PUNK: '97 Honda CRX del Sol 1.6 VTi, Isle Green Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Punk
    replied
    Revenim la discuție cu prima ocazie. Mașina a ieșit de la Asko la ora 12 și până acum am consumat mai bine de jumătate de rezervor. Pur și simplu nu mă pot sătura de sunetul evacuării. Face ca toți dracii și îmi place al naibii de mult.
    Mâine vreau să dau o tură până la munte dacă nu plouă. Dacă mai vrea cineva să iasă la o plimbare "ca motocicliștii" sunt deschis la colaborări.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    nu te critic pe tine man, e vb de baietii aia care dau cu marmelada peste suruburi, peste bucse, etc. cat le lua sa sesfaca suruburile si apoi s ale puna la loc? pe tine te mai costa o geometrie. eu si innebunesc cand vad diverse elemente stropite cu izolatie. e ca si cum ai zugravi apartamentul peste intrerupatoare, prize si ce-o mai fi pe pereti.
    e mai degraba o meteahna romaneasca ce ne impiedica sa facem lucrurile respectand detaliile. pentru asta m-am apucat eu de mecanica, tinichigerie, sau diverse, pt orice tine de mine. dar stiu ca nu toata lumea are chef, timp skilluri etc...d'aia ar fi mai bine daca noi romanii am face lucrurile ca la carte si fara sa-i stea clientul in cap.
    hai ca urmeaza mecanica, aia e mai interesant

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Dacă este să fim 100% corecți ar trebui să facem cu toții la fel ca și Vali dar din păcate pentru mine îmi lipsește skill-ul, timpul și răbdarea probabil.

    http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?p=534023

    Ideea din spatele mini-proiectului prin care a trecut mașina a fost să păstrez pentru o perioadă cât mai lungă "starea de bine" în care se află acum. Mai departe o să mă uit la alte prostii (amortizoare, ambreiaj șamd), dar era de porc să stau cu tabla goală în timp ce visam la avioane.

    Oricum cred că este mașina cu cele mai multe vizite "de verificare" la Asko. Anul trecut știu că am avut printre altele una înainte și una după vacanța din Grecia (poate nici 1000km între ele) doar pentru a mă asigura că mașina a supraviețuit și un greiere în plafon. Sigur dacă apare ceva vor depista băieții la timp.
    Originally posted by liviu_cts View Post
    raman la idea ca trebuiau desfacute bratele inainte s asufle cu motorina aia

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    raman la idea ca trebuiau desfacute bratele inainte s asufle cu motorina aia

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Lămurim și sarea acum. Nu e rugină ci mizerie. Sunt la Autosoft și am curățat puțin.




    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Magos
    replied
    Depinde si cu sarea aia. Face "minuni" daca o lasi acolo.
    Eu am trecut bine iarna cu ea, am spalat-o sub sasiu destul de des cat a fost jihadu

    Felicitari pentru lucrare! E de munca, dar e bine!

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Mașina a ajuns din nou la mine. Concluzia este că are 0 rugină în momentul ăsta și sper să o țină tot așa ceva ani. Ma declar mulțumit de rezultat.
    @ Laur... Răspunsul este da. Inclusiv în scurgeri și zona de sub transtop unde mai strânge apă.

    Mâine la 08:00 sunt la Asko pentru a monta evacuarea, burdufele și bieletele + bucși +revizie & constatare. Dacă mai vine cineva ne auzim acolo. Nu mă văd plecat prea curând acasă.








    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    arunci o fi umiditate multa in subterana aia

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Originally posted by liviu_cts View Post
    sarea face minuni! motiv pt care a mea nu iese iarna din hala. si acum e tot la hibernare. pana nu o cere vremea buna, nu o scot pe mizeria de pe strada.
    Aici e necunoscuta, la fel si eu țin mașina îngropată iarna deși are anvelope de sezon. După ce se usucă asfaltul iese din parcarea subterană. Am altă mașină pentru sare.
    Când spun de ultima constatare mă refer la 17.02.2016 (am găsit factura de la Honda). Rămâne de văzut live.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    sarea face minuni! motiv pt care a mea nu iese iarna din hala. si acum e tot la hibernare. pana nu o cere vremea buna, nu o scot pe mizeria de pe strada.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Originally posted by richie View Post


    laser frate!
    Cred că trebe să ai structură pe care să lucrezi pentru utilajul ăla. La ce tablă groasă are Honda, ajungi să dai gaură în "fuselaj" probabil la prima pată de rugină.
    Originally posted by LaurB View Post
    O intrebare: au spalat si bagat teroson/ceara si in lonjeroane? Din videoclipuri vad ca au dat "peste", si sunt destule gauri unde pot da si "in"...
    Merci de idee; sincer va trebui să întreb. Toată distracția durează undeva la 4-5 zile cu totul (inclusiv portbagaj). Luând în considerare că treaba a început azi, mă gândesc că dacă vorbeam de o spoială mâine puteam să o ridic având în vedere cât au avansat într-o singură zi. Videoclipurile nu adaugă multă valoare într-adevăr.
    Originally posted by liviu_cts View Post
    daca nu, nota 2 . la bratele spate sunt cele mai mari probleme. suruburile pot rugini in asa hal de nu le mai poti desface si trebuie taiate cu flexul. acolo se aduna rugina si "se inmulteste". de fapt, alea sunt zonele problematice, imbinari de planuri, depresiuni, zone de ambutisare, nu suprafetele intinse, expuse la vedere. e o treaba mai migaloasa si consuma mult timp, asa e mult mai simplu. poate n-are masina ta nimic acolo insa ce spun eu e dupa ce am vazut cateva del soluri de sub.
    Acum, personal știam că la Del Sol rugina începe la aripile spate și praguri. Este și motivul pentru care stau oarecum liniștit în momentul ăsta. Dacă vorbim de îmbinări și depresiuni mașina este mai mult decât ok din ce s-a descoperit până acum. Dacă vorbim despre brațe, mașina a fost la Asko cu maxim o săptămână înainte să ajungă aici și nu au găsit mare lucru. La sfârșitul lunii ajunge din nou la Asko pentru revizie și alte piese minore. Dacă în urma reviziei constatăm că e o problemă la brațe atunci asasinăm cardul și schimbam brațele.

    Va trebui să întreb totuși de ce se vad anumite componente atât de "îmbătrânite". Ori camera nu este cea mai inspirată, ori "pre-spalarea" a scos în evidență anumite probleme, ori sunt lucruri care mi-au scăpat până acum. Spre exemplu arcurile de la suspensia spate cel puțin,erau roșii și întregi la ultima inspecție, acum mi-e și rușine cu ele. Și pe același tipar alte componente.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • richie
    replied


    laser frate!

    Leave a comment:


  • LaurB
    replied
    O intrebare: au spalat si bagat teroson/ceara si in lonjeroane? Din videoclipuri vad ca au dat "peste", si sunt destule gauri unde pot da si "in"...

    Leave a comment:


  • liviu_cts
    replied
    daca nu, nota 2 . la bratele spate sunt cele mai mari probleme. suruburile pot rugini in asa hal de nu le mai poti desface si trebuie taiate cu flexul. acolo se aduna rugina si "se inmulteste". de fapt, alea sunt zonele problematice, imbinari de planuri, depresiuni, zone de ambutisare, nu suprafetele intinse, expuse la vedere. e o treaba mai migaloasa si consuma mult timp, asa e mult mai simplu. poate n-are masina ta nimic acolo insa ce spun eu e dupa ce am vazut cateva del soluri de sub.

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Originally posted by liviu_cts View Post
    au dat jos bratele de pe caroserie?
    Din ce văd... nu.
    Originally posted by Doc View Post
    Seamana cu pozele mele. Cred ca s-au apucat de terosonat dupa ce am plecat eu.
    Mhm... Azi spuneau că s-au pus pe treabă. Dacă poți dă-mi-le și pe ale tale.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X