PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am trecut prin asta dar nu stiu sa-ti zic un pret pentru ca eu am facut mai multe atunci la motor si am avut un cost general, nu defalcat. Eu zic sa iei legatura cu Vali (mecanic de Honde ) si sa te sfatuiesti cu el. Daca n-ai datele lui, ti le dau eu pe PM.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #32
      ) Daca vorbim despre Vali care are un CRX (si atat) am fost odata la el cand am cumparat masina si l-am stresat cu cateva telefoane. Atunci nu a avut timp de mine pt ca in scurt timp urma sa aduci tu Del Sol-ul in service pt "heavy stuff" si cauta sa-si termine treaba.

      Vali_lj si restul posesorilor de Honde din generatiile trecute l-au recomandat. Trebuie sa fie bun.
      Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

      Comment


      • #33
        El e
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #34
          Update:

          Un mare plus din partea mea pt cei de la Carpati Motor (Mihai Dogaru). Dupa ce Asko mi-a spus dupa 2 zile de investigat ca nu au cum sa ma ajute, un cheder ciupit de oamenii lor, piesele nu se gasesc in Europa si "hai du-te acasa ca te sunam noi" un mail la Carpati a rezolvat 50% din problema. Piesele au ajuns la ei intr-o saptamana la un pret foarte bun fata de ce am obtinut in alta parte (150 -160 RON) si cu transport gratuit pana la mine intrucat nu am avut timp sa ajung al ei. Ma declar multumit.

          Astazi am cerut o zi libera si m-am apucat de treaba. Nu sunt minitehnicus din fire dar mi-a iesit jucaria pana la capat. Pe scurt avem asa:

          before:

          Click image for larger version

Name:	IMG_20140814_121426.jpg
Views:	1
Size:	69.4 KB
ID:	718491

          after:

          Click image for larger version

Name:	IMG_20140814_131911.jpg
Views:	1
Size:	60.8 KB
ID:	718490

          Totul functioneaza perfect acum. Am reusit sa fac cateva poze din timpul procesului dar nu cred ca se justifica un DYI atata timp cat rotitele de plastic vin cu instructiuni step by step pt montaj. Daca vor mai fi si altii in aceeasi situatie sunt deschis pt colaborari. Ii multumesc si lui catacrx pt disponibilitate. Daca daramam mecanismul la el la usa ma infiintam.

          In alta ordine de idei ... iubesc sa traiesc in Romania si am o masina declarata de autoritati ca fiind "rara".
          La RAR am fost oprit pt 2 lucruri: sa mi se faca o oferta generoasa pt CRX din partea unui fanatic si sa imi spuna ca "sunt sub 20 de masini pe Bucuresti ca a dumnevoastra si trebuie sa cerem din Germania nu stiu ce nr de omologare". => zile pierdute
          La taxe si impozite sa spunem asa ... ecuatia de gradul 1 o rezolva toti ... la gradul 2 apar problemele. => mai mult de o saptamana pierduta
          Acum la inmatriculari ... "aveti brief-ul mare in format vechi, ne trebuie cel in format nou". => alte saptamani ce urmeaza a fi pierdute pana ajung hartiile desi am toate taxele platite la zi si toate prostiile de timbre de mediu si poluare si Euro 2 si mama lor. Partea buna ... numarul de pe Civic era disponibil si l-am rezervat pt CRX.


          La finalul post-ului .... whishlist(pt cadouri):

          - Shin Etsu
          - oz ultraleggera
          - tanabe exhaust
          - chedere noi - nu ploua in masina deloc dar nu ma incanta cum arata cele pe care le am acum.
          Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

          Comment


          • #35


            Bunătăți cu care sper să scap de fumul de la sfârșit de turometru (6500 RPM ++) !
            Săptămâna trecută am ținut o altă mașină în urmă și concluzia a fost că nu scap mult fum dar e suficient cât să îl văd noaptea în oglinda retrovizoare. Și detest să arate pietonii cu degetul pe stradă o Honda care fumegă... mai ales când faci pe interesantul.

            Am câteva întrebări înainte de a ajunge în service:

            1. Dacă schimb distribuția să schimb și cureaua de accesorii(a fost schimbată odată cu distribuția acum 38.000km în Germania)? Dacă da va trebui să o cumpăr din România. Ceva recomandări? Contitech cică ar fi potrivită.

            2. Mașina a venit cu o prostie de ulei (Castrol 10W40). Eu am continuat cu Eneos 10w40. Nu am îndrăznit să dau în urmă. Acum dacă schimb simeringurile de supape credeți că se pretează ceva mai subțire(5W40 poate)? Mă gândesc că ar trebui să fie full synthetic și Eneos din nou este cel mai bun din ce cunosc eu. Sugestii? Orice ar fi până miercuri trebuie să fie în posesia mea.

            3. Care este diferența dintre 12210 și 12211 când vine vorba de simeringuri? Am câte 8 din fiecare (sunt oem)!

            Mulțumesc!
            Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

            Comment


            • #36
              2. Eu as incerca , in locul tau, un 5W40
              3. Sunt 8 pt admisie, 8 pentru evacuare

              Daca ai chef maine, hai sa dam cu unsoare


              L.E. Am eu o curea noua pentru pompa de servodirectie.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #37
                Masina a trecut prin multe si am si mai multe de povestit. O voi face in scurt timp dupa ce ma voi lamuri ca totul e cum ar trebui sa fie. Dar pana atunci am o problema cu stropitoarele de parbriz, in sensul in care nu functioneaza deloc. Nu aud nici motorasul. Sper ca problema sa fie legata de siguranta. Acum am descoperit o noutate. Capacul de la sigurantele de sub capota il am dar cel de la sigurantele de sub volan lipseste cu desavarsire. Prin urmare ma poate ajuta cineva cu o diagrama a sigurantelor de sub volan? Vreau sa incerc sa imi dau seama care e de la stropitoare si daca tot sunt acolo vreau sa vad daca mai e ceva ars si daca am valorile corespunzatoare la toate celelalte.

                Multumesc!

                L.E.: asta o fi!? http://www.comutek.com/test/fuse.jpg
                Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                Comment


                • #38
                  Revin cu update:

                  Masina a stat o perioada destul de mare de timp in service in ultimele 2-3 luni parte din cauza lipsei de timp dar si din cauza lipsei de piese (deh ... daca nu ai un timeplan se duce naibi totul). Pe scurt am plecat la drum hotarat sa schimb simeringuri de supape si am spus ca daca tot ma apuc de o treaba sa o duc pana la capat.

                  Drept urmare am schimbat:

                  - simering-uri de supape - OEM
                  - segmenti
                  - set garnituri de chiuloasa - parte OEM, parte OE
                  - bujii - NGK Heat Range 8
                  - distributie - pompa de apa GMB
                  - tensioner Koyo
                  - curea - Mitsuboshi
                  - curele auxiliare - Contitech ... cred
                  - garnitura solenoid - OEM
                  - garnitura baie ulei - OEM

                  Acum o saptamana am terminat rodajul (2500 km +) si am avut in sfarsit voie sa o turez . Pot sa spun ca motorul se comporta mult mai bine. Fumul din VTEC a disparut de tot si masina este mai sprintena, lucru confirmat si de amicii pe care i-am luat la un comparativ before/after. Astept sa treaca iarna si undeva la primavara/vara intentionez sa repet un test de compresie + un dyno sa imi confirme si matematica ca totul e in parametri. Pana atunci consider operatia ca fiind un succes.

                  Din categoria "alte cadouri":

                  - jante de de aliaj noi pentru la vara pe 15 . Ceva sper eu suficient de usor & frumos astfel incat sa nu traga masina in jos. Apropos ... daca stie cineva cat cantareste o janta de tabla pe 14 please share sa vad daca mi-au iesit bine calculele.
                  - anvelope de iarna Michelin Alpin - 185/...
                  - car-kit Bluetooth Parrot 3200 - nu pot sa spun ca este cea mai desteapta investitie dar era prin casa si chiar mi se pare folositor acum ca l-am montat
                  - am fost cu masina la un atelier care se ocupa de piele si am revopsit toata pielea de la interior in negru + tratament de piele. Acum pielea este din nou moale si micile zgarieturi de la lombar au fost acoperite
                  - alifie Shin-Etsu pt chedere

                  Despre rodaj intentionez sa scriu in topicul dedicat sa nu se piarda informatia.

                  Ce a ramas de facut:

                  - anvelope de vara pe 15. Nu stiu ce sa caut. Dupa mintea mea as ramane la dimensiunea standard (195/50/15). In carte mai am omologat 205/50/15 dar nu stiu daca se justifica dimensiunea in practica. Asa mai am omologat si 225/40/16 & 215/40/16 dar la jante pe 16 am renuntat din start. Ca si producator sunt "fan" Toyo pt ca ma avut anul acesta Toyo Proxes CFx si nu am reusit sa pierd aderenta cu ele fie ud/uscat. Cel mai probabil nu o sa am bani de Yokohama Parada sau alte OZN-uri asa ca va trebui sa ma orientez la ceva mai lumesc.
                  - wheel nuts. Sunt de parere ca unele negre ar pica foarte bine cu jantele pe care le voi monta la vara (jantele au culoarea bronz) si culoarea masinii. As dori sa ma duc catre unele lungi si din ce am "auzit" ar fi bine sa fie din otel. Bine inteles ca nu trebuie sa le lipseasca antifurtul. Daca aveti vreo idee ... please share
                  - de reglat farurile ). As vrea sa ridic faza scurta si daca ar fi posibil de coborat faza lunga astfel incat sa o folosesc mai des fara sa deranjez pt un plus de lumina cand am nevoie. Din pacate am Osram Nightbreaker pe faza scurta si mi se par insuficiente. Farurile nu sunt matuite sau altceva.
                  - la vara vreau sa antifonez masina in special pentru a ramane in habitaclu mai multa liniste pt sunetele din compartimentul motor. )
                  - imi lipseste capacul de la sigurantele de sub volan. O sa il caut in aria de dezmembrari cel mai probabil.
                  - un upgrade la sistemul audio. Nu sunt genul cu subwoofere si amplificatoare in portbagaj sa par interesant in trafic chiar daca varsta ma recomanda. Vreau doar niste boxe decente care sa nu inceapa sa distorsioneze cand ajung cu volumul la 1/2. Nu ca as ajunge de multe ori acolo dar strica momentul cand incep sa nu mai faca fata.
                  - stropitoare de parbriz. Vreau sa le schimb cu unele tip perdea. Am inteles de la colegi ca se pot achizitiona unele de Logan 2. Pentru Civic EG si Accord parca, am inteles ca sunt plug & play. Ramane sa mai studiez si la mine.
                  - tow hook- ultima mea "problema"

                  Ramane o ultima grija pentru anul acesta ... unde sa o ascund cand incepe vijelia?! Civic-ul l-am dus in parcarea subterana la Plaza Romania la primul fulg de nea si l-am adus inapoi acasa cand s-a uscat pe jos. Cu CRX-ul imi este putin frica sa repet experimentul. Asa ca daca stiti pe cineva de la care pot inchiria un spatiu de depozitare pt asta mica pe perioada iernii va rog sa imi spuneti. O aduc spalata, am husa pentru ea, o acopar si vin sa o ridic dupa ce trece zapada.
                  Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                  Comment


                  • #39
                    Mașina a fost astăzi la Asko și acum câteva zile la Costa de Est. Rezultatul final este mai mult decât satisfăcător. Mai jos este un "flavor". La Națională mă rog de un coleg să mă ajute cu câteva poze și o să dezvolt subiectul după.





                    Sent from my SM-G850F using Tapatalk
                    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • #40
                      Wooah! Ce jante faine ai, sa le invarti sanatos si fara probleme.

                      Comment


                      • #41
                        Merci merci ... Sparco Assetto Gara.

                        Sent from my SM-G850F using Tapatalk
                        Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                        Comment


                        • #42
                          Frumoase! Să le învârți sănătos!
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by KMR View Post
                            Frumoase! Să le învârți sănătos!
                            Merci ... când le căutăm astă toamnă eram "nebun" să găsesc ceva cât mai ușor care să nu dărâme portofelul și mai dădeam peste anunțuri de genu:

                            http://www.hondafan.ro/forum/showthr...r-Forged-4X100

                            Nu-ți poți închipui cât mă ofticam.

                            Sent from my SM-G850F using Tapatalk
                            Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                            Comment


                            • #44
                              Faine dungile alea pe discuri, fac toți banii

                              Comment


                              • #45
                                Așa să fie. În 2 săptămâni maxim sper să termin bedin-ul.

                                Sent from my SM-G850F using Tapatalk
                                Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                                Comment

                                Working...
                                X