Honda CR-V 2021 Hybrid Executive Silver Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda CR-V 2021 Hybrid Executive Silver Metallic

    Va salut,
    Un vis devenit realitate.
    Am reușit să găsesc mașina care mi-am dorit-o d e ceva timp. Acest model de CR-V, hibrid de data asta. Și culoarea, dar și interiorul care da cel mai bine cu exteriorul.
    Minunată mașina!
    După 2 CR-V-uri, ambele benzina, un Civic 2016 (încă în dotare), dar și o Toyota CH-R Hibrid, toate niste mașini extraordinare, pot sa spun că modelul recent achiziționat, împacă și capra și varza!
    Confortabilă, spațioasă, silențioasă, dar și economică în aceiași timp!
    Acum este mulțumită și doamna din dotare, că nu i-a căzut prea bine vânzarea ultimului CR-V avut, și apoi nici Toyota nu prea i-a mers la suflet, din cauza portbagajului mic, și a spațiului interior, pe locurile din spate, cam înghesuit. Sau claustrofobic..... De altfel o mașină foarte buna pentru oraș.
    Incerc sa conving fiica sa păstreze CH-R-ul, Civic-ul fiind al ei..... Greu de convins!
    In fine, ținem legătura!
    O zi buna!
    '16 Honda Civic Lifestyle 1.8 AT Passion Red Metallic
    Ex: '17 Honda CRV Executive 2.0 AT Crystal Black Pearl
    '13 Honda CRV Lifestyle 2.0 M/T Passion Red Metallic
    '07 Skoda Octavia Elegance 1.9 TDi MT Silver Metallic

  • #2
    Salut,
    Cateva impresii de calatorie, dupa un drum mai lung, pana-n Danemarca.....
    Consum mediu, undeva in jur de 5200-5300km, 7.6l/100km. Cu o cutie de bagaj pe plafon Thule, aproximativ 40-45kg, inclusiv greutatea cutiei respective. Portbagajul full, pana la acea acoperitoare. 3 persoane, si vreo 2-3 rucsacuri in habitaclu.
    Sincer sa fiu, mi-a fost putin teama de faptul ca aveam prea multa greutate deasupra, plus faptul ca se schimba si centrul de greutate al masinii cu aceasta ocazie. Nu mult, dar suficient, zic eu....
    Am simtit un ruliu ceva mai pronuntat, fata de normal.
    Plus la vant lateral mai puternic, trebuie sa te tii de volan mai bine, ca sa spun asa...

    Insa, dupa ce m-am obisnuit cu toate astea, restul a fost ok. Adica mai mult decat ok.
    Este o placere incredibila sa conduci aceasta masina, la drum lung, si nu numai. Bineinteles ca zgomotul exterior fu ceva mai pronuntat, din cauza acelui portbagaj exterior, dar cu toate acestea, este foarte silentioasa. Prin parcari trebuia sa merg atent, sa nu sperii pietonii prea tare, cand se trezeau cu mine-n spatele lor....

    Scaunele extrem de confortabile, inclusiv sotia mentionand chestia asta de cateva ori! Chiar imi spunea ca, indiferent unde stai, in fata sau in spate, este confortabil, mai ales ca poti inclina inca putin spatarul banchetei.

    Comenzile de pe bord sunt usor accesibile, navigatia inclusa si-a facut treaba foarte bine (chiar mai bine decat waze in anumite situatii), usor vizibile si noaptea.

    In oras nu am reusit sa scad consumul sub 7 deocamdata, dar nici nu merg o distanta prea mare, sa se stabilizeze. Nu-i bai.

    In rest, numai de bine!
    '16 Honda Civic Lifestyle 1.8 AT Passion Red Metallic
    Ex: '17 Honda CRV Executive 2.0 AT Crystal Black Pearl
    '13 Honda CRV Lifestyle 2.0 M/T Passion Red Metallic
    '07 Skoda Octavia Elegance 1.9 TDi MT Silver Metallic

    Comment


    • #3
      Bravo, și eu am aceeași mașină, este excepțională.
      Ce vreau să vă întreb... ziceți ”Plus la vant lateral mai puternic, trebuie sa te tii de volan mai bine, ca sa spun asa.”
      Nu folosiți Honda Lane Keeping Assist System (LKAS) ? În mod normal asta ar trebui să fie soluția. Cred.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • #4
        Salut,

        Stiu ca aveti aceeasi masina, va urmaresc de cand sunt eu pe forum

        Legat de miscarea masinii din cauza vantului, ma refeream strict la faptul ca avand acel portbagaj sus pe masina, crea deja o suprafata mai mare, din lateral, care avantaja vantul sa spunem. Asa numita suprafata velica. Si se simte oleaca. Plus ca batea vantul destul de tare, si aflandu-ne pe un pod spre Danemarca, erau niste curenti acolo destul de puternici....Podul din Nyborg Fjord. Noroc ca se merge destul de incet pe acolo, si am putut sa ne bucuram si de arhitectura poduui, ca si de imprejurimi dealtfel!

        Folosesc absolut toate setarile masinii, asa am facut de cand am experimentat prima oara Sensing-ul, pe masina precedenta!

        Seara buna!
        '16 Honda Civic Lifestyle 1.8 AT Passion Red Metallic
        Ex: '17 Honda CRV Executive 2.0 AT Crystal Black Pearl
        '13 Honda CRV Lifestyle 2.0 M/T Passion Red Metallic
        '07 Skoda Octavia Elegance 1.9 TDi MT Silver Metallic

        Comment

        Working...
        X