ALEXCRX: '98 Honda CRX del Sol 1.6, White

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cunosc ,insa stiu cat de cat masina .
    Legat de antigel eu am pus verde(concentrat),sunt multe de dezbatut pe subiectul asta ,conteaza si din ce material este radiatorul,etc. ,aici te pot ajuta baietii

    p.s. ale mele sunt pe 16 dar nu iti recomand ,vreau sa le vand si sa cumpar pe 15 ceva frumos

    Manual Tehnic.pdf

    Comment


    • #17
      multumesc pt manual, am ce studia in seara asta )
      si eu vreau tot pe 15 dar nu prea gasesc la pret rezonabil

      Comment


      • #18
        de antigel , cum spune si magos , culoarea conteza sa nu intre in reactie cu cel vechi ... in principul la honda este exclusiv recomandat antigel fara silicati , bor si fosfati , asta pentru a proteja intregul sistem de racire ( motorul si radiatorul) facut din aluminu inclusiv radiatorul .
        Problema este ca fiecare producator in parte de fluide aftermaket diferentiaza fluidele diferit , in general aceste propietatile ce trebuiesc pentru motoarele honda enuntate mai sus se gasesc sub standartul G12 sau G12+ , de ex ; Hepu roz aprins , ravenol verde , honda oem albastru , zerex oranj , motul portocaliu fluorescent etc. Ar fi bine sa gasesti cauza pierderii de lichid ( pompa , radiator , furtun) si apoi sa bagi un antigel nou in motor ( recomand asta la 2-3 ani).
        Touge is what we live for

        Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

        Comment


        • #19
          nivelul in bidonas nu este concludent, el variaza de la o zi la alta intre min si max.
          Daca vrei sa verifici nivelul de antigel corect o faci la rece scoțand bușonul de la radiator

          Comment


          • #20
            mai multe detalii?? am desfacut busonul respectiv si se vede antigel acolo. problema e ca niciodata nu l-am vazut ca ajunge la minim, sincer sa fiu toate fluidele sunt la minim sau mai jos si ma dispera ca nu stiu cu ce sa completez mai exact am nevoie de lichid frana , lichid servo, lichid abs????

            Comment


            • #21
              Lichid ABS nu există. Cel mai simplu și sigur este să īnlocuiești lichidele, nu să completezi și să le ții sub observație.

              Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #22
                Originally posted by alexcrx View Post
                mai multe detalii?? am desfacut busonul respectiv si se vede antigel acolo. problema e ca niciodata nu l-am vazut ca ajunge la minim, sincer sa fiu toate fluidele sunt la minim sau mai jos si ma dispera ca nu stiu cu ce sa completez mai exact am nevoie de lichid frana , lichid servo, lichid abs????
                Daca in radiator este plin,in bidon ce nivel ai?la mine este un pic sub jumatate,si in radiator la maxim

                Comment


                • #23
                  la asta ma refer, presupun ca e tot lichid de frana dar vad ca are recipient separat
                  In primavara le schimb pe toate dar acum e prea frig sa mesteresc la ea.
                  vreau sa mai circul putin cu ea pana vine zapada si de asta prefer sa le completez acum
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Generatia veche de pompe abs 92-95 au rezervor separat fata ce cel primar , dar comunica intre ele. Ar fi bine cand schimbi lichidul sa golesti rezervorul cu seringa si apoi umpli cu lichid de frana nou. Astfel iti vei usura munca iar fluidul nou nu va mai fi contaminat de cel vechi.
                    Touge is what we live for

                    Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                    Comment


                    • #25
                      da nush ce sa zic am vazut ca are recipient separat si nu prea imi dau seama daca e la nivel sau nu, masina e din 98 dar poate are pompa schimbata.
                      stie cineva cum sa fac sa deschid portbagajul din masina? am vazut in manual ca are clapeta langa cea de buson dar la mine nu exista. ma irita sa opresc mereu motorul sa deschid portbagajul.

                      Comment


                      • #26
                        Eu n-am vazut niciuna cu clapeta pentru portbagaj dar mie mi-e facut Bodo deschidere din interior. Apus un actuator la inchiderea de la portbagaj si butonul de comanda inauntru, langa clapeta de la rezervor.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • #27
                          actuator presupun ca a folosit de la o inchidere centralizata, o sa imi montez si eu cat de curand.

                          Comment


                          • #28
                            din cate stiu doar modelul pentru USA/UK/Japonia (cel manual,fara trans-top) are deschidere din interior...oricum Alex,atunci cand ajungi la partea cu montatul da un semn ca sunt si eu interesat sa imi instalez un astfel de sistem

                            p.s.asteptam poze cu ea clean cu mentiona si Gabi (KMR) si...nu ai macar 2 chei la masina?"ma irita sa opresc mereu motorul sa deschid portbagajul."

                            Comment


                            • #29
                              cand imi fac timp sa mesteresc te anunt, in principiu am nevoie de un kit de inchidere centralizata si loc sa adaptez actuatorul.
                              am a 2 cheie dar nu cred ca e o variantaprea buna sa umblu cu 2 chei in buzunar
                              edit: poate sa ma indrume cinava cum sa demontez panoul de clima? am tot cautat pe youtube si nu am gasit cum se demonteaza dar am vazut ca are 2 becuri care trebuiesc schimbate. Multumesc
                              Last edited by alexcrx; 16-12-13, 20:51.

                              Comment


                              • #30
                                Pentru clima se da jos toata consola dai jos cotiera si te prinzi repede cum se demonteaza si consola

                                ....
                                Le VTEC est une philosophie de vie
                                Le VTEC permet une érection sans viagra
                                Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                                ....

                                Comment

                                Working...
                                X