Mickemaus: '21 Honda CR-V 2.0HY Elegance 2WD, Platinum White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Asta este țara. Ce cumplit. Ăla care este de vină la firma de stat bea cafeaua liniștit cu mii de euroi pe lună. Bine că sunteți OK. Ooof. Scump.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Salutare dragilor. Între timp Japo a revenit acasă. La prima vedere, totul ok, totul la linie. Legat de deviz pot face o gluma și sa zic asa: cam scump sa iei un câine în ziua de azi (35k lei), baiul mare fiind am inteles partea de radiatoare care au fost toate înlocuite. Și dacă tot a stat atâta timp la service am profitat și am făcut și revizia de 1 an. Sa auzim de bine.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    In primul rand nu e nevoie de scuze. Toate elementele de siguranță erau active. Nu avea nici mașina cum sa detecteze ceva, cred eu. A fost foarte in scurt. Practic a țâșnit din parapetul despărțitor la max 5m, poate chiar mai scurt, eu mergând pe banda 2. Am apucat sa vad o capatana luminata de far, am călcat frâna, cred în același timp cu impactul. Totusi nu vede dupa colt, daca pot zice asa. Deja nu mai conta cât de tare franez și am făcut în asa fel sa nu iasă un carambol. Sau poate o fi frânat și ea după impact dar nu știu, eu fiind cu piciorul pe pedala. Am oprit cam la 200m pe banda de urgență. Nu s-a activat apelul la112. Dacă mașina repera pericolul și frâna probabil ca o facea serios iar cel din spate nu ma putea evita. A oprit odată cu mine sa vada ce si cum. Scutul nu ajuta la nimic în acest caz. Poate un bulbar. Reparația se va face pe casco.
    Attached Files
    mickemaus
    Senior Member
    Last edited by mickemaus; 15-10-22, 11:46.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Ce nasol. Ce imbecili cei care nu au grija de plasele pentru animale.
    Bine că a fost doar atât!
    Si eu era sa patesc la fel pe langa Ploiești pe autostradă.
    De curiozitate... aveati radarul pornit? Ati franat Dvs sau a franat singură? A pornit mesajul 112? Și încă o întrebare, mii de scuze, un scut de metal ar fi ajutat?
    Mulțumesc mult si sper că aveați CASCO, e cam greu de dat în judecată CNAIR, deși așa ar trebui.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Din păcate, vineri seara am avut primul eveniment mai serios de când conduc. Plecam la pescuit pe A2 și am luat în plin un câine care a țâșnit prin parapetul care desparte sensurile de mers. 130 banda 2, foarte in scurt(l-am luat cu partea stanga a barei)...practic n-am avut timp de reacție, doar frâna de după încercând sa ajung în siguranță pe banda de urgenta. Japo avariata destul de serios în secțiunea neagra de jos a barei față, și radiatoare. A plans saraca toate lichidele). Platforma, transport la Asko, deschis dosar de dauna, vedem ce va urma și cât va dura. Mulțumesc lui D-zeu., ca putea sa fie foarte nasol.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Salutare.
    Intre timp a fost si la verificare. Nimic notabil. Istoric de erori curat, test de baterie ok, totul la locul lui. Vom vedea.
    Sa auzim de bine.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    E programata pe 26.08 pentru verificare. Eu am facut orice combinatie mi-a venit in minte si nu am reusit sa obtin bec aprins dupa inchidere. Spre deosebire de HRV, becurile din portbagaj nu au buton de manual. Dupa cum am specificat, a avut oglinzile pliate. In orice combinatie , daca nu se inchide corect la prima actiune a butonului sau cu degetul pe maner, la a doua actiune consecutiva nu pliaza oglinzile (asta e semnul ca ceva a ramas deschis si nu se armeaza). Dar acum ma gandesc ca poate exista o portita. Poate a umblat doar in portbagaj sau la usa pasagerului dupa ce a fost inchisa corect (cand o deschizi de acolo nu depliaza oglinzile). De atunci masina a mai stat special neplimbata mai mult de 3 zile. Am masurat in fiecare zi tensiunea pe acumulator, O variatie insesizabila, care e normala. Poate doar daca se poate vedea in calculator ceva istoric de evenimente. Sincer...mie cand mi-a spus ca a ramas fara baterie am crezut ca face vreo gluma....). Vom vedea daca vom capata un raspuns.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Când închidem mașina de la butonul ON/OFF toți consumatorii se închid.
    Singura explicație: a uitat să închidă mașina. Cu farurile pornite.
    Sau altă manevră de genul acesta.
    Este totuși o mașină făcută în Japonia...m-ar mira imens sa se ducă acumulatorul așa repede.
    Testați și spuneți-ne și nouă ce a fost.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Salutare dragilor.

    Intre timp Japo a ajuns la 12500km. Ne-a purtat cu brio timp de 2 saptamani vara asta pana in Corfu si inapoi, timp in care am facut aproximativ 2600Km cu un consum de 6.8l/100Km (chiar am primit complimente de la prietenii cu care am calatorit privind consumul legat de ritmul de mers tipul de drum si km facuti). Consumul pe toata perioada de la achizitie este 7.6l/100Km.
    Dar uite ca azi a patit si prima nefacuta si din pacate nu cu mine. Sotia este la Sinaia si dupa ce a parcat-o in parcarea hotelului acum 2 zile azi dimineata masina era "out of office"(dar de tot). A ajutat-o cineva si a constatat ca bateria era moarta. Ciudat dar s-a intamplat. Din cate am vazut, isi opreste orice consumator dupa ce o inchizi, deci nu pot sa-mi dau seama la prima vedere din ce cauza s-a intamplat(e rulata in fiecare zi a saptamanii plus ca are doar 8 luni de la achizitie). I-a dat curent si e din nou online. Ramane de analizat, eventual o verificare pt siguranta la service. Singurul pe care il banuiesc ar fi becul din portbagaj care nu e cu led, dar acum nu imi aduc aminte daca are buton de aprins manual si daca ii taie alimentarea la inchidere(poate la cat s-a bagat si scos din portbagaj l-o fi activat vreun bagaj). Vom vedea.

    Sa auzim de bine.

    Leave a comment:

  • cerevelu
    Senior Member

  • cerevelu
    replied
    Pai in setari exista posibilitatea ca masina sa se incuie singura sau nu.
    Plus ca daca inchidem porbagajul masina crede ca am plecat si se incuie, indiferent ca simte sau nu cheia aproape.
    Tinem cheia in buzunar neaparat.
    Deci așa face toate.
    In alta ordine de idei, am vorbit cu un amic care e pe felie la Politie, numarul masinilor la care se fura frecvența cheilor a explodat in ultimul timp.
    Cu un aparat cat un pachet de tigari se poate extrage codul cheii, aflate chiar la mare distanta, si apoi se poate lua masina imediat.
    Deci cam obligatoriu de folosit un sitem anti RFID ... - genul acesta: https://www.amazon.com/Upgraded-Prot...%2C161&sr=8-15
    Deci nu ar trebui sa folosim cheile fara un sistem anti RFID.
    Eu mi-am facut unul, cu poleiala și două cutii de metal, e beton.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Salutare dragilor. Toate bune si la locul lor pana acum. Japo a adunat aproape 4000km. Consumul mediu pana la acesti km este de 8L/100km. Nu am remarcat diferente majore intre consumul afisat si cel calculat la pompa(intre 0.2 si 0.5l dar cu situatii in care a fost si pe dos decat cu ce suntem obisnuiti). Dar am patit o situatie interesanta legata de inchiderea automata a masinii. In ziua respectiva sotia a trebuit sa ma ia cu masina dintr-o locatie. Eu aveam cheia de rezerva la mine. Am ajuns unde trebuia, am parcat, ea pleaca in zona sa rezolve ce avea de rezolvat(cu cheia ei in geanta), eu prefer sa raman la masina (cu cheia de rezerva in buzunarul gecii pusa pe scaunul pasagerului din fata). Practic am coborat amandoi odata, ea a plecat, eu am deschis portbagajul. Si uite asa cand ma uitam eu pe acolo aud ca se inchide masina(cateva minute nu imediat). Zic , nu e bai am cheia in buzunarul gecii pe scaun. Dau sa deschid usa de la sofer, nimic, la pasager, nimic. Avand haionul deschis nu a fost mare bai, dar asta a fost un noroc chior. Deocamdata nu am gasit o explicatie. Doar daca cumva a fost o eroare de interpretare a pozitionarii celor 2 chei. Probabil cheia cu care a fost condusa pana la parcare a iesit din perimetru si dupa un timp X masina se asigura ca nu ai uitat-o deschisa......
    Toate bune

    Leave a comment:

  • SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    Originally posted by mickemaus View Post
    Da, am vazut dar din pacate lipseste optiunea "Walk away auto lock" la categoria respectiva. Poate o fi pe variantele superioare activa, nu stiu.
    Nu e, am verificat si nu o am nici eu.

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Inca sunt la faza cu ..sa ne mai cunoastem. O conduce zi de zi sotia in drumul pana la serviciu si inapoi si e tare incantata.A adunat in jur de 500Km. Consumul e undeva la 10l, mers strict in Bucuresti. E ceva diferenta fata de datele oficiale sau de multele review-uri vazute online. Poate ca e iarna, poate e stilul de condus, etc. Eu am prins-o la un drum pana la Targoviste si inapoi cu formalitatie in vederea inmatricularii, in jur de vreo 200km si la intoarcere arata un consum mediu de 6 si un pic. Momentan, confortul si relaxarea pe care ti le ofera masina asta atunci cand o conduci trec peste acest aspect. In rest dupa cum am spus....trebuie sa ne mai cunoastem. Toate cele bune

    Leave a comment:

  • mickemaus
    Senior Member

  • mickemaus
    replied
    Originally posted by bacu View Post

    Salut, in america pare sa existe o asemenea optiune in meniu:
    vezi la minutul 7:55 in videoclipul asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=l1EGRsO2s5M
    Da, am vazut dar din pacate lipseste optiunea "Walk away auto lock" la categoria respectiva. Poate o fi pe variantele superioare activa, nu stiu.

    Leave a comment:

  • bacu
    Senior Member

  • bacu
    replied
    Originally posted by mickemaus View Post
    Bine v-am regasit dragilor, de data aceasta la o noua sectiune. De ieri avem drept camarad de drum CR-V -ul hibrid. M-am despartit (cu ceva pareri de rau ce-i drept) dupa 3 ani si un pic de HRV, Dorind sa trec la o varianta hibrida si vazand pretul de la care va fi disponibil HRV-ul hibrid anul viitor am zis de ce sa nu caut solutii pentru CRV-ul hibrid acum? Si uite asa dupa o luna in care "am intors pe fata si pe dos universul", in care am injurat printre dinti programul rabla care s-a pus linistit intr-un cui pe perete, etc am reusit sa fac schimbarea. Primele impresii care m-au "lovit" au fost doua: E o liniste ciudata si impresia aia ca esti in troleu (cuplu bun, rulaj fara zmucituri). Nu am avut ocazia sa conduc pana acum o hibrida si nici o transmisie ca asta. Cel putin pentru mine nu seamana cu nimic ce era inainte. In rest totul frumos, dar cred senzatia e valabila pentru oricine reuseste sa-si ia masina dorita indiferent de marca. Am butonat un pic la sistemul de infotainment si pe la setari. Stie cineva daca la varianta Elegance se poate seta inchiderea automata a usilor cand iesi din perimetrul de recunoastere a cheii? Nu am gasit optiunea in meniul de setari la sectiunea de usi/geamuri. O fi activa pe alte variante
    Sa auzim de bine.

    Si nu in ultimul rand multumesc echipei Asko!
    Salut, in america pare sa existe o asemenea optiune in meniu:
    vezi la minutul 7:55 in videoclipul asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=l1EGRsO2s5M

    Leave a comment:

Working...
X