SKR: '20 Honda CR-V Hybrid 4WD Executive, Premium Crystal Red Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu sunt de acord sa ne intalnim, mai ales ca de ani de zile intalnirile cerevistilor din Bucuresti, nu mai exista, din pacate.
    Deci ar fi superb sa ne vedem cu masinile, mai schimbam o parere.
    Acuma despre consumul Dvs... mi se pare ireal de mare.
    EU consum, in nebunia de circulatie de acum, in mod real, intre 5l/100 km si 6l/100 km in Bucuresti, si cam maxim 7 pe autostrada cu 120 la ora.
    Ceva se intampla, nu stiu ce sa va spun, dar 11 l/100 km este FOARTEEE mult.
    Deci sa ne vedem, pe la Pescarus in Herastrau, pe la Complexul Herastrau dincolo la roata, sau in alt loc cu parcare si unde e usor de ajuns.
    Cu mare placere.
    Va iau la mine ca pasager sa vedeti cum se comporta masina. Pe urma vin si eu ca pasager, sa vedem unde e problema.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • #47
      Confirm cresterea consumului de la an la an. Eu fara 11 in bucuresti nu scap daca temperatura este pe auto pe 23 grade si incalzirea in scaune pornita , pe distante intre 10-15 km, masina pornita rece la temperaturi intre 5 si 10 grade. Uneori ajung la destibatie si cu 13 l dar mai rar. Anul trecut in aceeasi situatie aveam consum de 9l. Confirm ca ce iti arata in bord este mai jos cu 1-1.5 l decat la pompa.

      Comment


      • #48
        Probabil este o diferență mare intre software-ul instalat in primele CR-V hibride si ultimele.
        Si domnul de aici spune despre consumul mic: https://www.youtube.com/watch?v=AQOVQ1Z1AOM&t=2s
        Poate este si stilul de condus? Ar trebui analizata problema, este foarte interesanta.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #49
          Adevarat legat de stilul de condus. Sper ca oamenii care isi iau honda cr-v hybrid stiu ce isi cumpara. Masina pentru familisti cu spatiu si confort, astfel incat ideea de a cumpara pt a forta excesiv o masina de genul acesta nu isi are sens. Cred ca multi invata repede sa conduca un hibrid. Consumurile de care vorbesc sunt la un condus ca pt un hibrid. Eu folosesc mereu padelele chiar si pentru a decelera in curbe etc. Cred ca primele versiuni de hibrid nu sunt atat de reusite, strict dpdv al consumului. Dar se stie ca nu iti iei o masina imediat cand apare o generatie ci la 1-2 ani ca sa se corecteze neajunsurile. O sa revin cand am timp cu un review in detaliu legat de cr-v hibrid cu plusuri si minusuri dupa aproape 3 ani de golosire. In 2019 nu cred ca existau multe variante mai bune. Doar rav4 legat de consum. Dar in 2022 cred ca sunt multe alte optiuni ce merita testate si luate in considerare. Dar cu toate astea, desi nu eram fan honda, am inceput sa devin unul. Sper sa nu ma dezamageasca in timp. Daca se va intampla asta probabil o sa mai adaug o masina honda in familie.

          Comment


          • #50

            Stilul de condus poate aduce diferente de 3l / 100 la orice masina.
            Lexusul meu poate merge extraurban cu 7,5 - condus mega sedat si frustrant - sau cu 10 - tras la maxim de el

            13 mi se pare enorm in oras, indiferent de stilul de condus - atat imi consuma si mie
            Si chiar ma gandesc de vreun an sa schimb masina exclusiv in baza acestui criteriu de reducere a consumului - dar ca sa fie motivant ar trebui sa fie sub 9 in urban si chiar si in extraurban - indiferent de stilul de condus.
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • #51
              Stilul de condus n-are legatura cu Prefectura cel putin in cazul meu. Pe urma alunecam cu discutia pe o panta favorabila ideii ca primele hybride crv sunr slabute la soft, si de-aia consuma mult, asta inseamna ca acum 2 ani cand au lansat-o si acum 3 ani cand au vorbit de ea ca are consum. ...,, miiic, mic, mic de tot " de 4,5-4,7 l/100 la gabaritul lor erau gogosi automobilistice ?
              Pai era un delir lareprezentantele Honda acum 3 ani, ca o sa aiba, ca face, ca desface privitor la consum .
              Ael putin francezi de la Renault( care erau mari fabulisti la cosum) si Peugeot despre masinile hibride spun ca, consuma 40% mai putin decat motoarele termice pe benzina, nu.mai adauga cifre la hibride.
              Inca o data va spun : acolo unde trebuia sa aiba cel.mai mic consum, in oras , avea 8,5 l%,minim , acum are peste 11l %.afisat, deci n-a fost bine de la-nceput, in realitate, tot ce afiseaza displayurile din interior, ca e consum instantaneu, mediu ca e pe distante parcurse, e mai mare cu 1-1, 5 l% , Deci in realitate cu un plin mergeam aprox. 450 km si chiar mai putin . Ceva se-ntampla in ea: ori bateria, ori motorul sunt de vina. Daca era managementul.bateriei( softul) nu-i crestea consumul in timp si nu numai din fabricatie e prost.
              Stilul de mers: nu am bruscat masina, nu am veleitati si orgolii de baiețaș grabit oprit la samafor, dornic sa porneasca primul cu rotile scartaind, am folosit padelele de cate ori se putea, am luat piciorul de pe acceleratie foarte des lasand-o in inertie sa -ncarce bateria. Am apasat butonul electric de cate ori masina uita sa treaca ea pe electric. Am fost claxonat foarte des de cei din spate ca nu demaram repede de la semafor sau ca nu mergeam in ritmul binecunoscut de bara la bara cu 60-70 km/ h( asta presupune demaraje rapide si frane brusc puse) cand toata lumea e grabita, lasand spatiu intre mine si cei cu motoare turate, mai ales taximetristi care tasnesc din orice banda laterala si-ti ,,taie fața" ca sa castige ei 3 m in fata ta. Neamuri proaste. Daca as merge in stilul lor as consuma 14- 15 l%.
              Deci n-are rost sa sugeram ca stilul de condus ar fi de vina la crv hybrid si cel putin in cazul meu.
              Cunosc si stilul smecheresc in care dealerii ca sa te convinga sa cumperi masina la drive test o duceau pe autostrada sa arate un consum de 5-6 l % , mergeau cu ea constant 10-20 km cu 50- 70 km / h, se afisa consumul.mic si veneau cu ea sa ti-o dea la drive test, tu vedeai ce consum.mic are pe display in ultimile drumuri, dadeai pe spate si o cumparai.
              Consumul instant la pornire si in primele minute iti poate arata si 49 l % . dar poate arata si 2 l %.
              Am.fost la munte si cand coboram serpentinele am avut consum de 2 l% , am si fotografii ale displyului daca nu credeti. Deci, merge smecheria.
              Iarasi alta realitate dar invers decat spuneau atunci era ca : consumul in oras era si este mai mare decat consumul pe autostrada la 100 km/ ora. Aceasta situatie s-a adancit dupa 2 ani. Ei accentueaza ca e consumul.mic in oras, ceea ce nu-i adevarat.

              , ,Cerevel" sunt de acord sa nu vedem in Herastrau, acum.nu sunt in tara dar cand revin saptamana viitoare daca nu punem de acord cu ziua si ora din toata inima vreau sa ne vedem.


              Comment


              • #52
                Imi cer scuze pentru inadvertentele gramaticale dar sistemul nu mi-a permis sa le corectez n-a , s-a, etc. chiar daca am vrut sa revin asupra textului inainte de a- l urca pe site.

                Comment


                • #53
                  @Destinatar: Ai in dreapta jos un creionas marcat cu 'Edit'. Poti sa-l folosesti si sa corectezi ce vrei dupa ce ai scris mesajul.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • #54
                    Destinatar
                    Senior Member
                    Destinatar
                    nu sugeram ca e de stil de condus in cazul tau ci ca in general e un factor
                    ce spui tu, o scadere a eficientei agregatului hibrid acompaniata de o crestere a consumului este - cand se intampla la toyota - un semn ca bateria are ceva si nu mai poate tine incarcarea in parametri corecti
                    stiu cazuri la Toyota de baterii schimbate in garantie - in primii 10 ani - din acest motiv
                    dar acela e un sistem diferit de ce are Honda; totusi si la Honda imi imaginez ca poate avea un efect similar - ptr ca bateria nu mai functioneaza corect este solicitat mai mult si mai des - motorul
                    totusi cred ca merita o investigatie aprofundata la service
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #55
                      Pot exista probleme la baterii cat si la generator. Eu in primul an am avut medie pe 10000 km 90% oras 7.6 l ce imi arata in bord si 8.6 la pompa. In urmatorul an si 10000 km am 9.1l in bord si 10.4l la pompa. Folisesc aplucatia fill up pt ca inregistra costurile si consumul de benzina. Dupa vreo 5000 km masina a inceput sa aiba zgomotul din linkul de mai jos.
                      https://youtu.be/jxDdeACia78
                      Aveti careva acelasi zgomot? Apare predominant la pornirea la rece. Iarna e invariabil. Vara mai putin. Pare sa fie generatorul dupa forumurile externe. La dealerul meu nu au urechi suficient de atente pt al auzi. Totul este normal. Am si eu destule inregistrari. V-am spus ca pregatesc un review in detaliu pe care il voi face public.

                      Comment


                      • #56
                        La mine nu exista zgomotul acesta, si e prima oara cand aud - am vazut si auzit mai multe CR-V hibride. Straniu. Pare un rulment pe uscat sau ceva frecare metal pe metal.
                        Ar merita o inregistrare cu un microfon bun.
                        Refritor la debitul inregistrat la pompa... eu nu as merge tare pe precizia acestui indicator... am un bun prieten care lucreaza in domeniu si mi-a spus ca in majoritatea cazurilor se fura la pompa, de la minim 0,5% la cateva procente... chestia este tacit ascunsa. Deci nu m-as baza pe asta.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #57
                          Sunt destule rapoarte legate de zgomotul asta. In UK si mai nou in America. Zgomotul se aude la pornire rece dar cam trebuie sa te dai jos din masina sa il auzi. In habitaclu se aude doar daca esti foarte atent. La mine a aparut sau l-am sesizat eu cam dupa 5000 km. Evident ca dealerul nu il aude, desi am inregistrari cu el, si spune ca totul e normal. Aceeasi problema aparea si cu sistemul de pe honda accord in america care e de ceva ani. Si cu tot zgomotul au ajuns pe la 100000 de mile. Cea mai serioasa investigare s-a facut in polonia din ce stiu, spunand ca nu stiu de unde este zgomotul dar ca nu afecteaza functionarea sistemului. Si uite de aia cr-vul hibrid devine a mixed fealing.

                          Comment


                          • #58
                            Zgomotul l-am investigat eu la Asko, toata lumea a fost de acord ca el exista dupa ce initial mi s-a spus ca nu exista( am lasat o noapte masina in service si am pornit-o a doua zi la rece, era iarna si s-a auzit bine, a fost si inregistrat zgomotul) apoi mi s-a spus ca nu e nici un necaz, ca traieste masina asa cu el. In Marea Britanie la vremea aceea, acum un an pe forumurile lor s-a spus ca a trebuit schimbata cutia de viteze apoi au revenit si au spus ca se poate si cu zgomot.

                            Comment


                            • #59
                              Ma bucur ca vad si eu pe cineva informat legat de aceste "probleme". Aceeasi experienta am avut-o si eu. Tocmai lipsa de neintelegere din partea dealerului ma face sa am unele regrete legate de marca. Imi place masina dar nu gasesc raspunsuri coerente din pacate.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Destinatar View Post
                                In Marea Britanie la vremea aceea, acum un an pe forumurile lor s-a spus ca a trebuit schimbata cutia de viteze apoi au revenit si au spus ca se poate si cu zgomot.
                                Pai, la CR-V hibrida nu exista cutie de viteze.
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X