IACOB_FST: '93 Honda CRX del Sol 1.6 vtec SOHC, Light Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Draga Iorga nu vreau sa fiu rau dar daca eu am un mod de a scrie in care folosesc mult "..." asta nu cred ca inseamna ca nu scriu romaneste,oricum am sa corectez asta.
    Dar sa lasam cei care administreaza forum-ul sa ma corecteze. Multumesc pentru sfaturi Ramm am sa le iau in considerare avand in vedere ca pana acum nu prea am fost activ pe forum-uri.

    Comment


    • #17
      Hai sa ne intoarcem la masina ta
      Am uitat sa-ti zic de stopurile alea
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #18
        Si acum si eu despre masina, ce nu-mi place: kit-ul de tuning, volanul si jantele prea mari. Si vti-ul meu avea kit-ul ala ciudat de "S 2000" + autocolant alb. Am preferat sa revin la OEM, idem pentru volanul 'sport' prea mic.
        Cel mai bun volan aftermarket l-am avut pe fostul Del Sol si este vorba de un Momo: cel mai bun diametru, grip, orice.
        Compartimentul motorului: eu sunt nationalist, dar acolo sunt prea amestecate culorile.

        Stopurile imi plac
        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
        2 roti

        Comment


        • #19
          Eu personal nu inteleg ce sa intamplat de toata lumea se leaga de jante...mie imi plac cel mai mult ca si aspect pt ca nu sunt pasionat al curselor si al performantelor masinii ci a aspectului cat mai mult spre STANCE. in body-kit as schimba bara spate iar la volan si eu mam gandit la un Momo drift.
          Nu stiu dece fara suparare dar numi plac Honda incaltate cu 15'' hai sa zicem ca merg niste jante frumoase cu buza crom pe 16'' dar nu mai mici.
          In urma cu 2 luni chear am vazut un del Sol in Germania cu jante pe 18'' coborat pe burta si exterior in rest OEM...era dementiala

          Comment


          • #20
            Păi eu ţi-am mai zis logica cu jante mai şi frâne mici. Arată multe foarte bine cu jante pe 15, depinde de jante . Zici tu că jantele tale au legătură cu stance?
            Dar, aşa cum ţi-am mai zis: dacă ţie îţi place aşa, foarte bine
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • #21
              nu trebuie sa fi pasionat al curselor sau performantelor ca sa ajungi la un moment dat sa ramai fara frane destul de rapid, din cauza greutatii suplimentare, sa ajungi sa ai probleme la caseta tot din cauza greutatii extra ale jantelor, in plus de asta, siguranta iti este pusa in pericol din cauza inertiilor mari, distantele de franare se maresc foarte mult, acceleratia este si ea afectata, bucsile si tot sistemul de amortizare/directie este afectat de dimensiunea jantelor, nu mai vorbesc de costurile gumelor( si nu numai)pe 17 in detrimentul celor pe 15".
              Eu sunt de parere ca masina se conduce nu se arata ca pe un bibelou !


              ps : stance si ce vedem
              prin USA, e fain curentul, numai ca stim numai partea plina a paharului, faptul a masina aia care agata pe jos este mutata din garaj la poze si iar in garaj unde este stearsa de praf si polishata, pentru urmatoarea sedinta foto, partea nasoala nu o zice nimeni, si aceea ca nu este o masina de zi cu zi, ca atunci cand face 200km cu es il costa de-l zvanta orice km facut, mai ales la drumuri mai rele.... etc etc o vad ca pe o joaca de copii care nu stiu ce sa faca cu banii
              Toyboy
              Senior Member
              Last edited by Toyboy; 13-08-13, 18:14.

              Comment


              • #22
                Ziceam ca imi place ca aspectul sa fie cat mai mult catre stance.
                Parerea mea ii ca o masina coborata pe "burta" cu niste jante jante mai mari decat cele originale da putin spre stance,desi in iarna sigur am sa ii schimb jantele si am sa elimin bara spate sa o pot cobora si mai jos eventual un posibil air-ride si niste jante crom cu buza ceva mai bling-bling
                Sincer spre genul Stance as vrea sa o duc cel mai mult iar eu vad un inceput promitator :P

                ToyBoy ai dreptate daj ce ii in capu meu nu scoate numa Popa la ultima pomenire sa zicem asa , pt ca cam de 6 ani de cand conduc 80% din masini leam pus suspensie sport si jante 17/18 si accidente sa nu zic intrun ceas rau nu am avut. costurile de intretinere in directie si cauciucuri nu ma incomodeaza
                ramm
                omu cu warnu'
                Last edited by ramm; 13-08-13, 18:24.

                Comment


                • #23
                  Avem un Del Sol de genul ăsta pe forum. Theo parcă este userul lui.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #24
                    corect e nebuneala ta cum multi o avem
                    pe a noastra, numai ca aici pe forum te vei lovi de un curent destul de clean, si ceva puristi in domeniu

                    Comment


                    • #25
                      Şi JDM style
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #26
                        exact majoritatea de aici si eu de pilda prefera un stil clean al masinisincer sunt mare fan del sol sper sa conduc una cat mai curand dar body kitul nu imi place...oricum per total este faina

                        Comment


                        • #27
                          Overall, daca tie iti place, e bine.
                          Gusturile sunt personale.

                          Bine ai venit, apropo
                          ....
                          Le VTEC est une philosophie de vie
                          Le VTEC permet une érection sans viagra
                          Le VTEC n'a pas besoin de turbo
                          ....

                          Comment


                          • #28
                            fara sa mi-o iei in nume de rau dar, bara spate + evacuarea aia dubla sunt tiganie curata...scapa de ele rapid; in alta ordine de idei masina are potential si iti doresc sa te bucuri de ea asa cum vrei tu; sunt de acord cu parerea lui KMR legata de jante si frane...din punctul meu de vedere se merita sa pastrezi jantele atat de mari daca ai de gand ca in viitor sa iti montezi pe masina vreun big brake kit

                            Comment


                            • #29
                              bine ai venit printre noi !!!!!!!
                              din cate ti-ai dat seama celor de aici le place lupul in piele de oaie !!!!!!!! comentariile sunt de prisos si ar plictisi multa lume.
                              pt ati face o idee, alea sunt jante pe 15 j7 incaltate cu gume 195/50/15. PS nu vreau sa fie lauda (uita-te in galerie la mine) !!!!!!!!
                              Attached Files
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/sparco78/

                              Comment


                              • #30
                                dimensiunea standard pe 15" la modelele civic/del sol (desi del sol VTi vine cu roti de 14" OEM) e 195/55/R15. faptul ca multa lume opteaza pt 195/50/R15 e probabil din cauza ca e mai comuna dimensiunea asta la cauciucuri, automat preturi mai mici si greutate mai mica a anvelopei (poate fi un avantaj la plecari de pe loc), dar depaseste marja de 3% a diametrului total fata de OEM, deci erori la afisarea corecta a vitezei. asadar daca vrei neaparat jante pe 17" calculeaza-ti dimensiunea anvelopelor pt un diametru corect echivalent cu 195/55/R15. daca o cobori mai mult de 3 cm e recomandat camber kit pentru a putea corecta geometria. restul modificarilor estetice tin doar de gustul tau. multa bafta cu masina!
                                ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                                '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                                Comment

                                Working...
                                X