SKR: '20 Honda CR-V Hybrid 4WD Executive, Premium Crystal Red Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Doar prin cablu, dar functioneaza

    Comment


    • #32
      Salutari! Foloseste cineva functia samsung dex pe sistemul infotainment de la cr-v hybrid. Practic conectat prin hdmi telefonul la masina si activata functia dex vezi pe ecranul masinii toate aplicatiile de pe telefon, netflix, youtube etc . Telefonul devine in momentul respectiv un touchpad cu care controlezi totul de pe ecranul masinii. Asta pt cei ce asteapta uneori mult in masina.

      Comment


      • #33
        Foarte frumoasa masina, bravo, sa o stapanesti sanatos.
        Poti sa ne spui pretul de achizitie?
        Multumesc

        Comment


        • #34
          Florin80
          Senior Member
          Florin80 - nu am incercat sa conectez telefonul prin hdmi, folosesc apple carplay si merge bine pt ce am eu nevoie (navigatie si spotify), insa e adevarat ca nu prea astept in masina, caz in care probabil ar fi utila functia respectiva.

          vizitator
          Senior Member
          vizitator - multumesc! mai greu sa spun pretul de achizitie final pt ca am facut buy back si am ajuns (dupa cateva runde) sa negociem strict diferenta fara sa mai discutam preturile masinilor

          Comment


          • #35
            Nu am mai scris de ceva vreme, masina e foarte ok, consum mai mult decat decent, putere mai mare decat la precedentul CR-V.

            Mi-am schimbat si eu cauciucurile, am pus Michelin CrossClimate 2. Am avut CC SUV iarna trecuta si a fost decent pentru mine avand in vedere ca nu prea le am cu plecatul la munte iarna. Modelul asta nou pare a fi putin mai bun, vedem...

            Am patit azi o chestie interesanta, am scos pe olx setul de cauciucuri de vara, cele venite pe masina care au circulat 3800km, deci aproape noi. A venit un domn sa le ia, insa cand a vazut "Made in China" (am observat asta cand am luat masina, insa nu mi s-a parut ceva iesit din comun) a refuzat spunand ca a auzit el ca cele chinezesti sunt cele mai proaste si ca dupa 150km/h vine apocalisa (exagerez, evident ). Ma rog, degeaba am incercat eu sa explic cam cum isi impart producatorii fabricile si ca Japonia e mai aproape de China vs Ungaria (de acolo a zis ca a mai vazut alte seturi), dar asa ca idee, am zis sa pun asta aici si sa va spun sa aveti grija la viteze de peste 150km/h...nu, nu din motivele evidentiate de domnul respectiv, ci doar pentru ca e o viteza considerabila si trebuie sa fim atenti cand conducem la astfel de viteze

            A, si ca sa nu ramana in aer, confirm faptul ca Bridgestone "Made in China" e tot Bridgestone, si nu intra la categoria cauciucurilor chinezesti. Eu le-am schimbat pt ca vroiam sa scap de schimburile de sezon, altfel masina s-a comportat exemplar in cei 3800km facuti vara asta cu ele.

            Sa aveti drumuri line!

            Comment


            • #36
              Interesant. Si eu am pus aceleasi gume. Cele vechi le dadui la vulcanizare pe pret de nimic, desi erau ca noi. Da, cauciucele chinezesti se bucura de multe povesti in Ro. Desi sunt excelente.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #37
                Salutare, sunt și eu in discuții pentru un buy back la a mea pentru un Hybrid 2021. Ma tine in loc infotainmentul depășit, și faptul ca din ce am citit sistemul asta de hibrid nu se comporta prea bine la viteze de autostrada, 120-150. Din păcate eu nu am putut sa fac drive test dec?t prin oraș. Ale voastre cum se comporta atunci cand merg exclusiv cu motorul termic, ce dinamica/confort de rulare și acustic are mașina?
                2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                Ex:
                2014 Honda Civic Executive
                2011 Honda Civic GT

                Comment


                • #38
                  Mie nu mi se pare depasit sistemul de infotainment, pun Android Auto si aleluia, nu am nevoie de altceva, ce am pe telefon am si pe ecranul mare.
                  Pe autostrada... cum sa se comporte... foarte bine. Dar e o masina hibrida, gandita pentru ca sa fie economica, pana la 120 la ora e o placere, o maxima placere, dupa 120 nu mai este domeniul ei.
                  La 120 km/h consuma cam 7,5 l/ 100 Km, peste viteza asta, sare de 10 l /100 km si pe la 150 la ora consumul e MARE. Ca si zgomotul, motorul termic cam urla.
                  SUporta fara probleme acceleratii la orice viteza insa.
                  Exclusiv cu motorul termic... nu o sa vedeti asta.
                  Peste 70-80 km/h motorul termic se cupleaza si el la roti dar motorul electric ramane acolo, sa ajute daca trebuie.
                  Practic la orice viteza sistemul electric ramane sa contribuie la tractiune.
                  Mie mersul pe autostrada - si am peste 8000 km pana acum pe autostrazi - imi place enorm, masina este senzational de calma si de linistitoare, pun radarul si directia pe auto si efectiv masina merge singura, ia curbele, se opreste daca cel din fata se opreste, accelereaza singura, e o nebunie.
                  Dar, nu este de o nervozitate să ti se loveasca de tetiere capul la acceleratii, este doar o masina calma si care merge ca un vapor cu un sentiment de maxima siguranta si mai ales fara sa obosesti.
                  Merg pana la Viena fara pauze semnificative si ma simt ca un boier cu masina asta cand ma dau jos acolo.
                  Dar, cine vrea nervozitate si acceleratii super tari si viteze mai mari, poate gaseste la alte firme masina viasata.
                  CR-V hibrid este doar o masina cu interior mare, extrem de confortabila si de sigura, care te duce din punctul A in punctul B elegant si fara oboseala.
                  Cam asta e.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by bacu View Post
                    Salutare, sunt și eu in discuții pentru un buy back la a mea pentru un Hybrid 2021. Ma tine in loc infotainmentul depășit, și faptul ca din ce am citit sistemul asta de hibrid nu se comporta prea bine la viteze de autostrada, 120-150. Din păcate eu nu am putut sa fac drive test dec?t prin oraș. Ale voastre cum se comporta atunci cand merg exclusiv cu motorul termic, ce dinamica/confort de rulare și acustic are mașina?
                    Salut, ce te nedumireste la CRV hybrid ? Comportamentul e foarte bun pe autostrada dar consuma( pe modul drive) 7-2- 8, l/ 100 km in afara daca nu depasesti 100 km/h, daca despasesti 100 km/ h creste consumul la 9 l- 10 l/ 100km, daca mergi intr-un oras ca Bucuresti( 20- 50 km/ zi) o sa ai consum de 10,5- 11 l/ 100 km.cum am eu consum acum, consum facut la pompa, indiferent ca e benzina are CO de 95 sau 100. Iar pe modul eco consuma mai mult decat pe modul drive in oras( asta face parte din fabulatiile producatorului ca in modul eco ar consuma mai putin decat in driv in oras) nici in afara nu e nici o diferenta. Acum ca a dat frigul, merge mai mult pe motor termic, adica merge motorul termic mai tot timpul si cu , participarea" asa zisa si a mootrului electric, care nu se vede deloc la consumul asta de 10- 11 litri/ 100 km , e destul de silentioasa, confortabila la rulare si-n oras si afara, dinamica foarte buna pe modul drive si nervoasa destul pe modul sport.
                    Eu am masina asta de 2 ani, nu poate veni nimeni sa nuanteze ce-am scris si sa ma contrazica nici in legatura cu consumul oriunde ar fi consumul asta facut, nici in legatura cu alte bube pe care le are. ca daca pretinde oricine alticneva ca are consum de 4- 5litri / 100 km in oras si nu stiu cat in afara atunci masina mea ori are ceva la motor ori are ceva la baterie care se duce incet incet( in 2 ani si 7 luni asta e consumul la care a ajuns , la inceput consumul era de 8,5 l in oras si 6,2 l in afara). Si credeti-ma, nu stie nimeni in service Honda sa-mi spuna de ce a crescut consumul in 2 ani.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Destinatar View Post

                      Salut, ce te nedumireste la CRV hybrid ? Comportamentul e foarte bun pe autostrada dar consuma( pe modul drive) 7-2- 8, l/ 100 km in afara daca nu depasesti 100 km/h, daca despasesti 100 km/ h creste consumul la 9 l- 10 l/ 100km, daca mergi intr-un oras ca Bucuresti( 20- 50 km/ zi) o sa ai consum de 10,5- 11 l/ 100 km.cum am eu consum acum, consum facut la pompa, indiferent ca e benzina are CO de 95 sau 100. Iar pe modul eco consuma mai mult decat pe modul drive in oras( asta face parte din fabulatiile producatorului ca in modul eco ar consuma mai putin decat in driv in oras) nici in afara nu e nici o diferenta. Acum ca a dat frigul, merge mai mult pe motor termic, adica merge motorul termic mai tot timpul si cu , participarea" asa zisa si a mootrului electric, care nu se vede deloc la consumul asta de 10- 11 litri/ 100 km , e destul de silentioasa, confortabila la rulare si-n oras si afara, dinamica foarte buna pe modul drive si nervoasa destul pe modul sport.
                      Eu am masina asta de 2 ani, nu poate veni nimeni sa nuanteze ce-am scris si sa ma contrazica nici in legatura cu consumul oriunde ar fi consumul asta facut, nici in legatura cu alte bube pe care le are. ca daca pretinde oricine alticneva ca are consum de 4- 5litri / 100 km in oras si nu stiu cat in afara atunci masina mea ori are ceva la motor ori are ceva la baterie care se duce incet incet( in 2 ani si 7 luni asta e consumul la care a ajuns , la inceput consumul era de 8,5 l in oras si 6,2 l in afara). Si credeti-ma, nu stie nimeni in service Honda sa-mi spuna de ce a crescut consumul in 2 ani.
                      Am consum mai bun

                      Comment


                      • #41
                        Confirm ce a spus
                        cerevelu
                        Senior Member
                        cerevelu. Eu am momentan 5500km cu ea, deci nu pot contrazice ce a spus
                        Destinatar
                        Senior Member
                        Destinatar privind posibila degradare a bateriei in timp si cresterea consumului. Pana acum am avut intre 5,7 si 6,5 consum prin Bucuresti si Ilfov. In afara, am facut in weekend un drum de aproape 1000km si am avut 7,1 la dus si 6,1 la intors (a plouat destul de tare la intors asa ca am condus mai incet). La depasiri o pun pe sport si ma simt destul de comfortabil, ca o comparatie cu celalalt CR-V pe benzina, e o mare diferenta.

                        Pe autostrada mie mi se pare ca e foarte ok, acelereaza decent. Insa da, la orice accelerare mai puternica se aude motorul destul de tare. Asta cred ca e minusul cel mai mare pe care l-as putea mentiona pana acum.

                        Si da, infotainment’ul este probabil (foarte) outdated, dar eu il folosesc doar cu apple carplay asa ca asta practic anuleaza orice problema a infotainment’ului. Ca o paralela, lipsa carplay’ului era unul dintre piticii pe care i-am avut la celalalt CR-V.

                        Ti-as sugera sa ne crezi pe cuvant si nu prea Eu am cerut la Asko sa mi se dea voie sa fac test drive in voie. Am luat masina si am scos-o si pe autostrada (mi-au confirmat ca are vignieta ) si am condus’o pret de vreo ora si jumatate. Sigur, nu fac asta pt oricine intra in showroom, dar poate incerci sa vb cu ei avand in vedere ca totusi esti posesor de Honda.

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc de info! Am zis ca e outdated infotaimentul pentru ca, pe langa interfata complicata si ciudata (care e o problema si la CRV vechi pe care il am acum), ecranul e mai mic decat la majoritatea concurentilor iar apple car play este inca cu fir, ceea ce impiedica folosirea incarcatorului wireless cu care vine masina...
                          2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                          Ex:
                          2014 Honda Civic Executive
                          2011 Honda Civic GT

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bacu View Post
                            Multumesc de info! Am zis ca e outdated infotaimentul pentru ca, pe langa interfata complicata si ciudata (care e o problema si la CRV vechi pe care il am acum), ecranul e mai mic decat la majoritatea concurentilor iar apple car play este inca cu fir, ceea ce impiedica folosirea incarcatorului wireless cu care vine masina...
                            Ah, asta da! A mea fiind din 2020 nu are incarcator wireless desi e tot executive, asa ca nu am luat in clacul aspectul asta

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by bacu View Post
                              Multumesc de info! Am zis ca e outdated infotaimentul pentru ca, pe langa interfata complicata si ciudata (care e o problema si la CRV vechi pe care il am acum), ecranul e mai mic decat la majoritatea concurentilor iar apple car play este inca cu fir, ceea ce impiedica folosirea incarcatorului wireless cu care vine masina...
                              Pentru apple car play va puteti lua un device care preia semnalul telefonului, care ramane fara fir, si face masina sa creada ca e telefonul cu fir. S-a mai vorbit pe aici de asa ceva.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment


                              • #45
                                dar poate incerci sa vb cu ei avand in vedere ca totusi esti posesor de Honda.[/QUOTE]

                                Se da din umeri la Honda.
                                Ieri in Bucuresti aveam consum de 11.1- 11.2 l % .Masina are peste 40000 km facuti in peste 2 ani, Eu inteleg ca bateria de litiu la frig nu e stralucita dar mai sunt si alte hibride cu baterii pe litiu care nu sunt asa nenorocite. Daca luam varianta pe benzina( ca diferenta de pret la aceeasi echipare) as fi economisit 7000 euro cu , care-mi luam combustibil 5 ani. Acum am dar si banii inainte( ca la.....) si mai are putin si ma duc cu ea sa-i scoata bateria( scap de 200 kg greutate) si poate-i scot un consum mai mic.
                                E mai mult decat dezamagitor.
                                Eu vad ca-i plina lumea de entuziasm pe forum, dar n-am vazut unul , macar unul din posesorii de crv hibrid sa spuna: haideti sa ne-ntalnim.o data, macar o singura data sa vedem fiecare cum arata masina celuilat si sa vorbim despre modelul asta. Si s-aveti si talonul masinii si CI la voi.
                                Asa, din varful buzelor si a tastaturii laptopului spunem ce viteaza e masina. Eu va spun ca nu-i asa viteaza si va urez sa ajungeti si voi( care sunteti posesori cu adevarat ai masnii) la km parcursi de mine si sa vad daca o s-o mai iubiti.
                                E adevarat ca fiecare priveste din unghiul interesului lui masina: daca o cumperi cu banii jos din buzunarul tau ai pretentii la ea, daca o primesti cadou sau o primesti ca masina de serviciu e buna si asa, daca schimbi masinile ca pe ciorapi nici nu te intereseaza amsnuntele sttea ca oricum o vinzi la anul etc.
                                Si eu am fost extraordinar de entuziasmat cand am cumparat-o, e un salt inainte al Honda privitor la silentiozitate si confort( desi posesorii modelelor mai vechi de 5 ani ar putea sa ma conteazica). Dar acum nu.mai sunt.

                                Comment

                                Working...
                                X