SKR: '20 Honda CR-V Hybrid 4WD Executive, Premium Crystal Red Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Evident ca nu are. Ii spunem asa ca nu gasim un termen concret in romana pt ecvt-ul respectiv. Cei din uk au schimbat masinile pt ca dealerul considera ca reparatia e prea costisitoare pt a se justifica. Ulterior aceste discutii s-au oprit brusc. Exista diverse clauze de nedivulgare uneori intre posesori si firma respectiva. Dar nu are nimeni de unde sa stie acest lucru. S-a discutat despre asta inclusiv de catre revieweri mari de masini. Eu nu stiu de unde este zgomotul. Nu stie nimeni. Unii spun ca generatorul. Dar clar sistemul de pe accord face la fel. La unele masini. Si acele masini au depasit 100000 mile. Deci aparent nu ar determina probleme de fiabilitate. Daca ar aparea probleme de fiabilitate la honda as fi tare dezamagit. De aceea am ales in 2019 honda (nu vreau sa intru in polemica honda vs toyota), si de aceea am ales hybridul si nu motorul de 1.5 care ma bucur ca nu se mai ofera spre vanzare.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Destinatar View Post

      Salut, ce te nedumireste la CRV hybrid ? Comportamentul e foarte bun pe autostrada dar consuma( pe modul drive) 7-2- 8, l/ 100 km in afara daca nu depasesti 100 km/h, daca despasesti 100 km/ h creste consumul la 9 l- 10 l/ 100km, daca mergi intr-un oras ca Bucuresti( 20- 50 km/ zi) o sa ai consum de 10,5- 11 l/ 100 km.cum am eu consum acum, consum facut la pompa, indiferent ca e benzina are CO de 95 sau 100. Iar pe modul eco consuma mai mult decat pe modul drive in oras( asta face parte din fabulatiile producatorului ca in modul eco ar consuma mai putin decat in driv in oras) nici in afara nu e nici o diferenta. Acum ca a dat frigul, merge mai mult pe motor termic, adica merge motorul termic mai tot timpul si cu , participarea" asa zisa si a mootrului electric, care nu se vede deloc la consumul asta de 10- 11 litri/ 100 km , e destul de silentioasa, confortabila la rulare si-n oras si afara, dinamica foarte buna pe modul drive si nervoasa destul pe modul sport.
      Eu am masina asta de 2 ani, nu poate veni nimeni sa nuanteze ce-am scris si sa ma contrazica nici in legatura cu consumul oriunde ar fi consumul asta facut, nici in legatura cu alte bube pe care le are. ca daca pretinde oricine alticneva ca are consum de 4- 5litri / 100 km in oras si nu stiu cat in afara atunci masina mea ori are ceva la motor ori are ceva la baterie care se duce incet incet( in 2 ani si 7 luni asta e consumul la care a ajuns , la inceput consumul era de 8,5 l in oras si 6,2 l in afara). Si credeti-ma, nu stie nimeni in service Honda sa-mi spuna de ce a crescut consumul in 2 ani.
      Confirm si eu un consum sporit. Nu stiu cum e traficul in Bucuresti, dar in Chisinau acum am viteza medie de 12 Km/H, deci e infernal. Consumul mare (10-11L) se datoreaza timpului rece, motorul termic functioneaza practic permanent pentru a incalzi habitaclu. Am facut si un experiment, (am inghetat o bucata din drum) - ajung la consumul normal 6-7L pe care-l aveam cand era mai cald afara. Ceea ce zice colegul e absolut valid si se poate reproduce. In weekend, cand e mai liber prin oras, obtin un consum mult mai bun. Deci, nu e gandit CRV-ul hybrid pentru iarna... Evident orice autoturism consuma mai mult iarna, insa CRV-ul are consumul mult mai mare prin comparatie 6.5 vs 10-11. Eu am varianta de masina SUA, 4*4.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Florin80 View Post
        Pot exista probleme la baterii cat si la generator. Eu in primul an am avut medie pe 10000 km 90% oras 7.6 l ce imi arata in bord si 8.6 la pompa. In urmatorul an si 10000 km am 9.1l in bord si 10.4l la pompa. Folisesc aplucatia fill up pt ca inregistra costurile si consumul de benzina. Dupa vreo 5000 km masina a inceput sa aiba zgomotul din linkul de mai jos.
        https://youtu.be/jxDdeACia78
        Aveti careva acelasi zgomot? Apare predominant la pornirea la rece. Iarna e invariabil. Vara mai putin. Pare sa fie generatorul dupa forumurile externe. La dealerul meu nu au urechi suficient de atente pt al auzi. Totul este normal. Am si eu destule inregistrari. V-am spus ca pregatesc un review in detaliu pe care il voi face public.

        Salut, iti explic eu ce e cu zgomotul, nu cauta degeaba si nu te alarma. CRV-ul are niste "clapete" sau nu mai stiu cum sa le zic, care acopera radiatorul cand e rece afara (Soferii mai batrani mai bagau cate-o bucata de carton la motoarele diesel, Honda si-a batut capul si a facut asta). Sunetul apare doar atunci cand pornesti masina la rece, ca sa-ti dai seama - arunca o privire la grila. Pacat ca dealearul nu stie de asa nuante de exploatare...

        Comment


        • #64
          Apropos de consum, am facut plinul recent si am resetat CB’ul. Drumuri doar prin Bucuresti cu vremea asta mai rece, consumul era pe la 6,5 in aprox 150km, insa, eu am masina parcata in subteran unde nu scade temperatura sub 7 grade, deci plec din start cu un avantaj comparat cu CR-V’urile parcate afara.

          Dar, am asteptat intr-o zi in masina cam 1 ora si 30 minute, afara frig, asa ca am preferat sa stau cu masina pornita si a crescut consumul de la 6,5 la 7,1. Deci da, cumva incalzirea pe timp rece creste consumul destul de mult.

          Comment


          • #65
            Originally posted by RTI View Post


            Salut, iti explic eu ce e cu zgomotul, nu cauta degeaba si nu te alarma. CRV-ul are niste "clapete" sau nu mai stiu cum sa le zic, care acopera radiatorul cand e rece afara (Soferii mai batrani mai bagau cate-o bucata de carton la motoarele diesel, Honda si-a batut capul si a facut asta). Sunetul apare doar atunci cand pornesti masina la rece, ca sa-ti dai seama - arunca o privire la grila. Pacat ca dealearul nu stie de asa nuante de exploatare...
            Nu are nici o legatura cu respectivele clapete. Stiu cum este sunetul facute de ele. Este un zgomot ca si cum doua piese ar atinge una de alta si ar intra in rezonanta. Stiu foarte bine legat de problema respectiva. Pana acum nu am gasit o explicatie oficiala desi exista mai multe persoane ce au raportat aceasta "problema". Atata timp cat unele fac altele nu, clar nu e in regula. Si problema este ca Honda din tari mai civilizate ca a noastra nu au reusit sa ofere o explicatie coerenta. Ci doar ca aceast zgomot nu afecteaza functionarea ansamblului. Adica traiti cu el. Pe mine nu ma deranjeaza doar ca e ciudat si as vrea sa stiu ca nu e nici o problema. Si mai ales as fi vrut ca cineva sa poata explica asta. La cineva ma refer la un reprezentant honda

            Comment


            • #66
              Originally posted by Florin80 View Post

              Nu are nici o legatura cu respectivele clapete. Stiu cum este sunetul facute de ele. Este un zgomot ca si cum doua piese ar atinge una de alta si ar intra in rezonanta. Stiu foarte bine legat de problema respectiva. Pana acum nu am gasit o explicatie oficiala desi exista mai multe persoane ce au raportat aceasta "problema". Atata timp cat unele fac altele nu, clar nu e in regula. Si problema este ca Honda din tari mai civilizate ca a noastra nu au reusit sa ofere o explicatie coerenta. Ci doar ca aceast zgomot nu afecteaza functionarea ansamblului. Adica traiti cu el. Pe mine nu ma deranjeaza doar ca e ciudat si as vrea sa stiu ca nu e nici o problema. Si mai ales as fi vrut ca cineva sa poata explica asta. La cineva ma refer la un reprezentant honda
              Da... cred ca m-am grabit eu cu raspunsul. Sunetul persista si dupa porninre... am citit si eu pe forumurile US, UK de sunetul respectiv. Pardon de impertinenta

              Comment

              Working...
              X