau băieții de la Tegiwa era V1 pt B-series sau V2 B16A only. Au confirmat la telefon ca V2 nu este compatibil cu B16A2 și am rămas la V1. Interesant de văzut dacă există separat V2 pentru motorul meu. Dacă vremea este de partea mea fac o comandă pentru ulei și cred că mă īnființez la Asko. Vreau să am revizia īn cartea mașinii. )

    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453999109267.jpg
Views:	1
Size:	29.0 KB
ID:	722154
    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1453999137072.jpg
Views:	1
Size:	26.5 KB
ID:	722155

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    ce are a mea in plus la desen e la ultima iminare, 2-1, are un segment conic, practic un fel de palnie dupa imbinare care dupa intelegerea mea in dinamica gazelor functioneaza ca un fel de accelerator, mai exact creaza o zona de presiune usor redusa fata de sectiunea de imbinare, ce ajuta la inaintarea fluzului de gaze. deci dupa imbianrea 2-1 se largeste putin. si continua la acelasi diametru.

    Leave a comment:


  • Vali_lj
    replied
    Seria Alpha de la S2 este special conceputa pentru seria B18 sau b16 cu compresie mare ... V2 a fost scos sa evite neplacerile pe care le-au avut cu seria V1 , adica sa nu mai atinga pe jos cu ele. TOtusi cuplarea secventiala dintre V1 si V2 este diferita , V1 ajuta mult in ture medii inalte pe cand V2 ajuta in ture joase medii.
    Si eu recomand Hondata S300 , impreuna cu un wide band sensor..

    Alpha V1



    Alpha V2

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    m-a batut oboseala. am zis de catback....eu am invidia g200 nu s2 . ma pierd in atatea, nu mai stiu ce am si pe ce )).
    pt soft S300 hondata toata ziua.eu merg pe o calibrare facuta de mine, merge bomba, mai putin in zona de part/closed unde e mai sensibil, e cam brutal poate si din cauza portarii (flowul nu e poate cel mai bun la low pressure). o sa ma ajute cineva (am vb in sensula sta) care are experienta si rezultate cu b16. am avut o ambitie sa imi fac eu softul si a iesit in mare parte.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Eu am V1. V2 este doar pentru B16A și atāt; cel puțin așa am găsit eu. Sunt conștient că trebuie să mă uit la un soft dar jur că mă bate subiectul. Știu doar că fie apelez la socket fie mă duc spre Hondata. Mai departe e nebuloasa. Ori īmi spune cineva pe privat care/cum/unde/cāt, ori īmi dați documentație , ori pierd eu cāteva luni pānă găsesc informația. )

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Vali_lj
    replied
    Alpha V1 sau V2 ? stiu ca cu v1 erau probleme cu distanta pana la sol... Vreau sa aud motorul cu galeria asta secventiala fata de cea non secventiala, gen un versus cu Gabi. Vezi ca trebuie soft , altfel o sa mearga cam sarac in setupul asta fara soft ( din ce am citit).

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    din cate stiu, cel mai bun rezultat la B-euri e cu toda 4-2-1, tegiwa face cea mai fidela replica la scumpetea respectiva. asa am ajuns la tegiwa. oricum ca sa ajuti treaba asta trebuie portare, lucru pe care l-am facut cu mana mea

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Bine că aveți voi! Header de la Tegiwa am avut și eu pe listă dar "frica"(nejustificată) de nepotrivire m-a īmpins spre un setup de la Skunk. Dacă dau rateu măcar dau cu totul. Rămāne de văzut. Hai cu căldura.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Pai n-ai auzit set-upul meu, e facut prin aprilie cred si noi nu ne-am mai vazut intre timp. Am un header DC Sports ( inox, 4-2-1, dintr-o bucata), decat si S2 Megapower si suna foarte bine ( si destul de tare ), zic eu.

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    eu am g200 catback cu header tegiwa (toda spec). si pt gusturile mele e mega silentioasa. adica la rulare normala pana in 3000 rpm vorbesti normal fara interferente cu teava. nu imi mai amintesc daca am auzit cum suna a lui kmr. :P
    finala megapower seamana cu farcanul de care zic. poate suna la fel

    Leave a comment:

Working...
X